Het gemiddelde is al belachelijk te noemen.. Reviewers strooien met 8-en 9's... Een game die gemiddeld is krijgt een 7-8 terwijl slechte games 5-en krijgen.. Een gemiddelde hype game krijge een 9+ ook al stinkt ie de pan uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De PU is misschien een puberaal flutblaadje, hun reviewscores zijn over het algemeen (muv Killzone) zeer accuraat en wijken nauwelijks af van het wereldwijd gemiddelde.
Dan kan je welom dat blaadje, geloofwaardigheid hebben ze zeker.
Geloofwaardigheid hebben ze allang niet meerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De PU is misschien een puberaal flutblaadje, hun reviewscores zijn over het algemeen (muv Killzone) zeer accuraat en wijken nauwelijks af van het wereldwijd gemiddelde.
Dan kan je welom dat blaadje, geloofwaardigheid hebben ze zeker.
Noem er 10 van het afgelopen half jaar. Ik ben absoluut niet weg van dat tijdschrift, maar ik zie weinig dingen die afwijken van de 'norm'. Ik zou een eindoordeel van een review van hun als behoorlijk betrouwbaar zien. De inhoud is weer een ander verhaal, dat heeft een te hoog 'Fancy voor bebrilde 12-jarige nerds gehalte'.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Het gemiddelde is al belachelijk te noemen.. Reviewers strooien met 8-en 9's... Een game die gemiddeld is krijgt een 7-8 terwijl slechte games 5-en krijgen.. Een gemiddelde hype game krijge een 9+ ook al stinkt ie de pan uit.
Prima, ik heb toch al weinigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als die er niet op komt geef ik je $5000 via poker.
Waarom zou ik een blad gaan lezen die 10 jaar geleden al kut was?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Noem er 10 van het afgelopen half jaar. Ik ben absoluut niet weg van dat tijdschrift, maar ik zie weinig dingen die afwijken van de 'norm'. Ik zou een eindoordeel van een review van hun als behoorlijk betrouwbaar zien. De inhoud is weer een ander verhaal, dat heeft een te hoog 'Fancy voor bebrilde 12-jarige nerds gehalte'.
Ach, misschien zijn jullie gewoon elitaire azijnpissers
"Vroeger" was het juist wel leuk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou ik een blad gaan lezen die 10 jaar geleden al kut was?
Krijg jij van mij 2500quote:
Niet voor Tain, die was toen ook al 40 ofzo heurquote:
ok, dan nietquote:
Wel geinig spelletje he.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Poker helemaal relaxed, controller in 1 hand houden, de andere hand je joint.
Oudquote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef MMaRsu het volgende:
As well as news of securing FIFA and PES for a year, Microsoft's Leipzig conference brought with it a bit of release date clarity and a bit of release date confusion - with the HD-DVD drive now listed as "autumn" (or "fall" in American) and [b]Forza Motorsport 2 swerving perillously close to 2007 with its new "this winter"
TOLD YAAAAAAAAAAAAAAA
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=66951
Fok goes emo
Is een zeer verslavend spelletje jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:54 schreef Fillipe het volgende:
Texas Hold'em
En ik wil ook wel graag die PES6 demo spelen
You're latequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:13 schreef H.Flick het volgende:
Texas Hold'em was toch gratis? Of ben ik weer te laat?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |