quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we dat Roel en Sanne even zélf laten uitvechten?
Blijf toch lekker in dit topic, op dit gezellig kutforumquote:
moet ik weg omdat ik me twijfels heb over iemand/iets? wat is dat voor bullshitquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Blijf dan lekker weg verder, want je wil toch zeker niet genept worden door zo'n kloon? Doei.
Volgens mij heb je dan een paar honderd gemist die niets te maken hebben met dat onderwerp. Of lees je zo selectief?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef Suikeroom het volgende:
LS ik refereer alleen naar je posts die ik heb gelezen op 't forum..
Sufferd, je had hem eerst met zijn originele nick terug moeten laten komen en dán dat bericht.quote:
Hoe ervaar je het dat er min of meer de spot met je gedreven wordtquote:
Lekker blijvenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moet ik weg omdat ik me twijfels heb over iemand/iets? wat is dat voor bullshit
Ik weet wel beter, Peter. Ze doen maar lekker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe ervaar je het dat er min of meer de spot met je gedreven wordt
Of is het zeg maar een soort spel?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef berney het volgende:
[..]
Ik weet wel beter, Peter. Ze doen maar lekker..
Zoiets zal jij nooit begrijpenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hoe ervaar je het dat er min of meer de spot met je gedreven wordt
Of is het zeg maar een soort spel?
nee, dit takkewijf gaat effe diep... ga wat beters met mijn tijd doen weet je wel... (let op weer een spelfout) wordt ik sjaggie... dit kutforum is toch kansloos... bizar geneuzel... wat zegt dat dan van mij ???????????????????????quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Blijf toch lekker in dit topic, op dit gezellig kutforum
Of hij kan die passwordmailer niet vinden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die kloon is hem gelijk maar gesmeerd.
Je zit toch niet met je schele harses op F6 te rammen he?quote:
ik weet nagenoeg zeker dat het echt Roel isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:37 schreef golfer het volgende:
Hilarisch als dit inderdaad Roel is.
En Sanne: go get him!![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je zit toch niet met je schele harses op F6 te rammen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |