nee die krijgt niemand, want hij blijft in A'damquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:35 schreef VoreG het volgende:
Rosenberg mag alleen weg als ik de transferopbrengsten krijg!
Markus
Sterker nog: Hedwiges gaat het niet eens lezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Wat een gare TT![]()
Hedwiges gaat hier echt niet beter door spelen hoor.
Bron: vi.nlquote:Van der Meyde slaat aanbod FC Twente af
25/8/2006 16:11
FC Twente heeft bot gevangen bij Andy van der Meyde. De Enschedese club zoekt blijkbaar naar versterking voor de aanvalslinie, die dit seizoen vooralsnog veel moeite heeft met scoren.
De club informeerde bij Van der Meyde of de 26-jarige Enschedeër zin had in een terugkeer bij de Tukkers. Van der Meyde liet zich echter niet verleiden tot een nieuw verblijf bij FC Twente, waarvoor hij in het seizoen 1999/2000 op huurbasis uitkwam.
Van der Meyde liet FC Twente weten dat hij nog altijd perspectief ziet in zijn verblijf bij Everton, de club waar hij sinds de zomer van 2005 onder contract staat. Door blessureleed en een schorsing kwam de voormalig Ajacied tot op heden slechts tien keer in actie voor The Toffees.
In de eerste twee competitieduels gunde coach David Moyes hem nog geen speelminuten, maar de Schotse manager nam hem wel op in de selectie voor het uitduel met Tottenham Hotspur van komende zaterdag.
Ajax netwerkquote:Veel spelers en supporters kunnen het nog steeds niet geloven. Ajax zal dit jaar niet uitkomen in de Champions League. Een platform waar de viervoudig winnaar van dit prestigieuze toernooi wel thuis hoort. Het seizoen is natuurlijk nog lang niet verloren. Ajax kan zich nu richten op het behalen van de landstitel, de beker en de UEFA Cup. En volgend seizoen..gewoon weer Champions League.
Ajax Netwerk
Om de spelers te laten blijken dat we samen wedstrijden winnen, maar ook samen verliezen moeten wij als supporters onze jongens een hart onder de riem steken.
De AFCA Supportersclub roept dan ook alle Ajacieden op om zaterdag 26 augustus naar de training te komen. De training begint om 10.30 uur en wordt buiten gehouden. Het supportershome zal vanaf 10.00 uur open zijn.
We rekenen er op jullie morgen te zien, want: "we kunnen winnen, of verliezen, maar een betere club dan Ajax is er niet!"
Je bent wel heel wanhopig dat jouw 'vonst' in de TT komt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:04 schreef Sethje het volgende:
IK Start deze topic
pleasssse veranderd de TT
Maak jij je nou maar druk om heraclesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef jorienvdherik het volgende:
jullie krijgen het nog lastig dit weekend in breda
Maduro speelde woensdag gewoon bagger hoor. Ik kan het niet anders noemen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
TT Met Hedwiges uit vorm.![]()
![]()
![]()
Als we allemaal die televisiecommentator van woensdag napraten, belandt Maduro vanzelf in een dip. Die jongen is niet zo slecht als woensdag verteld werd. Mag van mij blijven staan. Wordt ie groot van.
Mijn vondst jah, stoer hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent wel heel wanhopig dat jouw 'vonst' in de TT komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |