onderweg heb ik de remote control meestal niet bij mequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:38 schreef Niwa het volgende:
[..]
Heb je dan altijd 2 apparaatjes bij je?
Welk type iAudio is het?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:34 schreef botkanker_bestrijder het volgende:
ik heb deze
[afbeelding]
fuck ipods....hdd audio en video vriend....je weet
je weet....quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:50 schreef botkanker_bestrijder het volgende:
x5l 30gb
Hello Stringsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef mrPanerai het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruik een Sony Clie met geheugenkaartjes van 1 en 2Gig.
-Handig touchscreen dat nog mooi oplicht in het donker.
-Overzichtelijke lijst van de playlist.
-Met nog een paar spelletjes voor tijdens het wachten.
-Tijd voor andere muziek? Ander kaartje erin en klaar is kees. Gewoon snel via pc-kaartlezer muziek wissen en opslaan ipv. met een datakabel altijd naar die speler.
Ok het geluid is niet super maar met lekker shure-in-ears kom je al een heel eind.
Komt voor mij veel beter in de buurt dan welke gewone mp3 speler.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:00 schreef Maikuuul het volgende:
Creative Zen Micro pwnage !
Lekker goedkoop 4gig en werkt perfect
ik hoop wit...quote:
godver ik gooi hem gelijk tegen de muurquote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
godver ik gooi hem gelijk tegen de muur
nog even wachten en dan komt het nieuwe model
Maar gelukkig zit die er nog wel standaard bij als je dat ding kooptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Check hoe duur al die shit is! 20 euro voor een USB kabeltje!! Wat een heerlijk kapitalisme zeg, brakke zooi verkopen aan domme mensen voor een hoge prijs!
mag ik niet zeggen voor mijn moeder~!quote:
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen voor mijn moeder~!
kut verkeerde kloonquote:
De gemiddelde kruidvat speler ookquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Spacehamster het volgende:
Mijn shuffle is een cewl apparaatje.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:16 schreef Spacehamster het volgende:
Die witte oordopjes zie je bij mij niet eens onder mijn lange haar.
Wel lastig dat mensen niet snappen dat ik ze niet hoor omdat ik mijn ipodje aan heb.
Mijn shuffle is een cewl apparaatje.
Links is de Playstation Portable.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef MajesticZ het volgende:
Creative zen Vision:M heerst
[afbeelding]
En super beeld(links: ?, Midden: creative, rechts: Ipod video)
[afbeelding]
Same hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef benchMarc het volgende:
Iriver H340, i rest my case. Apple moet echt opbokken met hun iPoo zooi.
Ja, maar nog een oude versie. Die zuipt accu bij het leven geloof ik. Is inmiddels al veel nieuws uit gok ik, maarja, nog geen zin gehad om naar te kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Same hier![]()
De iPod video komt nog niet in de buurt!![]()
offtopic: draai je er wel rockbox op? ?
De USB OTG chip zoog batterij in de oude versie's van rockboxquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:35 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, maar nog een oude versie. Die zuipt accu bij het leven geloof ik. Is inmiddels al veel nieuws uit gok ik, maarja, nog geen zin gehad om naar te kijken.
Dat is wel netjes. Maar doen alle functies het ook? Video etc?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef jelle.k het volgende:
[..]
De USB OTG chip zoog batterij in de oude versie's van rockbox
daar is een fix voor ondertussen
Rockbox houd het nu zelfs langer uit dan de iRiver firmware
Het is nooit de bedoeling geweest van rockbox om alle functies van de iriver firmware te kopieren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Maar doen alle functies het ook? Video etc?
Je hoeft niet jaloers te zijn hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Jelle, doe eens ff niet zo kansloos met je linux avatar en je rockbox.
Rockboxquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Same hier![]()
De iPod video komt nog niet in de buurt!![]()
offtopic: draai je er wel rockbox op? ?
Eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom kopen mensen dan dure horloges? Een goedkoop Kruidvat horloge geeft toch ook de tijd aan?
Kansloze figuren die iPod bashers, gaan jullie maar lekker met je Kruidvat mp3 speler rondlopen. Zet ik fijn mn iPod aan..
Je vergeet dat de Ivier H340 veel duurder en eerder was dan die hele iPod Photo onzin. Een iPod is weer zoiets doms van Apple waabij je ander soort USB kabels nodig hebt dan standaard. Per se itunes moet gebruiken om data over te zetten. Waarbij het niet mogelijk is om andere apparaten erop aan te sluiten zoals fotocamera's. Geen FM radio, geen voicerecorder? Line-in heeft ie wel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom kopen mensen dan dure horloges? Een goedkoop Kruidvat horloge geeft toch ook de tijd aan?
Kansloze figuren die iPod bashers, gaan jullie maar lekker met je Kruidvat mp3 speler rondlopen. Zet ik fijn mn iPod aan..
Heb nu sinds vandaag Rockbox op mijn H320 staan, jezus wat een shitload aan functies heb je nu! Je kan er nu zelfs Doom, Super Mario enzo op spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Je vergeet dat de Ivier H340 veel duurder en eerder was dan die hele iPod Photo onzin. Een iPod is weer zoiets doms van Apple waabij je ander soort USB kabels nodig hebt dan standaard. Per se itunes moet gebruiken om data over te zetten. Waarbij het niet mogelijk is om andere apparaten erop aan te sluiten zoals fotocamera's. Geen FM radio, geen voicerecorder? Line-in heeft ie wel?
Irivier H340 cheap my ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |