ik vond het wel leuk om even mee te rijdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:48 schreef Rib-i het volgende:
FOK is wel ineens erg traag geworden![]()
@Mercy
Ik heb er nog niet op gereden, wel op gezeten en het voelt wel heel licht.
Niet samenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:32 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goeie link![]()
[..]
Nog 2 jaar en dan ben je klaar met je opleiding samen met El Presidente![]()
Goed man, kan je eindelijk geld gaan verdienen om de electricien te betalen![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
NoooooooooooooHHHH!!!!!!!!1!!1rain, come shineeeee, rain rainnnnnnn, come shine
quote:
quote:
quote:
Het is alleen maar om de tijd te overbruggen die ik nodig heb om de motor te repareren. Als het me bevalt neem ik de motor over, tenminste, dat zijn de plannen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om even mee te rijdenmaar zoals sommige mede fokkers hier kunnen beamen is zo'n ding niet echt geschikt om lange afstanden mee te rijden
en snelweg is eigenlijk al helemaal uit den boze
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was de OP zo brak dat jij hem aan moest passen?Train zequote:![]()
Staat genoteerd in mijn agendaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet samenZijn verschillende richtingen en Roderick heeft een andere gekozen. Bedoeling is om juli 2007 mijn diploma in ontvangst te nemen
quote:
Ik zie bijna dubbelquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:04 schreef hicham het volgende:
[..]
echt he ..![]()
Net hoes van motor afgehaald, kom boven, spullen bij elkaar pakken .. begint het kenkerhard te regenen
Daar gaat m'n zorgvuldig aangebrachte kettingvetdaar gaat m'n droge ritje
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Dan maar weer eens textiel dragen![]()
[/-XX-]
maar wel tegelijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef hicham het volgende:
[..]
Niet samenZijn verschillende richtingen en Roderick heeft een andere gekozen. Bedoeling is om juli 2007 mijn diploma in ontvangst te nemen
quote:[..]![]()
Ik ben uiteindelijk droog aangekomen, en weer droog terug
Regen hield al snel weer op
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is alleen maar om de tijd te overbruggen die ik nodig heb om de motor te repareren. Als het me bevalt neem ik de motor over, tenminste, dat zijn de plannen.viel mee er waren 2 regels die er niet goed uitzagen dus heb ik die gewoon maar weggehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was de OP zo brak dat jij hem aan moest passen?
[..]
Train ze![]()
![]()
invoeren werkt prima als je maar snelgenoeg druktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Staat genoteerd in mijn agenda![]()
![]()
[..]
[..]
Ik zie bijna dubbel
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
viel mee er waren 2 regels die er niet goed uitzagen dus heb ik die gewoon maar weggehaald [afbeelding]
En we hebben nu samen een kluisjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
maar wel tegelijken dezelfde opleiding
dus eigenlijk wel samen
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef hicham het volgende:
Oh ja, op de heenweg werd een scootah rijders die bij een uitrit aan het wachten was helemaal onder geplensd door een koekblikker die door een gigantische plas reed. Ik had zo'n medelijden met hemEcht gewoon vol over hem heen, van top tot teen (ik reed achter die koekblikker
)
Ik reed zo verder toen ik 't zag: [afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:09 schreef hicham het volgende:
Salmiak snoepies zijn verslavend joh
[..]
En we hebben nu samen een kluisje [afbeelding]
32 38 32 [afbeelding]
Welkomquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Raptor2096 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het lijkt me gezellig een keer mee te rijden. Ik heb sinds een paar weken een cbr 600f uit 92
tientje voor je koppelingsdekselquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef Raptor2096 het volgende:
Hallo allemaal![]()
Het lijkt me gezellig een keer mee te rijden. Ik heb sinds een paar weken een cbr 600f uit 92
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |