Jezus, wat is die Huntelaar goed heequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
Ik heb het geprobeerd, het positief in te zien, maar dat ben ik nu ook kwijtquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerneshirt moet aanschouwen
Ja net alsof van Basten hem gaat selecterenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:26 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dan? Dat die gaat? Ik vind het wel wat hebben. Kluivert terug op de Nederlandse velden, jammer dat die bij de boeren gaat spelen.
Hij doet het opzich wel slim. Om dan in NL te gaan spelen voor het Nederlandse elftal.
Ik kreeg er dus kippenvel van.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=MhEBv-Clm_U
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoortquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:11 schreef StarGazer het volgende:
Die gast heeft de hele jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, met het eerste alles gewonnen wat er te winnen viel... alsjeblieft Kluivert, doe het mij niet aan dat ik straks degene die het winnende doelpunt maakte in de CL finale in dat afgrijselijke boerenshirt moet aanschouwen
Hij zal vast niet ingetogen juichen zoals Huntelaar tegen Heerenveen uit respect deed...quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat ie tegen Ajax scoort
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:15 schreef StarGazer het volgende:
Hij heeft nog niet getekend. Dus ik blijf hoop houden dat Kluivert nog enigzins verstand heeft
Er zijn vast wel meer mogelijkheden dan psv hoor. Of zou het jou niet uitmaken dat Kluivert het psv shirt zal aantrekken?quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
Ja maar zij zingen toch altijd:quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
1x Breda is wel genoeg hoor.
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En wat zou "verstandig" zijn volgens jou dan? Verpieteren bij Valencia?
denk het ook ja....hij maakt de 1-2quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:23 schreef BadRabbit het volgende:
Charisteas gaat invallen en scoren vandaag![]()
Interesseert me niet. Zodra hij bij psv gaat spelen is hij geen Ajacied meer en kan ik de knop prima omzetten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:37 schreef denthemen het volgende:
[..]
zijn zaakwaarnemer heeft gezegd dat er meer mogelijkheden voor hem zijn.. maar als hij psv kiest kan ik het me best voorstellen, nederland is toch zijn land, hier wonen zijn kinderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |