En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Hij heeft nog niet getekend. Dus ik blijf hoop houden dat Kluivert nog enigzins verstand heeft
Er zijn vast wel meer mogelijkheden dan psv hoor. Of zou het jou niet uitmaken dat Kluivert het psv shirt zal aantrekken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
Ja maar zij zingen toch altijd:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
1x Breda is wel genoeg hoor.
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
denk het ook ja....hij maakt de 1-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef BadRabbit het volgende:
Charisteas gaat invallen en scoren vandaag![]()
Interesseert me niet. Zodra hij bij psv gaat spelen is hij geen Ajacied meer en kan ik de knop prima omzetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..
Wat stoer hee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:43 schreef devv05 het volgende:
[..]
Interesseert me niet. Zodra hij bij psv gaat spelen is hij geen Ajacied meer en kan ik de knop prima omzetten.
Waarom stoer? Is gewoon heel simpel. Zie het als vreemdgaan, dan verbreek je ook een relatie.quote:
Ok, dus Cruyff is in jouw ogen ook nog steeds een Feyenoorder?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:50 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom stoer? Is gewoon heel simpel. Zie het als vreemdgaan, dan verbreek je ook een relatie.
Toen was ik nog niet eens geboren. Bovendien zijn die situaties niet met elkaar te vergelijken. Maar ook zoiets vind ik onvergeeflijk ja.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ok, dus Cruyff is in jouw ogen ook nog steeds een Feyenoorder?
heb je helemaal gelijk in, maar ik wil het nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:03 schreef koningdavid het volgende:
Ik gun het Kluivert wel. Ik zie hem graag weer spelen in de Nederlandse competitie en ik kan begrijpen dat hij voor PSV zou kiezen, waar zijn vrienden Reiziger en Cocu ook spelen.
We weten allemaal dat Ajax zijn eerste keus zou zijn, volgens mij heeft hij een paar maanden geleden ook al openlijk geflirt met Ajax. Als Ajax hem vervolgens, begrijpelijk, niet nodig heeft, zou ik het kunnen begrijpen als hij nu naar PSV zou gaan.
Wat moet hij anders?!?? De tribune warm houden bij Valencia?
Patje voor de bankquote:Op zondag 27 augustus 2006 13:54 schreef Jajong het volgende:
Verkoop Harry en/of Markus en haal Patje gewoon please
Ik hoop dat jij binnenkort tegen een intercity aanloopt dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:55 schreef twi het volgende:
Ik kan de move van Cruijff respecteren, voor zover ik me in die materie heb verdiept. Kluivert schijnt de keuze te hebben tussen een aantal opties en PSV. Als hij een echte Ajacied is, en nog een keertje aan '95 terugdenkt, dan vertrekt 'ie nimmer nooit naar Eindhoven.
Doet 'ie dat wel, dan is het zoals devv zegt geen Ajacied meer, maar een PSV'er. Dan houdt het dus op en hoop ik dat 'ie de rest van z'n carriere blijft worstelen met z'n blessures.
Wat een onzin.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef manny het volgende:
Laat Kluivert maar lekker geblesseerd zijn bij PSV. Hij had die bal in de EC1 finale gewoon terug moeten kaatsen naar Rijkaard. Dan hadden we ook gewonnen en was Patje ook voor ons gewoon een arrogante, onverantwoordelijke klootzak geweest.
Tis goed met jequote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef manny het volgende:
Laat Kluivert maar lekker geblesseerd zijn bij PSV. Hij had die bal in de EC1 finale gewoon terug moeten kaatsen naar Rijkaard. Dan hadden we ook gewonnen en was Patje ook voor ons gewoon een arrogante, onverantwoordelijke klootzak geweest.
Dus jij hoopt dat een fitte Kluivert lekker nog 4 jaar bij PSV voetbalt? Sorry hoor, laat het dan maar als een nachtkaars uitdoven.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort tegen een intercity aanloopt dan.
Wat stoer hee.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij binnenkort tegen een intercity aanloopt dan.
Het is mijn held. Ik zal elke keer als ik hem in dat lelijke shirt zie lopen huilen van binnen, maar ik gun hem alles. Behalve scoren tegen ons ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat een fitte Kluivert lekker nog 4 jaar bij PSV voetbalt? Sorry hoor, laat het dan maar als een nachtkaars uitdoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |