abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41166452
Help, ik zoek....

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Tip van BaggerUser
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
    ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP

http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    .

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een e-mail sturen naar het emailadres in het profiel van Berkery
  • pi_41166502
    Oke ik zoek dus nog steeds die nieuwe remix van het nummer van Whitney Houston, I Want To Dance With Somebody. Weet iemand van wie het is? Of heeft het een andere titel?
    pi_41167449
    Oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: We hebben een L, we hebben een A. Lala lalalalala. Van wie is die?
    pi_41167507
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef KneiterS het volgende:
    Oke ik zoek dus nog steeds die nieuwe remix van het nummer van Whitney Houston, I Want To Dance With Somebody. Weet iemand van wie het is? Of heeft het een andere titel?
    Je bedoelt deze:
    Easyjetter feat. Lng - I Wanna Dance With Somebody (2006 Underground House Mix - Radio Edit)
    http://hype.non-standard.net/track/146612
    Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
    CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
    Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
    Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
    pi_41167597
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:27 schreef smvs het volgende:
    Oke ik ben niet geheel nuchter momenteel, maar ik hoorde net een simplistische geweldige plaat: We hebben een L, we hebben een A. Lala lalalalala. Van wie is die?
    One Two Trio - LaLa Lied.
    Hier te beluisteren: http://www.onetwotrio.nl/Stem%20Top%2010.htm
    pi_41168632
    quote:
    Ik hoorde vandaag een liedje, en daar kwam invoor "one last dance" of "just one last dance"

Het is een leuk nummer, lekker ritme. Vrolijk nummer.

Ik heb zelf al gezocht en het is niet van "sarah conner"

edit, het is door een vrouw gezongen
    Die zoek ik nogsteeds,

en het is niet:
    quote:
    Last dance van Donna Summer?
    dus wie weet het:p
    Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
    Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
    Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
    Diepzinnige deepart.
    pi_41168671
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 15:46 schreef KneiterS het volgende:
    Er is ook nog een versie van : Girls on Top - I wanna dance with numbers [2001]afkomstig van een e.p. van het label Black Melody.
    Dit was een mash up van de accapella van Whitney Houston - I wanna dance with somebody [1987] en het instrumentaal van Kraftwerk - Numbers.
    pi_41169444
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 17:08 schreef deepart het volgende:

[..]

Die zoek ik nogsteeds,

en het is niet:
    [..]

Ik was lam.

Nog mijn dank aan chatgirl.

[ Bericht 1% gewijzigd door smvs op 25-08-2006 18:00:52 ]
    pi_41170451
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Je bedoelt deze:
    Easyjetter feat. Lng - I Wanna Dance With Somebody (2006 Underground House Mix - Radio Edit)
    http://hype.non-standard.net/track/146612
    Dat is hem dus niet :S. In de versie die ik bedoel hoor je ook af en toe "come on dance" tussendoor. Heb je misschien nog een idee? Iig bedankt.

Had hem op vakantie veel gehoord en nou hoorde ik hem vandeweek in de fitness zaal ook al.
    pi_41170498
    Hoe heet dit nummer wat je hoort: http://www.almarrr.nl/sound/Opname5.wav?
    pi_41170567
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:13 schreef KneiterS het volgende:

[..]

Dat is hem dus niet :S. In de versie die ik bedoel hoor je ook af en toe "come on dance" tussendoor. Heb je misschien nog een idee? Iig bedankt.

Had hem op vakantie veel gehoord en nou hoorde ik hem vandeweek in de fitness zaal ook al.
    Oke heb hem zelf al gevonden!
    Het was dus: fatman scoop feat lumidee
    pi_41170696
    Er is toch een versie van pakito living on video en dat zo'n vrouw er dan doorheen zingt? Hoe heet die versie want ik kan hem echt nergens vinden..
    En hoe heet dat lied van: it feels like somebody''s watching you?
    pi_41171034
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
    Er is toch een versie van pakito living on video en dat zo'n vrouw er dan doorheen zingt? Hoe heet die versie want ik kan hem echt nergens vinden..
    Pakito - Livin' on video (Noot's Vocal Radio Edit) misschien?

hier te beluisteren.
    pi_41171040
    Iemand die toevallig titel/artiest weet van het volgende nummer in het filmpje dat op deze site staat ( http://www.chrispfeiffer.(...)ef5612a/Default.aspx )

Er word onder andere in gezongen 1, 2, 3, 4, 5, 6 do it door een man, verder vrij veel electro/techno muziek met veel synthesizer muziek.

ideetjes? alvast bedankt!
    pi_41171998
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef Sannelie het volgende:
    En hoe heet dat lied van: it feels like somebody''s watching you?
    Beatfreakz - Somebody's Watching Me
    pi_41172006
    Ik zoek een beetje een r&b-achtig nummer, gezongen door een zangeres. Enkele zinnen uit het reffrein die ik me van de tekst herinner : " I just wanna let you go" "if you want me" "here is where i want to be"
    Ja, originele zinnen voor een r&b-nummer

Beetje onduidelijk misschien, hoop dat iemand het weet. Het is volgens mij NIET van een hele bekende zangeres zoals Beyonce ofzo...
    pi_41172046
    quote:

[..]

Die zoek ik nogsteeds,

en het is niet:
    [..]

Tom Novy - Take it misschien?
    Het is door een vrouw gezongen. Het nummer is te beluisteren via de 538 site iig. Dat is iig het enige wat ik kon vinden, afgezien van Sarah Connor
    pi_41179628
    Ok deze is erg lastig. Ik ben op zoek naar een housenummer dat ik hoorde in een club op Bali. Het was house/techno en de tekst was ongeveer: "this is not LA, this is not Chicago, this is not NY... enz." Er komen dus een aantal steden in voor.
      Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:12:18 #19
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_41180915
    Nummer bij een reclame van Brandt bier, weet niet wat er precies in gebeurd Iemand een idee?

[ Bericht 4% gewijzigd door MaJo op 25-08-2006 23:17:26 ]
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_41181364
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:12 schreef MaJo het volgende:
    Nummer bij een reclame van Brandt bier, weet niet wat er precies in gebeurd Iemand een idee?
    Antidote - Morcheeba?
    Of heet 'ie nu Wonders Never Cease..

[ Bericht 7% gewijzigd door newbiedoobiedoo op 25-08-2006 23:29:55 ]
    pi_41181421
    quote:

[..]

Die zoek ik nogsteeds,

en het is niet:
    [..]

Natural mss?
    "The night of the living dead is on it's way,
    with a credit report for duty call"
      Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:32:12 #22
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_41181735
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Antidote - Morcheeba?
    Of heet 'ie nu Wonders Never Cease..
    Hmmm zou kunnen. Het is een vraag van mijn moeder (:@) en volgens haar kent ze het van mij, dus dan zoek ik het eerder in de Franz Ferdinand/Kaiser Chiefs hoek
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_41185257
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 22:40 schreef itsontoday het volgende:
    Ok deze is erg lastig. Ik ben op zoek naar een housenummer dat ik hoorde in een club op Bali. Het was house/techno en de tekst was ongeveer: "this is not LA, this is not Chicago, this is not NY... enz." Er komen dus een aantal steden in voor.
    Timo Maas - This is Ibiza ?
    I'm learning to fly, but I ain't got wings, coming down is the hardest thing....
    pi_41187834
    quote:
    Op vrijdag 25 augustus 2006 18:15 schreef almarrr het volgende:
    Hoe heet dit nummer wat je hoort: http://www.almarrr.nl/sound/Opname5.wav?
    Skop!
      zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:51:09 #25
    4354 kwanten
    Is goed bezig!
    pi_41192913
    Welk nummer is het origineel van dat nummer dat Paul de Leeuw nu heeft, Mooi Verhaal?
    Die melodie is van een ander nummer maar weet niet welke?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')