Ik weet hoe met bij jouw is maar vaker luisteren helpt niet echt moet ik zeggen. Dit echt geen top album.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef prototype het volgende:
'k weet niet of het een kwestie is van vaker luisteren
Belachelijk? omdat..JIJ het niets vindt???quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef -Angelus- het volgende:
Discoverme ben jij mr postivo of zo? Wat een belachelijke review.
Nee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:12 schreef One_conundrum het volgende:
bij My love wordt er steeds atlantic records en nog wat door heen gezegd, hoort dat zo?
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:41 schreef prototype het volgende:
Geen waardige opvolger, 'k weet niet, timbalands beats zijn lang niet zo strak als op justified, en 'k mis toch wel de neptunes beat. Will.i.am's production ervaar ik eigenlijk ook als matig, 'k weet niet of het een kwestie is van vaker luisteren, maar bij justified had ik dat het in 1x lekker wegluisterde zonder een enkele keer te skippen... dat was bij deze beduidend anders.
Knap dat je dat ziet op een album.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat een domme soft-punk-ass wit gassie dat probeert te zingen als een neger.
En zelfs probeert te dansen!
Ik deel dezelfde mening ... overal waar ik lees prijst men de beats. Ik vindt ze stuk voor stuk op elkaar lijken en daardoor wordt het gewoon saai. Maar ja iedereen roept "Timbaland does it again", ik niet begrijpen want zo geweldig is het niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Voorderest zullen de overige producties worden uitgelegd als vernieuwend. Ik zou het liever saai noemen. Steeds dezelfde loopjes, geen toffe bridge, weinig variatie. Helaas...
Je bent er nog laat bij met je simpele opmerking, had dit eerlijk gezegd al ergens al tweede opmerking verwacht. Sterkte in ieder geval met je verwerkingsproces.quote:Op zondag 27 augustus 2006 20:25 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wat een domme soft-punk-ass wit gassie dat probeert te zingen als een neger.
En zelfs probeert te dansen!
Wat is Justin Timberlake dan? Was dat Justified? Misschien wel...op dat moment. Kan een artiest niet meerdere stijlen waarderen, doet de consument immers ook...quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:06 schreef VrAnKiE het volgende:
Veel te weinig Timberlake zelf. Until the end of time is gewoon een slechte kopie van Prince.
Geen Neptunes dit keer. Meeste is van Timbaland.quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:01 schreef Stansfield het volgende:
Ook maar eens op zoek gaan naar dit album. Welke producers hebben er allemaal aan meegewerkt? Weer de neptunes? of hoofdzakelijk timbaland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |