Ik denk dat een psycholoog heel veel uren plezier ( = geld ) beleeft aan het feit dat elke screen die je hebt gepost op z'n minst 1 schietijzer bevat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:37 schreef Retuobak het volgende:
Mijn wishlist in beeld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En verder natuurlijk Grand Theft Auto IV
Op basis waarvan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:01 schreef BMH het volgende:
[..]
Weer een texture artist vermoord? Ik zeg het al maanden... die normal mappers vermoorden texture artists, maar niemand wil me geloven
Echt succesvol zal het bij de dames niet zijn, denk ik!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Tsja, we kunnen wel moeilijk gaan doen hier, maar hoe de PU tot zijn oordeel komt kan me geen kutklote interesseren, meer dan het cijfer lees ik toch niet in dat blad. En als dat cijfer mijn vermoedens bevestigt dan is het goed.
En over het algemeen is dat het geval, zeker als ik de game daarna door gamerankings.com heen haal.
Nee, ik kan nog wel een paar spijkerbommen met als gevolg titanium platen in mijn bakkes doorstaan.
Ik las shitlist...... Alcoholquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:42 schreef gijsje79 het volgende:
En mijn wishlist.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 01:45 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Ik las shitlist...... Alcohol![]()
Ach ja, bij m'n PC wishlist geld bijna het omgekeerdequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk dat een psycholoog heel veel uren plezier ( = geld ) beleeft aan het feit dat elke screen die je hebt gepost op z'n minst 1 schietijzer bevat.
Denk het best verkochte spel van 2006/7quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heerlijk elke keer die RS Vegas screens te zien
Boeit me niet.... moet hem hebbenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 09:56 schreef SToRM81 het volgende:
Er gaan trouwens geruchten dat RE5 een PS3 exclusive gaat worden in Japan, maar hoe het daarbuiten zit weet ik niet
Doet me denken aan de film "The Transporter".quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:05 schreef devv05 het volgende:
The Wheelman toffe trailer van nieuwe game (met Vin Diesel)
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Wishlist voor dit jaar:
-RBS:Vegas
-SC: DA
-GoW
-BIA3
-RE5
En dan ben ik wel even zoet...
Wheelman is idd gewoon the Transporter maar dan met Diesel (wat opzich jammer is, Stattham is OK)
Als jij een PC hebt die het wel kan trekken dan mag je dat zeggenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen de AA wel es aanzetten...
Ik haat zulke reacties.. Altijd meteen in de verdedigingquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als jij een PC hebt die het wel kan trekken dan mag je dat zeggen
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als jij een PC hebt die het wel kan trekken dan mag je dat zeggen
Veel plezier met de graphics van de WIi als je hierom al zeiktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:16 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen de AA wel es aanzetten...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Veel plezier met de graphics van de WIi als je hierom al zeikt
Praat hoor.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:06 schreef MMaRsu het volgende:
Holy shit nieuw multiplayer filmpje van Saints Row
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747896/vids_1.html![]()
Coop
De Wii kan ook veel betere graphics aan dan ze nu laten zien dusquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gast, ik weet zelf wel dat de graphics van de Wii niks zijn vergeleken met de 360. Ik weet alleen dat de 360 AA aankan, waarom ze het dan niet aanzetten is mij een raadsel. Verder zijn de graphics prachtig, ik stoor me gewoon aan jaggies.
Jezus
Tis geen verdediging, het is gewoon puur en alleen het feit dat het op de UE3.0 draait en daar visueel meer in stopt. Nu weet ik dat de X360 gewoon 4FSAA krijgt ("gratis"), maar de engine is gewoon erg complex. Op dit moment kan alleen de nieuwste generatie videokaarten het spel draaien met FSAA zover ik begrepen heb...quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik haat zulke reacties.. Altijd meteen in de verdediging![]()
Ik vind de graphics prima zoals ze daar te zien zijn, alleen jaggies zijn gewoon irritant omdat de 360 zo krachtig is, vind ik dat ze dat best kunnen verbeterenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:44 schreef Tain het volgende:
[..]
De Wii kan ook veel betere graphics aan dan ze nu laten zien dus
Een 9 van Fragland is ook niet slechtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:17 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Mmmm, nu ik die multiplayer zie van Saints Row lijkt me het wel een leuk spel
Zonder SR en DR zit ik al op 18quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
John Woo's Stranglehold
The Outsider
pes6
forza 2
fable 2
SR en DR zijn al onderweg, en dan zie ik nog wel aankopen ik onbewust doe
heb nu dus al met SR en DR 17 games :/
Zuiderpark, deze keer is me beloofd dat ik hem 1 sep hebquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:37 schreef Ipho het volgende:
Waar hebben jullie Saints's Row besteld? Wou dat ook maar vandaag doen, ik kan dat gewoon niet bedrukken.
De MacBook wacht maar even
Interessant!quote:Blizzard reconsidering their frosty 360 relationship?
Many “stories” on the old Internet recently have proven to be a little bit suspect, but we could not resist telling you about this latest development involving Blizzard and the possibility of their titles coming to the 360.
Whilst ‘World of Warcraft 360′ may never see the light of day, it does seem Blizzard are excited by the 360 and the fact it can manage to replicate many (but not all) the properties of DirectX 10 as seen the in this IGN news piece.
When asked about StarCraft: Ghost, Sams said that it was on indefinite hold, but that Blizzard wasn’t averse to exploring further console development in the future. “We’ve been up to MS and they’ve been at our office talking about Vista and 360,” Sams said, “and we’re certainly excited about some of the tools they have to offer in the console world as well as with Vista and DirectX 10. However, with our own online gaming service, we’re going to pick and choose what we want to use; we’re going to protect Battle.net and make sure Battle.net ranks supreme.”
That may seem a little vague, but it does tell us Microsoft are trying hard to get Blizzard on board, and that they in turn are listening. More tasty information is still to be found in the clever journalism of IGN.
While Sams wasn’t ready to spill the beans just yet, he did say Blizzard “will have a major product announcement in 2007,” and that Blizzard was currently working on at least three other unannounced titles at the moment.
This may equate to one day the possibility of some sort of Warcrafty game, but what, how and when are questions Blizzard are not answering. Hopefully they will follow the lead of another top PC developer Valve, and see that the 360 is the perfect place to mix the best of the PC world with the best of the console world.
Ik vind 60 euro veel voor een spel. Ik pik hem wel op bij de Media Markt, 9 van de 10 keer is een release spel van de 360 daar 50 euro.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm ik heb hem besteld bij de Dimension Plus, maar ik moet de 31e ( donderdag ) werken bij de Dynabyte, als wij hem dan al binnen krijgen en de DP verkoopt hem dan nog niet neem ik hem daar mee
Nergens haal hem wel gelijk bij dixons of media markt en dan 20 euro aan bonnen scheelt lekkerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:37 schreef Ipho het volgende:
Waar hebben jullie Saints's Row besteld? Wou dat ook maar vandaag doen, ik kan dat gewoon niet bedrukken.
De MacBook wacht maar even
Nee.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
1,3 miljoen Xbox 360 systemen in Europa verkocht
Nieuws | 26 augustus 2006 - Microsoft heeft duidelijk gemaakt dat men 1,3 miljoen Xbox 360-systemen heeft verkocht in Europa sinds het systeem gelanceerd is. Tenminste, dat is tot en met juni 2006.
Microsoft heeft eerder aangegeven voor juni 2007 wereldwijd meer dan 15 miljoen Xbox 360-systemen te verkopen. Wat denk jij? Zal het ze gaan lukken?
Doe het lekker zelf.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Oh, voeg me trouwens toe bij Xbox Live aub.
Ik heb bijna alleen maar Amerikanen/Aziaten in mijn lijst
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe het eruit gaat zienquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:17 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
YESSS DEF JAM 3 komt eraan![]()
![]()
![]()
( Ja ik zie dat dat een Ps3 magazine is, maar de game komt ook naar de 360).
Scans binnenkort
Je hebt gewoon je internet niet goed ingestelt paupert, treed af ofzoquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:21 schreef jorienvdherik het volgende:
als een kikker zo te zien
U weet dat AA een verplichting is in 360 games sinds kort na de launch? Blijkbaar niet....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tis geen verdediging, het is gewoon puur en alleen het feit dat het op de UE3.0 draait en daar visueel meer in stopt. Nu weet ik dat de X360 gewoon 4FSAA krijgt ("gratis"), maar de engine is gewoon erg complex. Op dit moment kan alleen de nieuwste generatie videokaarten het spel draaien met FSAA zover ik begrepen heb...
MAW: het kan zijn dat het gewoon nog zo is ivm development, maar kans bestaat ook dat er gewoon geen FSAA in komt...
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Oh, voeg me trouwens toe bij Xbox Live aub.
Ik heb bijna alleen maar Amerikanen/Aziaten in mijn lijst
[afbeelding
Nee..quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:15 schreef MMaRsu het volgende:
Driesje driesje
Nieuwe Saints Row vid gezien?
volgens Wessiejquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:36 schreef BMH het volgende:
Waar blijft die Splinter Cell 4 demo die er over een maand moet zijn... grrrrr
Duidelijk.. potentiele GRAW beaterquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)gas/impressies/11752
zin in
?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
volgens Wessiej
[Xbox 360] Deel 130: Waar Wessiej leugens verspreid
En hoe?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Komende week saints row al, hopelijk maandag of dinsdag
jouw mening. Hij is geen diepgaand acteur, maar zijn rol in Pitch Black was echt geweldig! Deel 2 was qua verhaal echt 3x niks, maar Diesel's personage maakte de film. xXx is ook een geweldige hersenloze actieknaller!quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:18 schreef -Dries- het volgende:
Vin Diesel zuigt alleen.
'quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:39 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Duidelijk.. potentiele GRAW beater
soms wel ja, maar Microsoft is een stuk voorzichtiger geworden sinds Halo 2. Wij krijgen de games nu af en toe 2 dagen van te voren binnen, op het hoofdkantoor liggen ze echter al een weekje voor de release (muv een enkele titel)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Winkels krijgen hun spullen vaak al begin van de week binnen
Ow oke, meestal is het idd 1-2 dagen dat je hem eerder kan kopen , behalve bij echte gameshops soms daar al maandag-dinsdagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 18:49 schreef Retarded het volgende:
[..]
soms wel ja, maar Microsoft is een stuk voorzichtiger geworden sinds Halo 2. Wij krijgen de games nu af en toe 2 dagen van te voren binnen, op het hoofdkantoor liggen ze echter al een weekje voor de release (muv een enkele titel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |