Ik denk dat een psycholoog heel veel uren plezier ( = geld ) beleeft aan het feit dat elke screen die je hebt gepost op z'n minst 1 schietijzer bevat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:37 schreef Retuobak het volgende:
Mijn wishlist in beeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En verder natuurlijk Grand Theft Auto IV
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Weer een texture artist vermoord? Ik zeg het al maanden... die normal mappers vermoorden texture artists, maar niemand wil me geloven
Echt succesvol zal het bij de dames niet zijn, denk ik!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen wel moeilijk gaan doen hier, maar hoe de PU tot zijn oordeel komt kan me geen kutklote interesseren, meer dan het cijfer lees ik toch niet in dat blad. En als dat cijfer mijn vermoedens bevestigt dan is het goed.
En over het algemeen is dat het geval, zeker als ik de game daarna door gamerankings.com heen haal.
Nee, ik kan nog wel een paar spijkerbommen met als gevolg titanium platen in mijn bakkes doorstaan.
Ik las shitlist...... Alcoholquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef gijsje79 het volgende:
En mijn wishlist.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik las shitlist...... Alcohol![]()
Ach ja, bij m'n PC wishlist geld bijna het omgekeerdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat een psycholoog heel veel uren plezier ( = geld ) beleeft aan het feit dat elke screen die je hebt gepost op z'n minst 1 schietijzer bevat.
Denk het best verkochte spel van 2006/7quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk elke keer die RS Vegas screens te zien
Boeit me niet.... moet hem hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:56 schreef SToRM81 het volgende:
Er gaan trouwens geruchten dat RE5 een PS3 exclusive gaat worden in Japan, maar hoe het daarbuiten zit weet ik niet
Doet me denken aan de film "The Transporter".quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef devv05 het volgende:
The Wheelman toffe trailer van nieuwe game (met Vin Diesel)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Wishlist voor dit jaar:
-RBS:Vegas
-SC: DA
-GoW
-BIA3
-RE5
En dan ben ik wel even zoet...
Wheelman is idd gewoon the Transporter maar dan met Diesel (wat opzich jammer is, Stattham is OK)
Als jij een PC hebt die het wel kan trekken dan mag je dat zeggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen de AA wel es aanzetten...
Ik haat zulke reacties.. Altijd meteen in de verdedigingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als jij een PC hebt die het wel kan trekken dan mag je dat zeggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als jij een PC hebt die het wel kan trekken dan mag je dat zeggen
Veel plezier met de graphics van de WIi als je hierom al zeiktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen de AA wel es aanzetten...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Veel plezier met de graphics van de WIi als je hierom al zeikt
Praat hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit nieuw multiplayer filmpje van Saints Row
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html![]()
Coop
De Wii kan ook veel betere graphics aan dan ze nu laten zien dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, ik weet zelf wel dat de graphics van de Wii niks zijn vergeleken met de 360. Ik weet alleen dat de 360 AA aankan, waarom ze het dan niet aanzetten is mij een raadsel. Verder zijn de graphics prachtig, ik stoor me gewoon aan jaggies.
Jezus
Tis geen verdediging, het is gewoon puur en alleen het feit dat het op de UE3.0 draait en daar visueel meer in stopt. Nu weet ik dat de X360 gewoon 4FSAA krijgt ("gratis"), maar de engine is gewoon erg complex. Op dit moment kan alleen de nieuwste generatie videokaarten het spel draaien met FSAA zover ik begrepen heb...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik haat zulke reacties.. Altijd meteen in de verdediging![]()
Ik vind de graphics prima zoals ze daar te zien zijn, alleen jaggies zijn gewoon irritant omdat de 360 zo krachtig is, vind ik dat ze dat best kunnen verbeterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
De Wii kan ook veel betere graphics aan dan ze nu laten zien dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |