abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41205633
hihi ze sprong
Voices tell me I'm the shit.
pi_41205635
Ja dat ging heel snel, die plagaat en dan in 1 keer verder.

Terecht de hoogste punten
pi_41205886
wanneer is de herhaling?
Ik heb alles gemist namelijk.
Wat ik tot nu toe heb ik gezien is in ieder geval beter dan bij SBS.
pi_41205898
Ik heb nooit de radslag gekunt.
pi_41205933
Ik denk dat woensdag wel een herhaling zal zijn, maar weet het eigenlijk niet. Morgen de uitslag, dan zul je zekker veel terugzien.

Ben eigenlijk benieuwd hoe dat met die punten, skate off, uitslag etc. gaat.
pi_41206003
dat pakkie
Voices tell me I'm the shit.
pi_41206007
woensdag is volgens mij de herhalings van sbs6
Ik vind wel die herhaling na de dans een beetje irritant. Dat die voice-over alle dingen gaat opsommen.
pi_41206019
Ik neem aan dat ze nu alle 10 laten zien.
pi_41206026
Ik vond hem wel erg goed hoor, mooie lifts en het zag er soepel uit.
pi_41206070
ook een skate-off dus
pi_41206095
Ja, morgen dus pas bekend wie moet schaatsen.

Wel een beetje knullig foutje aan het eind, maar een zeer leuke show. Ik ga morgen zeker weer kijken.

Volgende week zijn we er niet, dus dan wordt het opnemen, maar ik ga dit wel volgen.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:37:05 #62
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41206182
Een foutje in de puntentelling Lekker vaag
pi_41206196
dat is bij sbs dan weer niet...daar weet je savonds al wie de skate of moet doen
pi_41208447
RTL is eerlijker qua punten bovendien, stemmen NA dat alle mensen op het ijs hebben gestaan. Niet tijdens de show al bellen. Bovendien moet je bij SBS6 2 keer sms-en, eerst tijdens de show wie er een skate-off moet doen, dus moet je eeeeigenlijk aan het begin al gaan stemmen voor degene die t laatst te zien is, om te zorgen dat die uberhaupt een kans maakt om door te gaan. Ook al heb je de act van die persoon nog niet gezien. En dan moet je de volgende dag NOG een keer sms-en/stemmen om te bepalen wie je wil dat er van die 2 doorgaat.

Bij RTL stemt iedereen na de show, hebben ze een dag de tijd, en morgen bepaalt dan de jury na de skate-off wie er door mag en wie af valt. Wat A veel eerlijker is omdat dan sex kwaliteit beoordeeld wordt, en B je blijft mensen niet vragen om te stemmen.

Het niveau van schaatsen ligt bij RTL VEEEEEL hoger, de mensen bij RTL kunnen ECHT schaatsen, ook zonder ballet op de achtergrond. SBS is wel "gezelliger". De show is op RTL erg sec en droog op een of andere manier, maar wel weer meer met een echt kunstschaats tintje, zo met die slo-mo's, eerst punten, en dan pas een toelichting. Meer zoals je het op tv ook altijd ziet, wat wel weer leuk is. Wel frapant dat bepaalde nederlanders ondergewardeerd werden en bepaalde belgen overgewaardeerd (voor mijn idee). Over het algemeen is RTL meer schaatstechnisch en SBS meer... hoe kan t het ook anders... volkser...
  zondag 27 augustus 2006 @ 01:42:47 #65
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_41213577
toch blijf ik denken dat veel nederlanders heelemal niets hebben met die 5 belgen en eerder afhaken.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_41214173
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:42 schreef evert het volgende:
toch blijf ik denken dat veel nederlanders heelemal niets hebben met die 5 belgen en eerder afhaken.
Ja, zodra die belgen overblijven, haak ik idd af.
  ESF Reporter zondag 27 augustus 2006 @ 08:40:25 #67
87554 Cee
Welluk?
pi_41216363
Veel mensen weten toch wel wie Kelly Pfaff is? De andere belgen lijken me ook wel aardig, en uiteindelijk zie je liever BN'ers en BV'ers die een leuk potje kunnen ijsdansen dan dat je gaat stemmen voor de meeste sympathieke tv-persoonlijkheid.
Ik bedoel, Irene van der Laar zat ooit in de finale van Dancing with the Stars, ik kan me niet voorstellen dat hele volksstammen dat mens adoreren.
En Expeditie Robinson/Peking Express wordt ook al seizoenen lang met Nederlanders en Belgen gedaan, de Belgen winnen altijd maar daar wordt het programma wat mij betreft niet minder leuk om.
pi_41216388
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 01:42 schreef evert het volgende:
Belgen hebben hetzelfde met Nederlanders, dat wat dat betreft ...
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_41216402
En ook Dancing on Ice scoort 1.7 miljoen kijkers. Dat zal enigszins tegenvallen.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_41216535
Nou, ik denk dat RTL daar heel tevreden mee is, gezien het feit dat ze toch met achterstand begonnen.
pi_41216539
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 09:24 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik denk dat RTL daar heel tevreden mee is, gezien het feit dat ze toch met achterstand begonnen.
SBS is vorige week ook begonnen met 1,7 miljoen, deze week hebben ze 1,9 miljoen kijkers
pi_41216623
Ja ik bedoel achterstand in tijd, SBS heeft al 2 shows gehad, dus daar zitten ze al in.

Maar goed, ik verwacht dat ze allebei rond hetzelfde aantal blijven hangen en er niet echt een 'strijd' zal zijn. Ze bijten elkaar qua tijden niet. RTL heeft wel pech met het voetbal volgende week, maar zo kan er elke week wel iets zijn.

Daarbij tellen we de Belgische kijkers niet mee, dus RTL wint het zowiezo met gemak
pi_41216630
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 08:51 schreef dolfg het volgende:
En ook Dancing on Ice scoort 1.7 miljoen kijkers. Dat zal enigszins tegenvallen.
Fons van Westerloo, de directeur van RTL, had meer dan 2 miljoen kijkers verwacht.
  zondag 27 augustus 2006 @ 09:42:51 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41216665
Snappen jullie nou? Martijn vertelde dat er voetbal is volgende week (Nederlands elftal)
Dus begint bij ons om 22.30 en bij de VTM 20.00 Het is toch live?
Hoe zit dat nou ?
Ik bedoel wel schaatsen hé
pi_41216792
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 09:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Snappen jullie nou? Martijn vertelde dat er voetbal is volgende week (Nederlands elftal)
Dus begint bij ons om 22.30 en bij de VTM 20.00 Het is toch live?
Hoe zit dat nou ?
Ik bedoel wel schaatsen hé
In dit topic zit ook een Belg die om kwart over 8 al vertelde hoe het er uitzag dus ik neem aan dat het niet live is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')