Ik was één van die halve zolenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
en dan vooral als er weer OWee week is en de studenten worden binnengehaald bij (volgens mij) Phoenix (bij Lorre).
Wat een teringherrie was dat zeg.. Zit je lekker te relaxen in je tuintje komen er weer een zooi van die halve zolen....
* Vicky gaat dalijk weer ff naar Delluf
quote:
Rotterdamquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Delft.
Als je daar studeert en een behoorlijk eindje moet reizen en dus die kant op gaat verhuizen.
Ga dan gewoon in Rotterdam wonen, dat is namelijk wél leuk.
Ach, als je er mensen kent is het allemaal niet zo'n probleem... verder is het nachtnet ook erg handigquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik vond Delft echt een dorp waar niks te doen was. Dat is het eigenlijk ook, het heeft alleen gewoon veel studenten.
Blij dat ik daar weg ben.
Jawel, moet je blij worden van dorpen? Je wilt toch wel wat te doen hebben naast het studeren?quote:Op zondag 17 september 2006 00:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
RotterdamDit meen je toch niet ofwel?
Dat is waar, als het nachtnet niet bestond dan was het helemaal een bodemloze put geweest. Elk weekend naar huis om met vrouwen in aanraking te komen?quote:Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ach, als je er mensen kent is het allemaal niet zo'n probleem... verder is het nachtnet ook erg handig![]()
Wat nou dorp...quote:Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jawel, moet je blij worden van dorpen? Je wilt toch wel wat te doen hebben naast het studeren?![]()
[..]
Dat is waar, als het nachtnet niet bestond dan was het helemaal een bodemloze put geweest. Elk weekend naar huis om met vrouwen in aanraking te komen?![]()
![]()
Ja, dan kan je wel bij een vereniging gaan wat de meerderheid in Delft doet, maar toch ga ik liever uit wanneer ik zin heb en niet op commanda. Kan je wel bij een kleine nietszeggende vereniging gaan, maar daar word je natuurlijk ook niet vrolijk van. En bij het DSC zitten alleen gasten en Virgiel is het gewoon net niet.![]()
Al met al, Delft is best een leuk dorp, maar voor uitgaan en andere dingen ter ontspanning heb ik toch echt een stad nodig, vandaar dat ik Rotterdam nu noem, dat is nogal dichtbij. Leiden / Den Haag kan evt. ook, maar dat is weer wat verder hè. En je weet hoe druk het 'smorgens is tussen Delft en die steden. Dat weet je van wanneer je niet met het nachtnet, maar gewoon smorgens terugkwam van uitgaan in een andere stad.
En voor de niet-studenten is dit nieteens zo'n leuk topic omdat het meeste over studentendingen gaatquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef Theebag het volgende:
Beetje stil hier, duidelijk dat er weer volop gestudeerd word.
knor??? leg uit.... is dat als je niet als een student persé bij een studentenclub wil zitten?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:15 schreef Autoreply het volgende:
Mwoah, saai valt ook wel weer mee hoor; als je knor bent moet je idd je eigen vrienden zoeken, tis tenslotte geen brabantAan de andere kant is het beste van Delft toch wel het nachtnet, gisteren weer's naar Leiden geweest en da's toch wel ideaal.
![]()
Nee, dat is gewoon als je geen lid bent bij een studentenvereniging.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
knor??? leg uit.... is dat als je niet als een student persé bij een studentenclub wil zitten?
En als je student bent natuurlijk, maar dat leek me wel duidelijkquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef mirelia het volgende:
Dan ben ik ook knor hehe
Knorknor
Krijg er spontaan een stijve krulstaart van
Wat miep je nouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef mirelia het volgende:
Nee niet duidelijk.......dit is namelijk geen studententopic maar dat hebben onze geachte studenten niet door....misschien is dit een hint?
Ja maar dan is het zo zielig voor jou dat je in je eentje in dit topic zitquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:41 schreef mirelia het volgende:
Wie "miept"hier nou??
Dit gaat inderdaad over DELFT en evt ook studenten
In korte tijd is dit topic uitgegroeid tot 90% studententalk
Ik denk dat je beter een studententopic kan openen ipv andersom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |