eerste rang...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:00 schreef Sethje het volgende:
Welk vak zit jij altijd Mangoworks?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wat nou misplaatste arogantie: We zijn en blijven de beste club van Rotterdam.
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.quote:
Versatel/Tele 2-supporter, in zijn ogen zit hij dus iedere wedstrijd eerste rang.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.
Amen,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Welk vak dan, ik zie je niet in het overzicht staan. Je lijkt me toch een die-hard supporter als ik je uitspraken hier zo zie/lees.
het had meer dan 5-0 moeten worden, en ja sneijder speelde prima...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:10 schreef Jajong het volgende:
Trouwens, hoe was zondag? Ik las dat Ten Cate vond dat het 12-0 had moeten worden en dat Sneijder geweldig speelde.. Klopt dat een beetje?
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is gewordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:11 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
het had meer dan 4-0 moeten worden, en ja sneijder speelde prima...
heb het niet bij de hand enzoquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is geworden
Waar zie jij gebash? Niet overdadig worden héquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash ook weer afgelopen zijn? Begint wat trieste vormen aan te nemen...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie jij gebash? Niet overdadig worden hé
Hij gaat altijd 5 minuten voor tijd wegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:12 schreef jna het volgende:
[..]
Dan heb je tele2 enzo en dan weet je nog niet dat het 5-0 is geworden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:18 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij gaat altijd 5 minuten voor tijd weg
sorry inkoppertje
Eigen schuld, had je dit topic maar dicht moeten gooien! Zeker aangezien ik je ook nog eens die link gaf.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan dat gebash ook weer afgelopen zijn? Begint wat trieste vormen aan te nemen...
ligt een beetje aan de poules e.d.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:17 schreef Jajong het volgende:
Ik denk trouwens dat de kwartfinale minimaal wel bereikt moet worden. Rëeel gezien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |