Ja, zodra die belgen overblijven, haak ik idd af.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:42 schreef evert het volgende:
toch blijf ik denken dat veel nederlanders heelemal niets hebben met die 5 belgen en eerder afhaken.
Belgen hebben hetzelfde met Nederlanders, dat wat dat betreft ...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:42 schreef evert het volgende:
toch blijf ik denken dat veel nederlanders heelemal niets hebben met die 5 belgen en eerder afhaken.
SBS is vorige week ook begonnen met 1,7 miljoen, deze week hebben ze 1,9 miljoen kijkersquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:24 schreef happyme28 het volgende:
Nou, ik denk dat RTL daar heel tevreden mee is, gezien het feit dat ze toch met achterstand begonnen.
Fons van Westerloo, de directeur van RTL, had meer dan 2 miljoen kijkers verwacht.quote:Op zondag 27 augustus 2006 08:51 schreef dolfg het volgende:
En ook Dancing on Ice scoort 1.7 miljoen kijkers. Dat zal enigszins tegenvallen.
In dit topic zit ook een Belg die om kwart over 8 al vertelde hoe het er uitzag dus ik neem aan dat het niet live is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Snappen jullie nou? Martijn vertelde dat er voetbal is volgende week (Nederlands elftal)
Dus begint bij ons om 22.30 en bij de VTM 20.00Het is toch live?
Hoe zit dat nou ?
Ik bedoel wel schaatsen hé
Oké, bedankt voor de info.quote:Op zondag 27 augustus 2006 09:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
In dit topic zit ook een Belg die om kwart over 8 al vertelde hoe het er uitzag dus ik neem aan dat het niet live is.
Het begon op rtl4 ook om 8 uur hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
In dit topic zit ook een Belg die om kwart over 8 al vertelde hoe het er uitzag dus ik neem aan dat het niet live is.
Zo had Martijn het overquote:Op zondag 27 augustus 2006 10:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
nou ze nemen het live op, en voor het voetbal zenden ze het later uit en in belgie wel live.. denk ik.
quote:SBS6 wint eerste ijsstrijd
Het hoge woord is eruit. De ijsshow van SBS heeft vrijdag iets meer kijkers getrokken dan de concurrende show van RTL op zaterdag. Uit de cijfers van de stichting KijkOnderzoek blijkt zondag dat ruim 1,9 miljoen mensen vrijdag keken naar Sterren Dansen op het IJs van SBS, RTL's Dancing on Ice trok zaterdag ruim 1,7 miljoen kijkers.
Nou, dat vind ik wel een wat voorbarige conclusie. Ten eerste is SBS eerder begonnen en krijg je door mond tot mond toch meestal een verhoging de week erop. Dat moet RTL volgende week nog krijgen. Wel pech dat het dan op een ander tijdstip uitgezonden wordt, maar ala.quote:
Volgens mij is 't wel live hoor?quote:Op zondag 27 augustus 2006 11:38 schreef robster16 het volgende:
Die shows zijn trouwens niet live, wat ik stom vind, want je kan het gewoon zien. Sterren Dansen Op Het Ijs en Dancing On Ice zijn allebei opgenomen. Net zoals Dancing With The Stars dat vorig seizoen was, de uitslagshows waren wel live, want dat kon niet anders. Je kon ook bij Sterren Dansen Op Het Ijs zien dat het opgenomen was, want in de openingsronde van Gerard Joling schaatst hij eerst zonder touwtjes, en hoppa, t volgende shot hangt hij aan touwen. Da kan dus ff niet.
Ik snap dan niet wat de toegevoegde waarde is om mensen te vertellen dat t live is, terwijl het dat helemaal niet is! Beetje dom. Wat ook beter is aan RTL is dat er pas gebeld/gestemd kan worden als de show over is en als alle kandidaten geweest zijn, niet al vanaf het begin van de show, dat is geld trekken terwijl je kandidaten die later in de show zijn benadeeld.
Op een knullig foutje in de puntentelling aan het eind (dus als het niet live was, hadden ze dat wel even recht getrokken). Maar inderdaad petje af, want het was echt een SHOW!quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:48 schreef robster16 het volgende:
ja, maar volgens mij wordt t NET iets eerder opgenomen, maar dat kan ook aan mij liggen... Als het echt helemaal live is, petje af voor RTL4 want de show ging flawless!
Ik snap het nut er ook niet van om die uitslag live te doen aangezien de jury beslistquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:23 schreef poohy het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de 'skate off' wel live was. Ook omdat ze me net iets te vaak: 'gisteren.. blablaa' zeiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |