tjah dat is jou mening.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.
Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.
Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.
En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.
Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah dat is jou mening.
daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..
fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
Dat kan je wel schelen lees ik in je posthistoriequote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
tuurlijk wel, een beetje leedvermaak moet kunnen lijkt mequote:als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kijk een mooie opel, het kan welmooi en strak getuned
zo mag ik het zien.
Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.
[afbeelding](ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel
)
Oh.. ik moet het uitleggen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
Leuk dat je dat erbij haaltquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef CiQNiZ het volgende:
Offtopic:
Doe dat maar na met je Toyota
Dat is ook te zien hoor dat er veel uren in die auto zitten. Ik had het over mijn vorige auto, dat ik daar niet vreselijk veel aan gedaan had in verhouding omdat ik niet zo van dat over the top hou.quote:Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..
Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.
Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw![]()
Hahahaha ik wou net zeggen jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Mijn excuses, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
vandaag begin ik met beetje luxe
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
[afbeelding]
# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisterenquote:Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..
dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
Wat heeft dit nou weer met dat scherm te maken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
Inderdaad, als er roest onder zit eerst daar je werk insteken en een goeie coating erover doen o.i.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |