Hummie is ijskoud!!!! alleen maar kijkcijfers... geloof me.. echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Volgens mij is Hummie niet zo hard.... Ze zet vast wel een keer de tuindeuren open....
Hij bedoelt dit knopje...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:41 schreef APK het volgende:
Roel, zou je jouw reply onder de quote kunnen plaatsen?
Dat leest iets makkelijker.
Zeker weten!!! Doe je nog steeds onderzoek?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alléén al de papiermolen die je daarvoor moet invullen.....
![]()
Oh.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hummie is ijskoud!!!! alleen maar kijkcijfers... geloof me.. echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dan moet ze toch echt de uitzendingen iets beter laten monteren. Dit werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:44 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hummie is ijskoud!!!! alleen maar kijkcijfers... geloof me.. echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:43 schreef roeland303 het volgende:
hoe? hehe
[..]
hier? valt weer mee in dat geval
Sorry, maar daar kan ik me niet over uitlatenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh.....Wanneer werd dat voor jou duidelijk ?
Candyshop ging nog het meest over hem, waarom die niet?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:19 schreef CartWOman het volgende:
Eend? Heb je een linkje naar je huilvechtbid? En FightForYourRight? Kan 'ie vast waarderen, en Dido ook.
Ik ben laatst paranimf geweest voor een vriend die voor de tweede keer promoveerde. Maar dat was de laatste keer dat ik iets met de wetenschap te maken had. Ik ben van mijn hobby mijn vak gaan maken, maar heb zijdelings nog wel met mijn oude stiel te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:45 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zeker weten!!! Doe je nog steeds onderzoek?
Wanneer loopt dat contract afquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef roeland303 het volgende:
Sorry, maar daar kan ik me niet over uitlaten
Ok, respect.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:47 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Sorry, maar daar kan ik me niet over uitlaten
Hoezo, wurgcontract!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als alle betrokkenen dood zijn.
Ik zweer het als ik zeg dat bb echt niet zo'n impact heeft gemaakt op me...Het feit dat ik nu werk en met dido ben bijvoorbeeld veel meer... BB was vaak saai..weinig input...constant dezelfde mensen...Tja, veel mensen zeggen nu ineens hallo op straat, best grappig effect...meer nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Hoe zit het met de aanpassingsproblemen na BB, Roel? Dus het opnieuw wennen aan de buitenwereld.
Word je in de eerste dagen na vertrek uit zo'n BB huis niet overstelpt met prikkels...
geen eens nachtmerries over winnie de poeh.. valt me tog tegenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik zweer het als ik zeg dat bb echt niet zo'n impact heeft gemaakt op me...Het feit dat ik nu werk en met dido ben bijvoorbeeld veel meer... BB was vaak saai..weinig input...constant dezelfde mensen...Tja, veel mensen zeggen nu ineens hallo op straat, best grappig effect...meer niet
Ok, goed te horen.... Maar andere bewoners staan nog steeds onder psychologische hulp. Ingrid gaf dat aan, geloof ik. Is het jouw nuchtere aard, of de vlinders in je buik?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:52 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik zweer het als ik zeg dat bb echt niet zo'n impact heeft gemaakt op me...Het feit dat ik nu werk en met dido ben bijvoorbeeld veel meer... BB was vaak saai..weinig input...constant dezelfde mensen...Tja, veel mensen zeggen nu ineens hallo op straat, best grappig effect...meer niet
Roel stond al bloot aan andere prikkels bedoel jequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, goed te horen.... Maar andere bewoners staan nog steeds onder psychologische hulp. Ingrid gaf dat aan, geloof ik. Is het jouw nuchtere aard, of de vlinders in je buik?
Tja...ik weet het niet. Nuchter ja, maar wel een heftig gevoelsleven volgens mij, maar ja hoe vergelijk je dat. Ik denk dat het komt omdat ik best veel heb meegemaakt, wereldreis, gekke parties trippen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, goed te horen.... Maar andere bewoners staan nog steeds onder psychologische hulp. Ingrid gaf dat aan, geloof ik. Is het jouw nuchtere aard, of de vlinders in je buik?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:57 schreef Gert het volgende:
Hee starfuck ze nog ff, ik ga eten.;)
Roepen jullie Sanne er bij voor deel 2?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |