abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 september 2006 @ 10:41:17 #101
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_41389544
veeel gezeik gister, kut ah :/
ik had sportdag met school, en ik dacht..die is wel klaar om 4 uur...
niet dus..om 6 uur zat ik nog in duinrell...om 5 uur snel even oppervuller(heeft altijd telefoon bij zich) gesmst omdat we weer de bomen ingingen.(en geen mobiel mochten meenemen)
toen ik om 6.30 weer klaar was pakte ik mijn telefoon en had ik een woeste baas op mijn voicemail staan....waar ik was, hoe ik het in mijn hoofd haalde een dag nadat ik ontslag had genomen al niet meer te komen etc. etc. Kut ah, rot op echt..geen zin meer in jullie slavenhandel :/
You might aswell do the white line...
pi_41392749
Tja, dat klinkt toch een beetje als je eigen probleem. Je moet meestal 2 á 3 weken vantevoren vrij vragen. Nu met de beginnende scholen is dat wat lastiger, maar ik weet uit ervaring dat een berichtje aan een of andere vulploeger, lang niet altijd wordt doorgegeven. Directe communicatie met je VS of eventueel VM is veel beter.
Verder kan ik de reactie van je chef wel voorstellen.
Het gebeurt hier ook maar al te vaak dat men ontslag neemt, en direct niet meer komt opdagen. Daar gaat je planning... Zeker als hij dat smsje niet heeft gekregen, zou ik ook niet echt blij zijn...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator vrijdag 1 september 2006 @ 15:53:37 #103
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41396471
Tja, je hebt er alles aan gedaan, maar ik weet wel dat een smsje niet afdoende is, het is of bellen of zelf komen
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_41400403
Reclamecheques voor diepvriesvlees. De één nog hebberiger dan de andere, op een bepaald moment kwam het bericht op Winkelweb dat er maar 2 dozen per klant mochten.. En nog kwamen ze met bosjes, ongelovelijk.. Hebberts

[ Bericht 9% gewijzigd door Atlasvlinder op 01-09-2006 18:05:29 (Toevoeging) ]
pi_41408295
Ik plaatse paar dagen geleden een bericht over een een kassiere die wat gehad heeft.
Ze heeft er 4 weken over gedaan ongeveer om 12000 zegeltjes mee te nemen en vervolgens in te ruilen, het schijnt dat het geld al meteen is uitgegeven. Op een gegeven moment (afgelopen week t oen ik met het berocht kwam) is ze door waarschijnlijjk een MAS op heterdaad betrapt d.m.v de cameras waarschijnlijk is ze erin gelockt door de counter en de top van het filiaal aangezien ik hoorde dat er al een week goed ophaar gelet werd en extra video bewaking op haar stond gericht.
pi_41409264
Goede zaak, kan niet anders zeggen. Weet niet of ze in het filiaal waar ze de zegels inleverde ook op de manier van plakken en de cijfers letten, anders viel ze al snel door de mand daar.

Ze zal toch alles terug moeten betalen, geld op of niet.
pi_41410848
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:03 schreef CryptoKnight het volgende:
Goede zaak, kan niet anders zeggen. Weet niet of ze in het filiaal waar ze de zegels inleverde ook op de manier van plakken en de cijfers letten, anders viel ze al snel door de mand daar.

Ze zal toch alles terug moeten betalen, geld op of niet.
Ze moet het inderdaad terug betalen, in eerste instantie ontkende ze alles, dus toen hebben maar gezegd, of je zegt het en dan gaan we niet naar de politie of je geeft het toe en doen het af zonder politie. Ze heeft voor de laatste opties gekozen, is denk ook maar beter zo. Ook voor het filiaal mensen zien politie via de winkel binnenkomen en weg gaan met een cassiere die ze wel eens hebben gezien. Hoe ze 12000 zegeltjes mee heeft gekregen is mij nog steeds een raadsel, zou niet weten hoe je dat moet doen. Weet niet hoeveel zegels er op 1 rol zitten maar dan moet je dus hele rollen uit de kassa halen en dus in je zak steken en vervolgens ongemerkt naar boven zien te krijgen en nog in je jas zien te krijgen ongemerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Webgangster op 02-09-2006 10:53:34 ]
  zaterdag 2 september 2006 @ 00:33:59 #108
129961 tazman89
Cricket=king of sports
pi_41412288
lijkt me vrij makkelijk...zo weinig controle(bij mijn AH dan) maar goed bij ons doet nooit iemand wat...dus waarom controleren...vertrouwen :p
vandaag me 2 uren van gister ingehaald...VKS had nog niet doorgegeven aan VM dat ik ontslag genomen had...VM ging dreigen met ontslag..waarop ik zei...euuh ik heb 3 dagen geleden ontslag genomen...wasi verrast hij vond het absoluut niet leuk ! dat weet ik wel.
You might aswell do the white line...
pi_41417928
Er zitten 1000 zegels op een rol. Helaas weet ik door ervaring wel hoe ze dit doen, gaan vaak naar wc of dat soort grappen.
Maar ze heeft echt mazzel dat het zonder politie gebeurt, heeft ze tenminste nog kans op een carriere hierna.
pi_41422566
Veel vers vandaag, en een zooitje @ DC Zwolle. Ze kwamen daar 400 (!!) uur tekort (50 man). Alles zat door elkaar. 70 containers vers, waarvan 9 houdbaar, in 1 vrachtwagen. Kon net dicht die achterdeur. Verder bijzonder druk. Demo met Appelsientje liep goed. 500+ pakken verkocht in een paar uur.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41436615
Hoe kun je nu 400 uur tekort hebben?? Mijn god....
pi_41439212
Ik heb een vraag.

Stel mijn contract word in oktober niet verlengd wat krijg ik dan nog uitbetaald ?
- Vkantieuren ?
- Vkantietoeslag ?
- Eindjaarsuitkering / Winstuitkering? (december/janurarie in dat geval werk ik er dus niet meer, maar krijg je het wel uitbeaald ?)
-
pi_41441504
mini verbouwing volgende week

2 dagen dicht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Eindredactie Games zondag 3 september 2006 @ 08:06:13 #114
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_41445178
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 23:42 schreef Webgangster het volgende:
Ik heb een vraag.

Stel mijn contract word in oktober niet verlengd wat krijg ik dan nog uitbetaald ?
- Vkantieuren ?
- Vkantietoeslag ?
- Eindjaarsuitkering / Winstuitkering? (december/janurarie in dat geval werk ik er dus niet meer, maar krijg je het wel uitbeaald ?)
-
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_41446440
quote:
Op zondag 3 september 2006 08:06 schreef donald_dick het volgende:

[..]
Dus dan heb ik gewoon 650 uur voor niks gewerkt ? Aangezien ik 650 uur heb gezorgd om die winst omhoog te krijgen.
pi_41446805
Volgens mij is AH de enige supermarkt waar je uberhaupt nog winstuitkering krijgt...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41447349
Volgens mij is het zo dat een ieder die in periode 11 in dienst in bij AH een winstuitkering krijgt naar een percentage van het maandloon.
  zondag 3 september 2006 @ 12:06:15 #118
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_41447556
Dit vind ik ook zo'n vage actie:

http://www.ah.nl/royalclub/

Staat die nog ergens anders aangekondigd dan verstopt op de site onder de aanbiedingen?
Het leven is geen krentenbol.
pi_41447599
quote:
Op zondag 3 september 2006 11:55 schreef CryptoKnight het volgende:
Volgens mij is het zo dat een ieder die in periode 11 in dienst in bij AH een winstuitkering krijgt naar een percentage van het maandloon.
Daar hoop ik dan maar op.

Weet iemand ook toevallig of je na 3 verlengingen word ontslagen of bij 3 contracten en dus 2 verlengingen ? Ik werk er sinds April 2005 en nu is de vraag of ik in Oktober word ontslagen of dat ik na 3 maanden (niet dat ik dat doe dan) terug kan komen ?
  zondag 3 september 2006 @ 12:13:52 #120
111612 blrrrt
pi_41447746
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:08 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Daar hoop ik dan maar op.

Weet iemand ook toevallig of je na 3 verlengingen word ontslagen of bij 3 contracten en dus 2 verlengingen ? Ik werk er sinds April 2005 en nu is de vraag of ik in Oktober word ontslagen of dat ik na 3 maanden (niet dat ik dat doe dan) terug kan komen ?
Je wordt niet ontslagen. Je contract wordt alleen niet verlengd.
pi_41448894
Weet iemand mischien hoe het nou precies met je vakantieuren, want ik was precies die periode van het laaste salaris vrij. Ik krijg alleen maar me contracturen uitbetaald ik dacht dat je uitbetaald kreeg wat je de laaste tijd gemiddeld gewerkt had? Of ben ik nu raar
............................
pi_41450073
R&R betaald standaard uit naar contract. Het is aan je VM (vind ik niet meer dan menselijk) om evengoed lekker veel vakantie uit te betalen omdat je anders wel heel erg zakt in salaris.
  zondag 3 september 2006 @ 14:20:36 #123
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_41450569
Ik werk zelf (nog wel) bij de konmar, zoals jullie weten worden we straks overgenomen door jullie firma.
Heb hier een leuk filmpje over Konmar; de Pulp Show.
http://www.youtube.com/watch?v=z-fR_85VaYI&eurl=
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zondag 3 september 2006 @ 14:48:23 #124
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_41451254
Verhuizing gisteren was echt top.

Bijna 100 man, in een uur tijd de oude winkel helemaal leeg. Alleen het vullen in de nieuwe winkel liep een beetje spaak.

Vrachtwagens laden en lossen ging langzamer dan verwacht. Nog steeds staat er heel veel vulling.
  zondag 3 september 2006 @ 14:55:41 #125
111612 blrrrt
pi_41451439
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:20 schreef superhaagie het volgende:
Ik werk zelf (nog wel) bij de konmar, zoals jullie weten worden we straks overgenomen door jullie firma.
Heb hier een leuk filmpje over Konmar; de Pulp Show.
http://www.youtube.com/watch?v=z-fR_85VaYI&eurl=
Droog.

Wat vind je er trouwens van dat jullie straks een AH worden?

En van welk filiaal ben je eigenlijk?
pi_41455002
quote:
Op zondag 3 september 2006 12:13 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Je wordt niet ontslagen. Je contract wordt alleen niet verlengd.
Weet je toevallig ook de rest van me vraag ? (a)
Namelijk erg belangrijk voor mij, ik stap zoweiso deze week even naar me VM toe over hoe het nou allemaal in elkaar zit.
pi_41456568
De derde verlenging zou automatisch een OT contract worden. Gezien AH daar niet meer aan doet lijkt me toch dat je in oktober zonder baan zit.

Vraag me alleen af waarom ze iedere keer maar met 0,5 jaar verlengt hebben en niet gewoon een jaar of zelf 1,5 jaar... bij ons kan iedereen contractueel tot zn 20ste dienen.
  zondag 3 september 2006 @ 18:28:46 #128
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41456820
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:18 schreef CryptoKnight het volgende:
De derde verlenging zou automatisch een OT contract worden. Gezien AH daar niet meer aan doet lijkt me toch dat je in oktober zonder baan zit.

Vraag me alleen af waarom ze iedere keer maar met 0,5 jaar verlengt hebben en niet gewoon een jaar of zelf 1,5 jaar... bij ons kan iedereen contractueel tot zn 20ste dienen.
Die krijgen wij nog wel Mensen worden bij onze AH niet ontslagen doordat het contract is afgelopen na de 3e verlenging.

Dan kunnen ze mensen makkelijker loslaten, scheelt ook denk ik weer in de kosten ofzo? Ipv ontslaan, het contract niet verlengen?
pi_41458261
Het heeft meer met loonkosten te maken. Als iedereen blijft hangen bij AH, heb je straks een vulploeg met een gemiddelde leeftijd van 20 jaar. Dit kost op jaarbasis aardig wat geld.

Vind alleen het woord "ontslag" wat raar in dit verhaal. Je contract wordt niet verlengt, je hebt zelf voor een half jaar bijgetekend dus je kan van te voren weten waar je aan toe bent.
pi_41459887
Ik heb wel een OT gekregen

Ze zijn nu ook op zoek naar de betere vulploegers, met meer potentie dan vullers alleen. De huidige generatie leidinggevenden vergrijst nogal, zodat ze nieuwe leidinggevenden zoeken.

Ik ben daarvoor geselecteerd, ik doe ook zo'n AH BBL opleiding @ niveau 3. Ben benieuwd dit jaar.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41462473
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:24 schreef CryptoKnight het volgende:
Het heeft meer met loonkosten te maken. Als iedereen blijft hangen bij AH, heb je straks een vulploeg met een gemiddelde leeftijd van 20 jaar. Dit kost op jaarbasis aardig wat geld.

Vind alleen het woord "ontslag" wat raar in dit verhaal. Je contract wordt niet verlengt, je hebt zelf voor een half jaar bijgetekend dus je kan van te voren weten waar je aan toe bent.
Ontslag of contract niet verlengd. De uitkomst is hetzelfde. Je moet weg. Wat op zichzelf niet zo erg is, alswel dat het vrij lastig is om dan weer een nieuwe baan te vinden. Want je bent 'oud'.

Zelf heb ik een OT 8206 van 48 uur per periode. Naast mijn studie vind ik dat prima. Mij hoor je niet klagen. Maar het is niet 'eerlijk' in deze wereld zullen we maar zeggen.
pi_41463127
Wat is het verschil tussen een 8206 en een 8205, wat ik heb? (96 uur de periode).
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41466708
dat zijn functiecodes, als ik morgen tijd heb zal ik het ff opzoeken voor je.
Waarschijnlijk is Altasvlinder een caissiere of verkoper B en jij A
  Moderator zondag 3 september 2006 @ 23:17:09 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41467171
25 uur volgende week, 3 maal zoveel als ingepland was..
pi_41467931
8205 is verkoper B
  zondag 3 september 2006 @ 23:44:38 #136
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_41468337
quote:
Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef Atlasvlinder het volgende:

[..]
Zelf heb ik een OT 8206 van 48 uur per periode. Naast mijn studie vind ik dat prima. Mij hoor je niet klagen. Maar het is niet 'eerlijk' in deze wereld zullen we maar zeggen.
Zoals ik al zei, bij ons wordt er niet zozeer aan 'leeftijdsdiscriminatie' gedaan, we hebben genoeg mensen van in de 20 hier werken, ook een paar oudere vrouwen van in de 40/50, op HB.

Ik werk zo'n.. 70/80 uur per maand, en 100 uur school daarnaast. Je moet toch wat doen . (Ja, en een active social life daarnaast )

Word trouwens wel echt gek van de nieuwe bij ons soms Het zijn er zo veel! En met t WK voor de deur, is het niet bepaald makkelijk om een groep van 15 nieuwe mensen de fijne kneepjes bij te leren..

Goud trouwens, die bonusaanbieding van vorige week, het diepvriesvlees . Reclamecheques vlogen de deur uit, ruim 500 weg moeten geven. Toen we maandagochtend begonnen met bonuskaartjes op te hangen, zei de ass.-manager van 'nou dat zal wel hard gaan!', ik verklaarde haar voor gek .

Trouwens, ik heb sinds deze week een kleine liefde ontwikkelt voor de vers afdeling Dus misschien ga ik vragen of ik daar ook mag helpen af en toe..
pi_41468531
Wat nou als ik vraag aan me VM/SM of ze me contract gewoon 1 of 1.5 jaar verlengen ? AH is verplicht om mijn contract niet te verlengen of OT contract te geven wat dus nou als ik zelf met het idee kom dat ze me een contract van bijv 1 of 1,5 jaar vraag ? Mogen ze dat uberhaupt wel doen ? Zou erg jammer zijn om door die reden aan de kant gezet te worden aangezien ik van veel mensen door hoor dat ik best snel en goed werk. Iemand had het er trouwens over dat de SM/VM altijd wel dingen kunnen regelen als ze je echt willen hebben.
pi_41469315
AH draait genoeg winst en toch verlengen ze geen contracten tot OT
pi_41469575
Die mannen/vrouwen in pak op HK denken alleen maar, voor 1 20 jarige lopen er 2 16 jarige. Wat ze vergeten is dat 2 16 jarige half zo gemotiveerd zijn als die 20 jarige. En het werk dat ze al doen is in de meeste gevallen alleen vullen. Daarintegen kan een 20 jarige vaak al wel meer. Kwaliteit loopt achteruit. Mensen zonder kennuis en kunde Maar ach, HK denkt goedkoper te zijn. Nog even en er is geen kwaliteit meer en dan....

Alleen de instelling al van 80% van 16, 17, 18 jarigen. Hoeveel collie is het? Tering zoveel.. Wordt laat dan zeker... Ach ja zal wel geen verandering in komen. Enige wat je kunt doen is degene die wel gemotiveerd zijn kansen geven en op leiden. Hopen dat ze iig tot hun 20e blijven.
pi_41469900
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef NovaCain het volgende:
Die mannen/vrouwen in pak op HK denken alleen maar, voor 1 20 jarige lopen er 2 16 jarige. Wat ze vergeten is dat 2 16 jarige half zo gemotiveerd zijn als die 20 jarige. En het werk dat ze al doen is in de meeste gevallen alleen vullen. Daarintegen kan een 20 jarige vaak al wel meer. Kwaliteit loopt achteruit. Mensen zonder kennuis en kunde Maar ach, HK denkt goedkoper te zijn. Nog even en er is geen kwaliteit meer en dan....

Alleen de instelling al van 80% van 16, 17, 18 jarigen. Hoeveel collie is het? Tering zoveel.. Wordt laat dan zeker... Ach ja zal wel geen verandering in komen. Enige wat je kunt doen is degene die wel gemotiveerd zijn kansen geven en op leiden. Hopen dat ze iig tot hun 20e blijven.
AH denkt nu toch alleen aan minder kosten ook al ben je de beste met werken 20 jaar je bent duur ik neem wel een 14 jarige aan
pi_41475587
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 11:04 schreef Renesite het volgende:

[..]

Euh.
2.5 maand?
Ik was naar de kabel gegaan
KPN is niet zo snugger dus vandaar.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  Moderator maandag 4 september 2006 @ 10:31:27 #142
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41475775
quote:
Op maandag 4 september 2006 00:24 schreef NovaCain het volgende:

Ja, beeetje jammer.
Ik prijs mezelf maar eens de hemel in:

"Wie kan voor mij invallen?" vraagt iemand tegen de planner bij ons.
"Probeer eerst René maar, die wil vaak wel 's avonds"

"He Ziekte.. van 2 tot 5" zegt de een tegen de planner
"Zal ik even René vragen? Na schooltijd vind hij geen probleem (direct door) "

"Ik wil je eigenlijk niet kwijt op Kassa, je valt veel in, bent enorm flexibel, van wat ik hoor ben je ook altijd klantvriendelijk en hulpvaardig (veel oudjes.. "Zal ik het hier neerzetten? Dat is hoger, of zal ik meehelpen met inpakken?") "

Ik kreeg eerst een jaar verlening (dan heb ik 2.5 jaar gewerkt) en dat zei ik zo in de kantine.
'Nee nee! Laat dat gelijk eventjes veranderen, je krijgt de maximale verlenging!'
pi_41480431
quote:
Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja, beeetje jammer.
Ik prijs mezelf maar eens de hemel in:

"Wie kan voor mij invallen?" vraagt iemand tegen de planner bij ons.
"Probeer eerst René maar, die wil vaak wel 's avonds"

"He Ziekte.. van 2 tot 5" zegt de een tegen de planner
"Zal ik even René vragen? Na schooltijd vind hij geen probleem (direct door) "

"Ik wil je eigenlijk niet kwijt op Kassa, je valt veel in, bent enorm flexibel, van wat ik hoor ben je ook altijd klantvriendelijk en hulpvaardig (veel oudjes.. "Zal ik het hier neerzetten? Dat is hoger, of zal ik meehelpen met inpakken?") "

Ik kreeg eerst een jaar verlening (dan heb ik 2.5 jaar gewerkt) en dat zei ik zo in de kantine.
'Nee nee! Laat dat gelijk eventjes veranderen, je krijgt de maximale verlenging!'
Ik krijg ook de maximale verlening. Ik ben ongeveer de jongste medewerker (17 oktober 18) die alles kan .
pi_41485278
Leuk hier met de Worp Maaltijden... krijg ik via de VS van de VM de worp. Kom ik er na 4 meter achter, dat ik net een 6 meter worp heb staan vullen. Maar we hebben 7 meter maaltijden...

Morgen effe overnieuw doen
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_41487095
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef CryptoKnight het volgende:
dat zijn functiecodes, als ik morgen tijd heb zal ik het ff opzoeken voor je.
Waarschijnlijk is Altasvlinder een caissiere of verkoper B en jij A
8101 - Niet doorstromen naar niveau B
8102 - Vakantiemedewerker
8103 - Vulploegmedewerker

(LET OP! Trap er niet in. Ga niet leren bij draaien aan de kassa. Als vulploegmedewerker. Zoals de naam al zegt ben je daar niet voor aangenomen. Zorg dat je in 8104 of 8105 dan wordt gezet. Dan stroom je namelijk na een jaar bijna automatisch door naar functieniveau B, waar je meer verdient en ook functiejaren gaan tellen, waar 8103 dat allemaal niet automatisch doet.
(Slecht bij aantoonbaar onvoldoende functioneren wordt niet doorgestroomd)

8104 - Verkoper/ ster A
8105 - Caissière A
8205 - Verkoper/ ster B
8206 - Caissière B/ Kassier B
8201 - Kantineverzorgster
8407 - Verkoop specialist
pi_41487133
quote:
Op maandag 4 september 2006 17:08 schreef highway101 het volgende:
Leuk hier met de Worp Maaltijden... krijg ik via de VS van de VM de worp. Kom ik er na 4 meter achter, dat ik net een 6 meter worp heb staan vullen. Maar we hebben 7 meter maaltijden...

Morgen effe overnieuw doen
LoL das nie zo handig nee. Gelukkig krijg je er veel meer tijd voor als je nodig hebt.
pi_41487873
Die worp stelt echt niks voor, uurtje of 2 en toen hadden wij die 5 meter erin zitten.

Vorige week trouwens bij mijn 3e filiaal gewerkt (Brandevoort/Helmond was eenmalig vorig jaar, werk standaard in Geldrop (de Heuvel) maar nu ook een keer een middag in 1255 de Coevering mee gedraaid, en op zich is dat best leuk om te doen .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  dinsdag 5 september 2006 @ 00:50:02 #148
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_41501147
quote:
Op zondag 3 september 2006 14:55 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Droog.

Wat vind je er trouwens van dat jullie straks een AH worden?

En van welk filiaal ben je eigenlijk?
Zeker

Ja, denk dat het voor ons een vooruitgang is, Laurus zat zo zonder geld dat er zowiezo weinig meer in zat, qua doorgroeimogenlijkheden, verbouwingen etc.
Ahold/schuitema heeft dat wel, en op meer plekken werk dus voor mij zou het dan gunstig zijn weer in Den haag te werken.
Werk nu bij Konmar in Zoetermeer.
Ik zie het vooralsnog positief in, maar het wachten op toestemming van de NMA duurt wel lang.
Morgen is de 1e meeting voor Konmar BL's met Ahold in Zaandam.
Daarna misschien meer bekend.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_41517271
quote:
Op maandag 4 september 2006 18:08 schreef Atlasvlinder het volgende:

[..]

8101 - Niet doorstromen naar niveau B
8102 - Vakantiemedewerker
8103 - Vulploegmedewerker

(LET OP! Trap er niet in. Ga niet leren bij draaien aan de kassa. Als vulploegmedewerker. Zoals de naam al zegt ben je daar niet voor aangenomen. Zorg dat je in 8104 of 8105 dan wordt gezet. Dan stroom je namelijk na een jaar bijna automatisch door naar functieniveau B, waar je meer verdient en ook functiejaren gaan tellen, waar 8103 dat allemaal niet automatisch doet.
(Slechts bij aantoonbaar onvoldoende functioneren wordt niet doorgestroomd)

8104 - Verkoper/ ster A
8105 - Caissière A
8205 - Verkoper/ ster B
8206 - Caissière B/ Kassier B
8201 - Kantineverzorgster
8407 - Verkoop specialist
of als je bij een franchiser werkt
Wel lekker blijven plakken hè?
  Moderator dinsdag 5 september 2006 @ 16:17:36 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_41518774
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 15:36 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

of als je bij een franchiser werkt
Een meisje van 18 verdient daarom ook nog geen 4 euro bij een Franchiser Heeft geen fatsoenlijk contract of zelfs contracturen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')