ja daar woon ik daarom vind ik het zo interessant. maar volgens mij is het geen utrechtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:02 schreef cYbErTiM het volgende:
zou ook utrecht kunnen zijn
Omfg, wat een klunsen ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hij schijnt er na of tijdens het takelen opnieuw ingevallen te zijn![]()
Ik denk dat niemand het gaat verklappen..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:00 schreef VrAnKiE het volgende:
is dit A'dam? Ik zal het maar gaan gokken voordat iemand het dalijk per ongeluk verklapt...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand het gaat verklappen..![]()
Alleen A M S T E R D A M HEEFT GRACHTENquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:39 schreef cYbErTiM het volgende:
delft? grachten? zalwel.
Wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je je dat ongelukje van laatst nog herinneren? Je weet wel, die brug in Utrecht die ineens zin had om er bij te gaan liggen? Die zocht wat verkoeling in de Oude Grachtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef Loedertje het volgende:
Alleen A M S T E R D A M HEEFT GRACHTEN
Dat was geen échte Gracht mens.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:40 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Kun je je dat ongelukje van laatst nog herinneren? Je weet wel, die brug in Utrecht die ineens zin had om er bij te gaan liggen? Die zocht wat verkoeling in de Oude Gracht
Ook de politie betaalt btw e.d. Bovendien zit zo'n auto nokkievol met allerlei apparatuur, dus dat zijn behoorlijk dure auto's.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:19 schreef Kogando het volgende:
[..]
De overheid betaalt geen belasting he.. dus die auto zal niet veel meer dan 25.000 kosten. Daarbij komt dat ze gewoon verzekerd zijn. Dus de lasten voor de burgers vallen wel mee denk ik.
Welke stad btw?
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 02:59 schreef k_man het volgende:
Oh, waar het ook is, het is iig niet in Utrecht.
Het was ook al laat hequote:Delft dus..
De kogel is door de kerk..
quote:
Precies. In Brazilië schieten ze hen bij voorbaat al neer, dan lopen ze ook geen risico dat zij de auto ergens in hoeven te rijden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:22 schreef Black_Squirrel het volgende:
Rij ik net door de stad. Wat zie ik daar in de gracht... een politiewagenAllemaal mensen kijken, waaronder de poltie
![]()
Ik beetje informeren, zo'n wagen komt daar toch niet vanzelf in.
Wat was er nou gebeurd. De poltitie waren 2 jochies aan het lastigvallen, rijen ze zo de gracht in. Die gasten zijn hem natuurlijk gesmeerd.
De politie in NL zijn ook een stel debielen ook.
Mja, twee dieven dusquote:Wat was er nou gebeurd. De poltitie waren 2 jochies aan het lastigvallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |