abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:25:31 #151
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_41866567
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef Vicky het volgende:

[..]

en dan vooral als er weer OWee week is en de studenten worden binnengehaald bij (volgens mij) Phoenix (bij Lorre).
Wat een teringherrie was dat zeg.. Zit je lekker te relaxen in je tuintje komen er weer een zooi van die halve zolen....

* Vicky gaat dalijk weer ff naar Delluf
Ik was één van die halve zolen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_41866645
Halve zool!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:30:34 #153
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_41866676
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef Vicky het volgende:
Halve zool!
pi_41869772
Mijn vriend gaat ooit wel naar Delft verhuizen
Klussen deel 1 en 2
pi_41872233
Delft.

Als je daar studeert en een behoorlijk eindje moet reizen en dus die kant op gaat verhuizen.

Ga dan gewoon in Rotterdam wonen, dat is namelijk wél leuk.
pi_41872426
Ik heb het hier wel naar mijn zin hoor. Vind Rotterdam veel te druk.
Klussen deel 1 en 2
pi_41872718
Ik vond Delft echt een dorp waar niks te doen was. Dat is het eigenlijk ook, het heeft alleen gewoon veel studenten.
Blij dat ik daar weg ben.
pi_41876705
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:11 schreef OldJeller het volgende:
Delft.

Als je daar studeert en een behoorlijk eindje moet reizen en dus die kant op gaat verhuizen.

Ga dan gewoon in Rotterdam wonen, dat is namelijk wél leuk.
Rotterdam Dit meen je toch niet ofwel?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_41883194
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik vond Delft echt een dorp waar niks te doen was. Dat is het eigenlijk ook, het heeft alleen gewoon veel studenten.
Blij dat ik daar weg ben.
Ach, als je er mensen kent is het allemaal niet zo'n probleem... verder is het nachtnet ook erg handig
pi_41890030
quote:
Op zondag 17 september 2006 00:42 schreef Agiath het volgende:

[..]

Rotterdam Dit meen je toch niet ofwel?
Jawel, moet je blij worden van dorpen? Je wilt toch wel wat te doen hebben naast het studeren?
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ach, als je er mensen kent is het allemaal niet zo'n probleem... verder is het nachtnet ook erg handig
Dat is waar, als het nachtnet niet bestond dan was het helemaal een bodemloze put geweest. Elk weekend naar huis om met vrouwen in aanraking te komen?
Ja, dan kan je wel bij een vereniging gaan wat de meerderheid in Delft doet, maar toch ga ik liever uit wanneer ik zin heb en niet op commanda. Kan je wel bij een kleine nietszeggende vereniging gaan, maar daar word je natuurlijk ook niet vrolijk van. En bij het DSC zitten alleen gasten en Virgiel is het gewoon net niet.

Al met al, Delft is best een leuk dorp, maar voor uitgaan en andere dingen ter ontspanning heb ik toch echt een stad nodig, vandaar dat ik Rotterdam nu noem, dat is nogal dichtbij. Leiden / Den Haag kan evt. ook, maar dat is weer wat verder hè. En je weet hoe druk het 'smorgens is tussen Delft en die steden. Dat weet je van wanneer je niet met het nachtnet, maar gewoon smorgens terugkwam van uitgaan in een andere stad.
pi_41895553
Ik ben ook geen lid van een echte vereniging maar heb veel 'losse" vrienden te Delft, daar hoef je toch geen lid voor te worden

Overigens is DH net zo ver rijden als Rdam en Leiden is ook maar een half uurtje.

Overigens ken ik geen tenten die (doordeweeks) na 6 uur nog open zijn, dus voor de ochtendspits thuis zijn moet nooit een probleem zijn, tenzij je de coupe voor jezelf alleen wilt hebben
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 18 september 2006 @ 10:41:07 #162
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_41914050
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:18 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Jawel, moet je blij worden van dorpen? Je wilt toch wel wat te doen hebben naast het studeren?
[..]

Dat is waar, als het nachtnet niet bestond dan was het helemaal een bodemloze put geweest. Elk weekend naar huis om met vrouwen in aanraking te komen?
Ja, dan kan je wel bij een vereniging gaan wat de meerderheid in Delft doet, maar toch ga ik liever uit wanneer ik zin heb en niet op commanda. Kan je wel bij een kleine nietszeggende vereniging gaan, maar daar word je natuurlijk ook niet vrolijk van. En bij het DSC zitten alleen gasten en Virgiel is het gewoon net niet.

Al met al, Delft is best een leuk dorp, maar voor uitgaan en andere dingen ter ontspanning heb ik toch echt een stad nodig, vandaar dat ik Rotterdam nu noem, dat is nogal dichtbij. Leiden / Den Haag kan evt. ook, maar dat is weer wat verder hè. En je weet hoe druk het 'smorgens is tussen Delft en die steden. Dat weet je van wanneer je niet met het nachtnet, maar gewoon smorgens terugkwam van uitgaan in een andere stad.
Wat nou dorp...
Wij hebben sinds 1246 stadsrechten, dus zijn we sinds die tijd een stad, dus geen dorp...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42343152
Beetje stil hier, duidelijk dat er weer volop gestudeerd word.
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:05:41 #164
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42343373
Ik heb het wel naar mijn zin op de TU, maar Delft moet toch wel een van de saaiere studentensteden zijn...
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_42343640
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:57 schreef Theebag het volgende:
Beetje stil hier, duidelijk dat er weer volop gestudeerd word.
En voor de niet-studenten is dit nieteens zo'n leuk topic omdat het meeste over studentendingen gaat .
En dat terwijl ik toch wel met wat fok!kers uit Delft klep op msn enzo die ook student zijn hier, maar die posten dan weer niet in dit topic

Voor de poster boven mij...daar weet ik dus niks vanaf. Maar als niet-student vermaak ik me hier al meer dan 11 prima (ik kom oorspronkelijk uit Brabant en ben op mijn 20ste hier komen wonen).
pi_42347056
Mwoah, saai valt ook wel weer mee hoor; als je knor bent moet je idd je eigen vrienden zoeken, tis tenslotte geen brabant Aan de andere kant is het beste van Delft toch wel het nachtnet, gisteren weer's naar Leiden geweest en da's toch wel ideaal.
pi_42347176
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:15 schreef Autoreply het volgende:
Mwoah, saai valt ook wel weer mee hoor; als je knor bent moet je idd je eigen vrienden zoeken, tis tenslotte geen brabant Aan de andere kant is het beste van Delft toch wel het nachtnet, gisteren weer's naar Leiden geweest en da's toch wel ideaal.
knor??? leg uit.... is dat als je niet als een student persé bij een studentenclub wil zitten?
pi_42363440
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

knor??? leg uit.... is dat als je niet als een student persé bij een studentenclub wil zitten?
Nee, dat is gewoon als je geen lid bent bij een studentenvereniging.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 17:47:28 #169
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_42363952
Dan ben ik ook knor hehe
Knorknor
Krijg er spontaan een stijve krulstaart van
Shuffle up and deal!!!
pi_42364294
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 17:47 schreef mirelia het volgende:
Dan ben ik ook knor hehe
Knorknor
Krijg er spontaan een stijve krulstaart van
En als je student bent natuurlijk, maar dat leek me wel duidelijk .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:02:15 #171
28946 mirelia
pi_42367821
Nee niet duidelijk.......dit is namelijk geen studententopic maar dat hebben onze geachte studenten niet door....misschien is dit een hint?
Shuffle up and deal!!!
pi_42368254
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:02 schreef mirelia het volgende:
Nee niet duidelijk.......dit is namelijk geen studententopic maar dat hebben onze geachte studenten niet door....misschien is dit een hint?
Wat miep je nou

Dit topic gaat over Delft en studenten kunnen ook in Delft wonen. En anders open je toch lekker een topic over Delft maar zonder studenten
  woensdag 4 oktober 2006 @ 20:41:41 #173
28946 mirelia
pi_42369011
Wie "miept"hier nou??
Dit gaat inderdaad over DELFT en evt ook studenten
In korte tijd is dit topic uitgegroeid tot 90% studententalk
Ik denk dat je beter een studententopic kan openen ipv andersom
Shuffle up and deal!!!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 21:27:03 #174
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_42370548
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 20:41 schreef mirelia het volgende:
Wie "miept"hier nou??
Dit gaat inderdaad over DELFT en evt ook studenten
In korte tijd is dit topic uitgegroeid tot 90% studententalk
Ik denk dat je beter een studententopic kan openen ipv andersom
Ja maar dan is het zo zielig voor jou dat je in je eentje in dit topic zit
  donderdag 5 oktober 2006 @ 00:29:23 #175
28946 mirelia
pi_42376862
maar dan gaat het wel om Delft in de ruimste zin.. en niet alleen over studentenfeestjes
Shuffle up and deal!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')