ik zou het nog zo kunnen meezingenquote:Ik zoek naar een lief schaapje,
ja daar zie ik er een staan,
ik besluip haar van achter
heb mijn laarzen aan.
dan pak ik beide poten
ik ruik eens aan haar aars
die is als lekker nat
ik stop haar poten in mijn laars
Want ik ga schapen neuken!
Schapen neuken,schapen neuken
is fijn (x2)
quote:
Jah! ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:12 schreef Koenholio het volgende:
[..]
![]()
(Willem): Dus heb ik dat kraslot weggegooid omdat ik dacht dat je die vakjes op 1 rij moest hebben...
(Ome Henk): Jaaajaa...
![]()
: Maar ja dat hoefde dus helemaal niet!
: Nee dat hoefde helemaal niet...
: En toen vloog mijn huis nog in de fik
...
enz.![]()
Is dat die ene keer dat hij wil pinnen? En z'n passie in word geslikt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef Brun0 het volgende:
GEEF ME PASSIE TRUG!!! STELLETJE LAAIELICHTERS, TYFUSTUIG!!!
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:15 schreef descendent1 het volgende:
Jahah!!! 5 gulde!!!!!![]()
Kijk Henk; en aqua... aqua... aqua... vissekommetje!!!
Auauauaw; ik ben gebeten!!! In me poten!!!
HIER!!!(aquarium vol met piranha's... )
(Harry de Aso hulpsinterklaas...)
Jah, kom op Henk, spring maar achterop me brommert!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:15 schreef descendent1 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:17 schreef dokkie0527 het volgende:
[..]
Is dat die ene keer dat hij wil pinnen? En z'n passie in word geslikt?![]()
Ed van Hooijdonk.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:20 schreef Robocock het volgende:hoe heette die sippe lul die zo waizg praatte?
Heeeeeeeeeelllup, een krooookodil!
Haha ja met die hoge/lage stemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef BobRooney het volgende:
Was dat niet Floris Jan van Fleppesteijn ?
Nee dat is die gast met die ontzettend bekakte stem.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef BobRooney het volgende:
Je bedoeld bluppie! Bluppie! kijk eens wat je baasje voor lekkers boven je kommetje houdt.... *spannend muziekje* *lieve kleine bluppie bijt Ome Henk in z'n vingers* AUW! klote piranha door de plee ermee.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:15 schreef descendent1 het volgende:
Als Henk ergens voorzichtig probeert in te breken: Harry:
Kijk Henk! Ik heeft een steen gevonden!!!
Huppa! (KRETSCH!)![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Remzz het volgende:
Arie de aso hulp sinterklaas
"Jaaahaaa die maaaakuhhh ze tegenwoordig niet meer heee voor vijf guldeeeh!!!"
"Pas geleeede heeft ik nog een onderscheiding gekregen van de consumentendings van waringsonderzoekendingens heeeeeeeee"
Flep was de kak-buurman, met de Gert-jan droge stemmetjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:23 schreef BobRooney het volgende:
"Er is niets zo lekker als een zak pindarotsjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:17 schreef Robocock het volgende:
Pindarotsjes? Ik lust helemaal geen pindarotsjes![]()
Jah, al voor dat ze er waren, als julliie nu links kijken......... Zien jullie rechts niks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:50 schreef Dandelion het volgende:
[..]
In de dierentuin wat een geweldige aflevering was dat...
En aan het eind komt Arie:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:54 schreef dokkie0527 het volgende:
[..]
Jah, al voor dat ze er waren, als julliie nu links kijken......... Zien jullie rechts niks.![]()
(toen nog een hele orginele grap en volgens mij ook bedacht door ome henk)
Ik ben ook een groot fan van Hakkie & Takkie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:59 schreef Dandelion het volgende:
Ted Tetterdetet! Ook zo'n topper, als hij met die vent met dat lijzige orgeltje mee gaat staan tetteren in de restaurant!
Ik gebruik nog welles: nou he wat dan he met je grote smoel!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:55 schreef Dandelion het volgende:
Sommige van die uitspraken komen hier nog wel bijna dagelijks voorbij:
" Zeg patser, met je grote vrachtwagen, wie denk je wel dat je bent" Ans & Pietje
"Hey Eikel" "Jah, Eikel!" (c) Big Bag of Bog
" NEEEEJ ZOOOOO DOE JE DAT:
STELLETJEEEEEEEEEEE HALLUVEEEEEEEEEEEEEEEE SOLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" (c) Arie de Beuker
"Moet je doen, ken je lache!"
Was het niet Hakkie die van Takkie de woonwagen voort moest trekken de heuvel op met 4 lege banden?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik ben ook een groot fan van Hakkie & Takkie.
Dat verhaaltje ken ik nog niet. Enig idee op welke cd die staat?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:05 schreef dokkie0527 het volgende:
[..]
Was het niet Hakkie die van Takkie de woonwagen voort moest trekken de heuvel op met 4 lege banden?![]()
![]()
Poe dan zal ik ff in de archiven moeten duiken vanavond. Takkie (of Hakkie) loopt dan zo te klagen dat ie zo moe is van de woonwagen duwen, of was het nou trekken? Ze komen in dat verhaal van een circus vandaan.... belletje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:08 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dat verhaaltje ken ik nog niet. Enig idee op welke cd die staat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |