Geen idee, daarom vraag ik het hier.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jawel toch?
Toch wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat er nog kaarten zijn voor deze geweldenaar..
Daarover twijfel ik dus.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Cool! Dus die ga je consumeren?
Helemaal als je een zitplaats hebt, niet aan te raden.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ArenA is inderdaad bagger, daar moet ik eerlijk in zijn.
Ow ok, weet ik dat ook weerquote:Op maandag 26 februari 2007 16:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Helemaal als je een zitplaats hebt, niet aan te raden.
Als JT in vorm is, komt het sowieso wel goed.. maar als liefhebber wil je het optimaal weet je wel..quote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, heb t liever te heet dan te koud, doe wel wat bloots aan dan.
En de sfeer maken we zelf wel, komt goed.
De kuip is helemaal kutquote:Op maandag 26 februari 2007 17:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
CDP to the rescue! Ik hoop dat je gelijk hebt.. Toch is het jammer dat Mojo niet kiest voor de Kuip.
met de nadruk op plaats gevonden.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Naja.. hoezo dat? Vele legendarische concerten hebben er plaats gevonden zonder dat iemand klaagde over het geluid..
nelly furtado lijkt me wel leuk, heeft een goed laatste album afgeleverdquote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Even terug naar Justin:
Is er al een voorprogamma voor Europa?
Zij heeft haar eigen tourquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:28 schreef AgeEll het volgende:
[..]
nelly furtado lijkt me wel leuk, heeft een goed laatste album afgeleverd![]()
![]()
![]()
Voor mij de reden (samen met de hoge prijs) om niet te gaan. Ik vind JT best leuke muziek maken en ben benieuwd wat hij van het album live kan maken. Maar de Arena vind ik inderdaad te groot, daar hou ik totaal niet van. Haalt de sfeer nogal snel omlaag.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ArenA is inderdaad bagger, daar moet ik eerlijk in zijn.
Is best te pruimen hoor. Je moet gewoon een beetje op tijd zijn en goede kaartjes hebben (of goede staanplaatsen). En met het geluid valt het ook wel reuze mee. Het is blijkbaar hip om te zeggen dat de Arena bagger isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:53 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voor mij de reden (samen met de hoge prijs) om niet te gaan. Ik vind JT best leuke muziek maken en ben benieuwd wat hij van het album live kan maken. Maar de Arena vind ik inderdaad te groot, daar hou ik totaal niet van. Haalt de sfeer nogal snel omlaag.
Als hij bijvoorbeeld 3 keer HMH had gedaan had ik er wel bij geweest.
[Frits Barend]Nee, dat is flauw.[/Frits Barend] Heeft niets met hip te maken. Ik ga overal naar toe, ook wel naar de ArenA als het echt moet, maar het is puur door ervaring dat de ArenA de mate van verheugen op een zomerconcert sterk vermindert.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Erotica_ het volgende:
Het is blijkbaar hip om te zeggen dat de Arena bagger is![]()
Ik ben paar jaar geleden geweest bij de Peppers, en toen viel de akoustiek me op het veld ook niet tegen. Daar heb ik het dan ook niet echt over. Maar een kleinere zaal vind ik gewoon intiemer dan zo'n grote bak, helemaal als het nog licht is ook. Maar het is ook maar wat je gewend bent.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:20 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Is best te pruimen hoor. Je moet gewoon een beetje op tijd zijn en goede kaartjes hebben (of goede staanplaatsen). En met het geluid valt het ook wel reuze mee. Het is blijkbaar hip om te zeggen dat de Arena bagger isBij Madonna was alles gewoon prima
![]()
ik vind het geluid in de arena wel goed hoor. die jongen maakt best goeie nummersquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:49 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben paar jaar geleden geweest bij de Peppers, en toen viel de akoustiek me op het veld ook niet tegen. Daar heb ik het dan ook niet echt over. Maar een kleinere zaal vind ik gewoon intiemer dan zo'n grote bak, helemaal als het nog licht is ook. Maar het is ook maar wat je gewend bent.
Ik zeg ook niet dat ik nooit meer naar de Arena zal gaan voor een concert. Maar dan moet de artiest me wel heel erg aanspreken. JT spreekt me aan, maar niet zo veel schijnbaar dus.
Ja meneer we hebben al 10.423 kaartjes verkocht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zal mij benieuwen. Ik denk dat hij zijn hand overspeelt. Zou Ticketservice dat doorgeven, hoeveel kaarten er al verkocht zijn of zeggen ze alleen: "er zijn nog kaarten beschikbaar"?
Ik was er de vorige keer bij in Gelredome, toen viel me op hoeveel mannen er in de zaal waren. Het was ongeveer gelijk volgens mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:08 schreef Houniet het volgende:
hij is voornamelijk bij de vrouwen populair, en heeft al een aantal hits gescoord met andere artiesten.. laat staan zijn kleine film rolletjes
we zijn nu wat verder hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik was er de vorige keer bij in Gelredome, toen viel me op hoeveel mannen er in de zaal waren. Het was ongeveer gelijk volgens mij
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hij is ook zeer populair onder homo's en daar hebben we er relatief veel van in ons vrijgevochten land.
Ja...wat houdt dat in dan? De mannen zijn inmiddels massaal afgehaakt?quote:
Gelredome: 32.500quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
ArenA verbaast mij wel. Hij heeft alleen Paradiso en Gelredome gedaan toch als solo-boy?
Je hebt ook het veld nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geez.. ik dacht weer dat Gelredome maximaal 20.000 seats had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |