Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Je bedoelt deze:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef KneiterS het volgende:
Oke ik zoek dus nog steeds die nieuwe remix van het nummer van Whitney Houston, I Want To Dance With Somebody. Weet iemand van wie het is? Of heeft het een andere titel?
One Two Trio - LaLa Lied.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef smvs het volgende:
Oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: We hebben een L, we hebben een A. Lala lalalalala. Van wie is die?
Die zoek ik nogsteeds,quote:Ik hoorde vandaag een liedje, en daar kwam invoor "one last dance" of "just one last dance"
Het is een leuk nummer, lekker ritme. Vrolijk nummer.
Ik heb zelf al gezocht en het is niet van "sarah conner"
edit, het is door een vrouw gezongen
dus wie weet het:pquote:Last dance van Donna Summer?
Er is ook nog een versie van : Girls on Top - I wanna dance with numbers [2001]afkomstig van een e.p. van het label Black Melody.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef KneiterS het volgende:
Oke ik zoek dus nog steeds die nieuwe remix van het nummer van Whitney Houston, I Want To Dance With Somebody. Weet iemand van wie het is? Of heeft het een andere titel?
Ik was lam.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Die zoek ik nogsteeds,
en het is niet:
[..]
dus wie weet het:p
Dat is hem dus niet :S. In de versie die ik bedoel hoor je ook af en toe "come on dance" tussendoor. Heb je misschien nog een idee? Iig bedankt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bedoelt deze:
Easyjetter feat. Lng - I Wanna Dance With Somebody (2006 Underground House Mix - Radio Edit)
http://hype.non-standard.net/track/146612
Oke heb hem zelf al gevonden!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:13 schreef KneiterS het volgende:
[..]
Dat is hem dus niet :S. In de versie die ik bedoel hoor je ook af en toe "come on dance" tussendoor. Heb je misschien nog een idee? Iig bedankt.
Had hem op vakantie veel gehoord en nou hoorde ik hem vandeweek in de fitness zaal ook al.
Pakito - Livin' on video (Noot's Vocal Radio Edit) misschien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
Er is toch een versie van pakito living on video en dat zo'n vrouw er dan doorheen zingt? Hoe heet die versie want ik kan hem echt nergens vinden..
Beatfreakz - Somebody's Watching Mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
Er is toch een versie van pakito living on video en dat zo'n vrouw er dan doorheen zingt? Hoe heet die versie want ik kan hem echt nergens vinden..
En hoe heet dat lied van: it feels like somebody''s watching you?
Tom Novy - Take it misschien?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Die zoek ik nogsteeds,
en het is niet:
[..]
Antidote - Morcheeba?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef MaJo het volgende:
Nummer bij een reclame van Brandt bier, weet niet wat er precies in gebeurdIemand een idee?
Natural mss?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef deepart het volgende:
[..]
Die zoek ik nogsteeds,
en het is niet:
[..]
Hmmm zou kunnen. Het is een vraag van mijn moeder (:@) en volgens haar kent ze het van mij, dus dan zoek ik het eerder in de Franz Ferdinand/Kaiser Chiefs hoekquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Antidote - Morcheeba?
Of heet 'ie nu Wonders Never Cease..
Timo Maas - This is Ibiza ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef itsontoday het volgende:
Ok deze is erg lastig. Ik ben op zoek naar een housenummer dat ik hoorde in een club op Bali. Het was house/techno en de tekst was ongeveer: "this is not LA, this is not Chicago, this is not NY... enz." Er komen dus een aantal steden in voor.
Skop!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef almarrr het volgende:
Hoe heet dit nummer wat je hoort: http://www.almarrr.nl/sound/Opname5.wav?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |