Als Frachiser hoef je je niet zoveel van HK aan te trekken als dat reguliere filialen dat moeten op dit gebied. Kijk er kan een hoop bij Franchisers én aan de andere kant kan er ook veel meer niet. Het blijven zelfstandige ondernemers. Frachisers zijn geen Sinterklazen, maar mensen die hun boterham moeten verdienen en ondertussen Ahold een som geld betalen voor de naam, diensten en know-how die ze gebruiken bij dezelfde prijzen (met uitzondering van de AH to Go-Franchisers die weer onder Servex vallen en hogere prijzen hanteren).quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een meisje van 18 verdient daarom ook nog geen 4 euro bij een FranchiserHeeft geen fatsoenlijk contract of zelfs contracturen
ligt aan je functie.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:35 schreef PauldeMunnik het volgende:
Wat verdienen 19 jarige personen bij een normale AH vestiging?
Als een vakkenvuller? Morgen sollicitatie gesprekquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:35 schreef PauldeMunnik het volgende:
Wat verdienen 19 jarige personen bij een normale AH vestiging?
Ik heb hem ook eens gezien (winkelwedstrijd kwam hij ons "keuren") en ik vind hem heel normaal overkomenquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:00 schreef DeTolk het volgende:
De openings- receptie van de nieuwe winkel was leuk. Dick Boer was er ook.
Je zou niet zeggen dat ie de directeur is.
Winstuitkering krijg je over je gemiddelde periodesalaris.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:21 schreef Sandersson het volgende:
Weet iemand hier hoe het werkt met die winstuitkering (zowel eind december als in februari)
Waar krijg je nu precies een percentage over..
Zat net even te kijken, heb dit jaar toch al een ruime 400 uur gewerktvanaf januari
Bedankt alvast
SVW-loon is wat je maandelijks gestort krijgt? Of is dat zonder de bonuskaart en bijvoorbeeld vakantiegeld..?quote:Op woensdag 6 september 2006 08:35 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winstuitkering krijg je over je gemiddelde periodesalaris.
Dat is dus je SVW-loon van het hele jaar gedeeld door 13 periodes. Over dat loon neem je dan het percentage winstuitkering; dan heb je wat je krijgt.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 september 2006 21:40 schreef Webgangster het volgende:
Ik werd vandaag gebeld of ik op vrijdag extra wou werken van 3 tot 6 omdat ik op dinsdag van 4 tot 6 niet meer kon, heb meteen gevraagd over me contract, hij zei dat ik gewoon kon blijvenPrachtig om te horen
'Wij' hebben een aparte vulploeg voorquote:Op donderdag 7 september 2006 08:14 schreef Renesite het volgende:
Ja!
Wij krijgen ook aflevering 's ochtends!
Kassa/Counter medewerkers worden er voor ingezet![]()
wij hebben mensen nodig tussen 7 en 11quote:Op donderdag 7 september 2006 09:23 schreef PauldeMunnik het volgende:
[..]
'Wij' hebben een aparte vulploeg voorVan 6 tot 9, dat is wel pittig
quote:Wuppies zorgen voor winst bij Albert Heijn
Icoon FinancieelDe wuppie-actie van Albert Heijn heeft de supermarktketen geen windeieren gelegd. Vooral dankzij die marketing-campagne rond het WK Voetbal steeg de omzet van Albert Heijn in het tweede kwartaal met 8,5 procent.Moederbedrijf Ahold maakte mede daardoor meer winst dan was verwacht.
Boekte Ahold in het tweede kwartaal van vorig jaar nog een nettowinst van 137 miljoen euro, in het afgelopen kwartaal was dat 219 miljoen euro. Topman Moberg spreekt van "een bemoedigende verbetering van de winstgevendheid."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |