Voor de niet spaans-taligen onder ons, een Astra Feo betekent letterlijk vertaald: Astra LELIJK. HOE toepasselijk hahahaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het type zou eigenlijk Astra FeO moeten heten.. voor de scheikundigen onder ons
Zo, jij had em goed hangen!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef PNG het volgende:
Net als de vorig model Prelude FeO of elke oude Yotota FeO, of Impry zijn auto die nog geen 25% met zijn RWD blah wegligging heeft van een Astra F, No offense, supergave auto en hobby, maar waar is dat andere mensen afzeiken voor nodig ? Ik rij al 22 rondjes rondom Impry heen op circuit. Als je Niels/Rallyastra derop los laat ist bij T13 al zwaaien.
Waarom zie je nooit Supra's IVs oid op de ring ?
Staan ergens veraf op de parking, wel op 1 dag net zoveel als hele bestand in NL. Omdat finaal aan gort gereden wordt door 'locals' met M3 CSL of lokaal Golfje, of lease joekeltje van de baas met 300 ronden ervaring.
Op S2000 forum las ik van de week dat ze vanaf 100.000 eraf willen ivm slijtage toerentallen. Wel ander geld gebeuren ook, en bij nieuwe 5 serie Diesels slaan vanaf 80.000 km de koppelomvormers van de automatische versnellingsbakken aan gort. Magoed.
Magoed. Ontopic: TS, koop een goede, en vooral geen kroepoek auto, koop goede, wax de binnenschermen, tectyl de rest, en met je 60 pk ga je nog geen deuk in pak boter slaan.
Deze verkopen iig, weg dermee, en koop een goede als basis. Op de foto's issie zo rot als tierelier, koop een goede iig als basis.
[afbeelding]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
[..]
verschil is dat de Astra GSI geen Calibra blok er in heeft, en die komt hier wel in..
gast die die site poste heb ik eventjes gekeken..
alles wordt aangepast.. en je heb dan straks 6 versnellingen in je autotje...
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Pssssst, wat lul je nou?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef talin77 het volgende:
[..]
pssst Calibra blok in een Astra gaat niet passen !
punt 1 ophangingspunten komen niet overeen maar das nog wel zelf te doen alleen is een caibra blok alleen al breder dan er ruimte is in een Astra motorruimte !
en dan kom je nog niet weg met je aandrijfassen of je moet je wielen een centimeter of 30 buiten je wielkasten willen hebben staan maar ja dan kom je weer niet weg met je vering en ophanging.
6 versnellingen ??
5 vooruit en 1 achteruit ja !
C20LETquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:13 schreef CiQNiZ het volgende:
PNG heeft altijd wel een goed punt...
C20XE
eens een kut-Astra, altijd een kut-Astraquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:53 schreef Asmooh het volgende:
en dan kun je denken.. oh wat een kut astra.. maar als die astra naast jou autotje staat of wie dan ook.. is het geen kut astratje meer
Die zit in de V6 DTM?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:22 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Oja, F28 past óók in een Astra. Jammer heF28 heeft 6 versnellingen. 6 vooruit, 1 achteruit.
bron: Mathijssen Technicsquote:F28 ombouwset van 4WD naar voorwielaandrijving
Om bij de inbouw van de F28 6-versnellingsbak gebruik te kunnen maken van normale voorwiel-aandrijving, hebben wij een 2WD ombouwkit ontwikkeld.
Met deze F28-2WD-kit is het mogelijk om de 6-bak (4WD) om te bouwen naar voorwielaandrijving, zodat u deze versnellingsbak in elk type Opel kunt inbouwen met voorwielaandrijving.
Kijk een mooie opel, het kan welquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
kijk, dit vind ik nou de eerste mooie astra die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
Goed, ik zal het nog eens verduidelijken...Het is NIET verstandig om van een 1.4 een 150pk bezittende auto te maken..Echt niet..
Hobby is prima, en om je te laten zien dat je je tijd ook anders kan omkrijgen hier een foto van de wagen van een vriend van me. Hier hebben we ook wat tijd in gestoken (hij zag er dus eerst zo uit als op de foto hierboven)
[afbeelding]
Wat verwacht je dan op Fok! ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:59 schreef Asmooh het volgende:
verder wat mensen zeggen kan me geen moer schelen.
en roestbak, ga zelf eerst je rijbewijs halen.
als je niet wil zien, dan reageer je niet in topic.
topic is alleen bedoeld voor mensen die het WEL willen volgen.
dit is uiteindelijk de einddemper geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |