Maar de charme van de knock-out is veel mooier, brengt ook meer spanning met zich mee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is nog het voordeel van dat nieuwe systeem, dat je in de groepsfase al wat leukere teams tegenkomt.
Werk je nu nog bij iets wat voetbalgerelateerd is?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Klopt, al hebben we nu beterequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
Best een aardige verdediger, die Fransman die vanavond tegen Barcelona speelde...
Ok man, respectquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon een hoop interesse. Verder ken ik natuurlijk behoorlijk wat mensen die mij aan informatie kunnen helpen en andersom. Heb eerst een tijdje gewerkt bij een klein bedrijfje dat voetbalstatistieken verzamelde (inmiddels failliet), vandaar. Daardoor kan ik van vrij veel competities informatie krijgen via mensen die soortgelijk werk doen of deden in het buitenland.
Het zou weleens lastig kunnen worden, want die klap van woensdag is hard aangekomen. Maar ik hoop er maar op dat ze gewoon revanche willen nemen op woensdag en gaan stormenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Morgen wordt nog lastig genoeg denk ik..
En nac wil zich maar wat graag revancheren vor die schandalige 8/1 van vorige week, in eigen huis nog wel..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zou weleens lastig kunnen worden, want die klap van woensdag is hard aangekomen. Maar ik hoop er maar op dat ze gewoon revanche willen nemen op woensdag en gaan stormen
Met Leonardo...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En nac wil zich maar wat graag revancheren vor die schandalige 8/1 van vorige week, in eigen huis nog wel..
Dus zijn ze overijverig en countert Ajax naar 2-0. Vervolgens zijn ze gebroken en wandelen we vrolijk naar een ruime overwinning.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:11 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En nac wil zich maar wat graag revancheren vor die schandalige 8/1 van vorige week, in eigen huis nog wel..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is fit, dus hij kan zondag opgesteld worden. Moet hij wel de kans krijgen natuurlijk.
Nee, ik sta alweer enkele jaren voor de klas. Wel ben ik redacteur eerste elftal bij ASWH, maar dat is hobbyisme. Ik help ook mee aan de presentatiegids. Eindredacteur daarvan is het hoofd sport van AD / De Dordtenaar. Dus dat is ook altijd handig voor regionieuwtjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:47 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Werk je nu nog bij iets wat voetbalgerelateerd is?
eerst uitquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:19 schreef Ordinair het volgende:
Rosenberg moet blijven!
En de 14e thuis wedstrijd van IK Start toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |