Nah, hij is niet gebroken, maar er is duidelijk wel mee gespeelt, check het ene hoekje vet afgesleten zijnquote:Op maandag 28 augustus 2006 09:51 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
w00000t... Is dat die ene plectrum die Danko brak?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eindelijk de MSTRKRFT stream online
hier![]()
wat een avond
Die heb ik donderdag anders al beluisterd. Beetje kutgeluid jammer genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Eindelijk de MSTRKRFT stream online
hier![]()
wat een avond
Nu Massive Attackquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:09 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nu Raconteurs toch?
quote:
Inderdaad. Niet bepaald zuivere zang.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Klonk in 't echie toch minder slecht![]()
Hehehe.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gelukkig steken ze gunstig af bij de Raconteurs. Wat een lachertje. Vinden mensen dit serieus goed?![]()
Ga weg man! Deze herrie?!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 00:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Streets is tof .........op cd
Was eigenlijk wel van plan te gaan kijken maar ben maar niet gegaan omdat het zo teringhard aan het regenen was! En ik lag behoorlijk stoned te spacen in mijn tent!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 01:09 schreef rubbereend het volgende:
de streets klinken als een lauwe plas in een dixie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |