Ik zou er niet mee zitten als die dood zou gaanquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef RainofDeath het volgende:
En nu maar hopen dat dit de imageshack kikker was.![]()
Same herequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef cyberstalker het volgende:
Whehe, ik dacht mooi dat dit over ImageShack ging.
Zoeits heb ik ook een keer gehad met een naakslak toen ik bier ging halen. Ik liep op sokken en ging ineens op iets kouds staan en voelde het 'barsten'. Toen ik ging kijken bleek het een naakslak te zijn waar de darmen uitgeplet waren...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:06 schreef Arjan het volgende:
LOL, zo ben ik eens bijna uitgegleden over een salamandertje.
Die liep voor de voordeur en ik gleed bijna uit over dat beestje, maar ikdacht dat het een herfstblad was. Dus ik ff goed heen en weer vegen met mijn voeten, werd het een nogal papperige zooiAllemaal rode strepen etc
Ik heb geen foto's gemaakt; die van jou zijn wel, ehm 'leuk'.
quote:
De darmen nog welquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zoeits heb ik ook een keer gehad met een naakslak toen ik bier ging halen. Ik liep op sokken en ging ineens op iets kouds staan en voelde het 'barsten'. Toen ik ging kijken bleek het een naakslak te zijn waar de darmen uitgeplet waren...
Die moet ook dood, Samen met de ImageShack kikker, en de kikker die tussen The_terminator's deur zat.quote:
Mmm kikkerleverquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
Die 2e foto was trouwens geen bloedvlek maar een lever ofzo... Kon het namelijk met een doekje als een geheel oppakken
De 1e foto moet veul te lang ladenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
Die 2e foto was trouwens geen bloedvlek maar een lever ofzo... Kon het namelijk met een doekje als een geheel oppakken
Ik heb hetzelfde met blote voeten meegemaaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zoeits heb ik ook een keer gehad met een naakslak toen ik bier ging halen. Ik liep op sokken en ging ineens op iets kouds staan en voelde het 'barsten'. Toen ik ging kijken bleek het een naakslak te zijn waar de darmen uitgeplet waren...
Weet je dat wel héél zeker??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:49 schreef The_Terminator het volgende:
Dat wel ja, al ging dit perongeluk![]()
Heel zeker, ik dacht dat er een kabel tussen de deur zat en drukte de deur door. Toen ik echter iets hoorde kraken kreeg ik bepaalde vermoedens...quote:
Zo ben ik nietquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:58 schreef suicide1 het volgende:
je heb hem er zelf tussen gelegd
Ik laat die mobieltjes ook altijd "zwemmen" als ik er een kikker in hoor...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:10 schreef Arjan het volgende:
[..]
Mijn kinderen hebben een of ander irritant geluidmaak-ding van de Mac bij hun happymeal gehad. Drie x raden welk k#tbeest daarin zit met een vage jaren '90 housebeat
![]()
Nee, moest al bijna kotsen toen ik die 'organen' tussen de deur zag liggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:12 schreef BB-King het volgende:
Schijnt lekker te zijn kikkerprut... je hebt het toch wel opgegeten hé?
nee, jij KWAKT alleen de deur dichtquote:
Ik heb de deur rustig dicht gedaan, maar ik dacht dat er een kabel langs liep, dat is wel vaker zo en drukte de deur gewoon door. Naja, rest weet je...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:14 schreef ShadowM het volgende:
[..]
nee, jij KWAKT alleen de deur dicht![]()
Twee kikkers? Volgens mij kijk je scheel ofzo, ik zie er toch echt maar éénquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:57 schreef zarGon het volgende:
wat een dierenbeul.. 2 kikkers dood gemaakt..ik hoop wel dat je zal branden in de hel..
OT: heb je ze nog geproeft of niet?
hehequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ging net even mijn auto verzetten omdat mijn broertje weg moest (mijn auto stond achter die van hem).
Toen ik terug kwam en de deur dicht deed ging dat echter nogal moeilijk, dus ik gewoon die deur doordrukken, hoor ik ineens gekrWaak
Ik doe vervolgens de deur weer open en ga kijken, ligt er een uitelkaargespatte kikker tussen![]()
Heb wel even foto's gemaakt (zijn ranzig, dus klik maar niet als je een zwakke maag hebt):
http://fok.phserver.net/fok1/IMG_0151.jpg
http://fok.phserver.net/fok1/IMG_0155.jpg
Bovenstaande kon ik dus mooi op gaan ruimen, ranzige baggerzooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
hehe
het is groen en houdt een deur tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Beulquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef brood_korst het volgende:
Wij plakken altijd met tape grond bloemen of nitraten aan kikkers vast
Ik post dit wel ff op ogrish.comquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:02 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ging net even mijn auto verzetten omdat mijn broertje weg moest (mijn auto stond achter die van hem).
Toen ik terug kwam en de deur dicht deed ging dat echter nogal moeilijk, dus ik gewoon die deur doordrukken, hoor ik ineens gekraak
Ik doe vervolgens de deur weer open en ga kijken, ligt er een uitelkaargespatte kikker tussen![]()
Heb wel even foto's gemaakt (zijn ranzig, dus klik maar niet als je een zwakke maag hebt):
http://fok.phserver.net/fok1/IMG_0151.jpg
http://fok.phserver.net/fok1/IMG_0155.jpg
Bovenstaande kon ik dus mooi op gaan ruimen, ranzige baggerzooi![]()
dat heb ik ook al een keer gehad echt super ranzig hele sok maar weg geooit witte sok man was echt niet normaal ... vies tering beesst ////quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is ook zielig, maar ik deed het niet expres hoorquote:Op zondag 3 september 2006 13:12 schreef yvonne het volgende:
Moordenaar, je hebt Kikkerlikker vermoord
En ik vind ut zielug
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:04 schreef cyberstalker het volgende:
Whehe, ik dacht mooi dat dit over ImageShack ging.
Ik vind het er eerder ranzig uit zien.quote:Op zondag 3 september 2006 13:12 schreef yvonne het volgende:
En ik vind ut zielug
Maar wel een lekker stukje legbatterij eten he?quote:Op zondag 3 september 2006 13:12 schreef yvonne het volgende:
En ik vind ut zielug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |