yupquote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
en bij de ArenA heb je ook het veld erbij opgeteld??
20.000
![]()
ik ging zonder mijn vriendin met wat vrienden, was een goed concert, had wel moeite om de tijd te vullen. voorprogramma toen van de BEP was erg goed,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:30 schreef Scandalous het volgende:
Nee ik ga niet, de vorige keer was ik ook maar meegesleurd door een vriendin![]()
Tijd vullen inderdaad... dat was wel knullig. Een half uur dat gare ge-beatbox van hemquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:01 schreef AgeEll het volgende:
ik ging zonder mijn vriendin met wat vrienden, was een goed concert, had wel moeite om de tijd te vullen.
Film.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
What's up met al die plakplaatjes..
[afbeelding]
Alpha Dog of Blake Snake Moan volgens mijquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke dan?
Hij heeft een grote ego, niet te vergetenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:11 schreef renz0r het volgende:
Hij heeft leuke Nr's alleen dom dat het concert in een Arena wordt gegeven. No way dat dat uitverkocht raakt. Denk max de helft ofzo. Doe dan een Ahoy ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |