Wtf, jij hebt echt een goeie muzieksmaakquote:
Mijn dank nogmaals, zullen we zometeen maar eens kutherrie gaan draaienquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, jij hebt echt een goeie muzieksmaak![]()
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn dank nogmaals, zullen we zometeen maar eens kutherrie gaan draaien
quote:Op zondag 27 augustus 2006 14:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gezellig, ik heb er inmiddels bijna 2 uur opzitten dus rond 3 uur stop ik weer even. Vanavond 8 uur Christiaan.
Vind je dat niksquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wel Muse aan een stuk door worden
Dat was toevallig twee keer in twee uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 18:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zal wel Muse aan een stuk door worden
Misschien wil Danny wel investeren in een mic. Of plaats een oproep in V&Aquote:Op zondag 27 augustus 2006 16:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ziet er netjes uit! Maar ik denk op dit moment toch wat "te" proffesioneel. Maar goed als het echt gaat lopen dan wil ik het zeker meenemen
Whehe, het is me nog niet eens geluk om Skype werkende te krijgenquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien wil Danny wel investeren in een mic. Of plaats een oproep in V&A
Goede tip bedanktquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien wil Danny wel investeren in een mic. Of plaats een oproep in V&A
Hoi hoiquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
En over een minuut of 10 zal ik de boel weer eens aanslingeren! Vanavond vanaf 20:00 Christiaan
ik vind het juist wel grappig dat het er af en toe is wanneer je zin hebtquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik wil naar 1 of 2 vaste avonden in de week. Het is nu gewoon het één en ander proberen omdat het relatief nieuw voor mij en anderen hier in PUB is. Ik zit nog ween beetje te zoeken naar de juiste balans etc.
Ja is ook wel leuk.. maar hij moet het nu toch eerst even testen en zo en kijken of er animo voor isquote:Op zondag 27 augustus 2006 19:07 schreef SunChaser het volgende:
Maar het zou leuk zijn als je PUB-radio 1 avond kan onderbrengen ergens en dan 2 tot 3 uur lang echt boeiende radio te maken. Ik weet zeker dat de Actionradiomensen je op weg willen helpen en ik wil dan ook wel iets telefonisch ofzo doen.
Mwhehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 15:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vind t iig een leuk initiatief en de muziek is best oke. Als het elke week wordt straks wil ik wel een item doen: een soort vraagbaak voor pubproblemen ofzo, ervaringsdeskundige met hendige tips
![]()
Ja, maar dat gaat op de duur vervelen omdat t geen duidelijk format en tijd heeft. Beter is 1 dag dat je je kunt voorbereiden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:09 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
ik vind het juist wel grappig dat het er af en toe is wanneer je zin hebt!
ja maar nu is t toch nog "niks" dan is t grappig als t af en toen aangaat om te oefenen en als je dan redelijk wat mensen hebt die er achter staan en vaste avond...quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat op de duur vervelen omdat t geen duidelijk format en tijd heeft. Beter is 1 dag dat je je kunt voorbereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |