abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41368464
Een rotte auto komt zowiezo al niet meer zo makkelijk door de APK. TS komt zichzelf dus gauw genoeg tegen als hij eerst flink investeert in de "extra's".
Auto kopen is niet duur, auto blijven rijden wel.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 18:37:05 #177
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41369645
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 17:44 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Wat verwacht je dan op Fok! ?
Jij meldt dat je een rotte Opel Astra met een geweldig PK-wonder (1.4 60 pk) gaat ombouwen tot een mega-bak.

Je realiseert je volgens mij niet helemaal waar je aan begint.
Voordat je hem kunt verbouwen zul je eerst die rotte stukken er uit moeten snijden en er nieuwe in moeten lassen.Doe je dat niet,dan ga je op een dag door een hobbeltje en blijft je body-kit eenzaam achter op de natte klinkerweg.

Voor het geld wat jij nu nodig hebt om je auto in kleur te spuiten had je ook een Astra kunnen kopen met meer vermogen,in kleur gespoten spiegels en bumpers en minder roest.Waarschijnlijk was die uitvoering ook wel wat luxer geweest.
Volgens mij heb je nu zo'n simpel basis dingetje waar nog geen toerenteller in zit.


En iedereen wil het volgen om de doodsimpele reden dat we ons allemaal kapot lachen omdat we nu al vermoeden dat het niet zo nice and easy gaat als jij nu denkt.

Je einddemper vind ik wel mee vallen,ik heb ook van die Sjonnie's gezien met een uitlaatpijp waar menig CV-ketel zich niet voor zou schamen.
tjah dat is jou mening.

daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..


fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:06:43 #178
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41373040
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef Asmooh het volgende:

[..]

tjah dat is jou mening.

daarbij wat verwacht je op fok, als jullie jezelf bter vinden dan de rest dan ben je ook zo goed om normale reacties te plaatsen.
maar dat is weer te min, dat is het probleem met fok, ze vinden zichzelf altijd beter..


fok is gewoon geen stijl.. net zo kansloos
I am just a dreamer, but you are just a dream
  donderdag 31 augustus 2006 @ 20:34:17 #179
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41374440
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:06 schreef Dromer het volgende:

[..]

erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
  Moderator donderdag 31 augustus 2006 @ 20:45:13 #180
18653 crew  D.
pi_41374980
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
Dat kan je wel schelen lees ik in je posthistorie
quote:
als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.

topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
tuurlijk wel, een beetje leedvermaak moet kunnen lijkt me
Daar vraag je ook om met een topic als dit
pi_41376659
Hij is iig lekker luchtig en krotant als ik de wielkast zo bekijk
pi_41376710
een blik in mijn glazen bol


zowiezo, slOPEL
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_41377516
Die roesten onder je reet weg
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:09:32 #184
129820 Goingin
Rot voor je
pi_41380483
Zonde van je stoel als je ermee over het wegdek schuurt
pi_41386666
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 15:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kijk een mooie opel, het kan wel mooi en strak getuned zo mag ik het zien.

Ik hou wel van strak tunen, mijn vorige wagentje lijkt er wel wat op, niet extreem veel aan gedaan overigens: sideskirts, achterspoiler, 4cm verlaagd, openluchtfilter en sportuilaat. Geen overdreven vleugels of wat erop.

[afbeelding]

(ja, blijf citrofiel he dus een ZX, geen opel )
Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..

Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.

Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw

[ Bericht 6% gewijzigd door DeeCruise op 01-09-2006 06:01:29 ]
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_41386697
ik had eind '99 al zon lease kreng van 97 en die begon al en mn broer toendertijd 1 uit 94 en die was al gelast... Die opeltjes kan je beter laten staan als je er meer mee wil doen. Die dingen koop je om nog een jaar (met nwe apk) goedkoop in te rijden en geen flikker meer aan uit te geven.

Wat ze hierboven al zeggen, je had beter die paar duizend uit kunnen geven aan een betere of een nieuw model. En al helemaal als je er motorisch nog iets uit wil halen...

En over meningen hier: mensen geven je wel de realiteit, misschien niet wat je wil horen (wat ik me best kan voorstellen, je bent er trots op), maar wees eens realistisch en ga een kostenplaatje maken.... Ik kan je nou al op een papiertje geven dat ik goedkoper uit zal zijn om een astra tig jaar jonger aan te schaffen met meer opties en dergelijke en een grotere motor dan dat jij zal hebben als je klaar bent. En dat zeg ik helaas niet om je te op te naaien.

Maar succes, ik ga dit volgen. Hoop dat je die "uitdaging schitter, gave hobby, beetje sleutelen en dan weer rijden" gedachte vol kan houden. Je bent niet in een week pimp my ride klaar...

[ Bericht 13% gewijzigd door tvdleur op 01-09-2006 05:08:49 ]
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:30:14 #187
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_41387389
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef Asmooh het volgende:

[..]

erg nuttige reactie, is dat alles dat je in de kast heb?
Oh.. ik moet het uitleggen!

Uitleg: Jij jankt Fok! verkeerd dit, Fok! verkeerd dat, Fok! stom zus, Fok! stom zo.. Dus ik zeg: wat doe je hier dan nog. (of houd je van zelfkastijding?)

En als je graag een nuttige reactie wil: www.vandale.nl
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_41387422
tvp, zulke bitchfights zijn leuk om te volgen!
pi_41387503
Ontopic:
Jammer dat het een DTM is geworden, maar dat is natuurlijk persoonlijk... Ik heb zelf een dubbele rechte einddemper onder mijn Opel (vierkante sierstukken). Maar dat is op mijn Opel gewoon de standaard einddemper

Offtopic:
Hij mag dan wel roesten (ik heb veel rottere gezien waar ook veel aan gedaan is) maar het blijft gewoon een betrouwbare auto. Die 1.4 blokjes zijn ook gewoon ouwe rauwdauwers... Lekker blijven doortrappen, en niks aan de hand Distributie riem geknapt? Pfff. Boeie! Gewoon nieuwe riem er op, 9 van de 10 keer verder niks aan de hand Doe dat maar na met je Toyota

TS: Keep us posted!
pi_41387598
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:42 schreef CiQNiZ het volgende:
Offtopic:
Doe dat maar na met je Toyota
Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
  vrijdag 1 september 2006 @ 08:59:09 #191
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_41387698
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 04:43 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Sorry? Geloof me, er zitten gigantisch wat uren in die astra..

Enne, je begrijpt me nog steeds niet. Ik zet die foto er niet voor niks bij! Ik wil daar dus mee zeggen dat dat al een gsi was! Vandaaruit zijn we verder gaan kijken naar de mogelijkheden. Als je een goede basis hebt dan is het makkelijk tunen. Daarbij gaat bij mij dan ook de voorkeur uit om eerst de motor onder handen te nemen, en daarna pas naar het uiterlijk van de car te kijken. Het is nl moeilijk ombouwen als je auto al af is met alle risico op beschadigingen e.d.

Overigens is de car op de foto sinds gisteren geschrapt, volgende week beginnen aan de volgende motorombouw
Dat is ook te zien hoor dat er veel uren in die auto zitten. Ik had het over mijn vorige auto, dat ik daar niet vreselijk veel aan gedaan had in verhouding omdat ik niet zo van dat over the top hou.
En die astra die je laat zien is qua uiterlijk zeker niet over de top. en dat is juist een compliment en motorisch tunen is inderdaad ook erg leuk
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41387876
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Hahahaha ik wou net zeggen ja
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:11:34 #193
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_41387877
ontopic..

vandaag begin ik met beetje luxe

dit scherm ga ik halen voor mijn carpc



# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:13:51 #194
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41387917
Whehehe meesterlijk leedvermaak dit
pi_41387963
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 08:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Leuk dat je dat erbij haalt
Want de meeste Toyota motoren vanaf eind 80 (A,S,E,M,JZ) zijn non-interference
Dus die hebben ook geen problemen met defecte distributie riemen
Mijn excuses, dat wist ik niet
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:17:44 #196
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41387970
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..

vandaag begin ik met beetje luxe

dit scherm ga ik halen voor mijn carpc

[afbeelding]

# Display size: 7inch new Panasonic digital panel
# Resolution: 800*480(WVGA)
# Chromatic system: PAL/NTSC auto switch
# Power: 12V
# Consumption: 8-12W
# Video: Two CVBS input
# Optional function: 1.VGA support 640*480-1280*768
# With Touch panel (adopt the broad and reliable 4lines resistance touch board)
# Size of the products: (W)17.6x (H)12.5 x (D)2.5(cm)
Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_41387998
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:11 schreef Asmooh het volgende:
ontopic..

dit scherm ga ik halen voor mijn carpc
Waar ga je je CarPC inbouwen? In het dashboard kastje neem ik aan? Ik zit er over te denken om het ook een keer te doen... Maar ik vraag me af of ik het echt wel ga gebruiken... Meestal heb ik de radio niet eens aan om gewoon de hele weg lang naar de turbo te luisteren
pi_41388008
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:17 schreef Maikalo het volgende:

[..]

Weet je zeker dat er geen roest onder je opel zit?
Wat heeft dit nou weer met dat scherm te maken?
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:20:35 #199
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_41388011
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
  vrijdag 1 september 2006 @ 09:25:07 #200
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_41388081
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 09:20 schreef Hugster het volgende:
Nah dit is wel allemaal makkelijk over te zetten in andere auto's natuurlijk, dus het is geen verloren geld mocht de Astra rot gaan. Maar ik zou zelf toch echt eerst naar het roest laten kijken en de prioriteit niet bij een Car PC leggen
Inderdaad, als er roest onder zit eerst daar je werk insteken en een goeie coating erover doen o.i.d.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')