Links is de Playstation Portable.quote:Op zondag 27 augustus 2006 10:19 schreef MajesticZ het volgende:
Creative zen Vision:M heerst
[afbeelding]
En super beeld(links: ?, Midden: creative, rechts: Ipod video)
[afbeelding]
Same hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:03 schreef benchMarc het volgende:
Iriver H340, i rest my case. Apple moet echt opbokken met hun iPoo zooi.
Ja, maar nog een oude versie. Die zuipt accu bij het leven geloof ik. Is inmiddels al veel nieuws uit gok ik, maarja, nog geen zin gehad om naar te kijken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Same hier![]()
De iPod video komt nog niet in de buurt!![]()
offtopic: draai je er wel rockbox op? ?
De USB OTG chip zoog batterij in de oude versie's van rockboxquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:35 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, maar nog een oude versie. Die zuipt accu bij het leven geloof ik. Is inmiddels al veel nieuws uit gok ik, maarja, nog geen zin gehad om naar te kijken.
Dat is wel netjes. Maar doen alle functies het ook? Video etc?quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:36 schreef jelle.k het volgende:
[..]
De USB OTG chip zoog batterij in de oude versie's van rockbox
daar is een fix voor ondertussen
Rockbox houd het nu zelfs langer uit dan de iRiver firmware
Het is nooit de bedoeling geweest van rockbox om alle functies van de iriver firmware te kopieren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:54 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Maar doen alle functies het ook? Video etc?
Je hoeft niet jaloers te zijn hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
Jelle, doe eens ff niet zo kansloos met je linux avatar en je rockbox.
Rockboxquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:33 schreef jelle.k het volgende:
[..]
Same hier![]()
De iPod video komt nog niet in de buurt!![]()
offtopic: draai je er wel rockbox op? ?
Eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom kopen mensen dan dure horloges? Een goedkoop Kruidvat horloge geeft toch ook de tijd aan?
Kansloze figuren die iPod bashers, gaan jullie maar lekker met je Kruidvat mp3 speler rondlopen. Zet ik fijn mn iPod aan..
Je vergeet dat de Ivier H340 veel duurder en eerder was dan die hele iPod Photo onzin. Een iPod is weer zoiets doms van Apple waabij je ander soort USB kabels nodig hebt dan standaard. Per se itunes moet gebruiken om data over te zetten. Waarbij het niet mogelijk is om andere apparaten erop aan te sluiten zoals fotocamera's. Geen FM radio, geen voicerecorder? Line-in heeft ie wel?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Waarom kopen mensen dan dure horloges? Een goedkoop Kruidvat horloge geeft toch ook de tijd aan?
Kansloze figuren die iPod bashers, gaan jullie maar lekker met je Kruidvat mp3 speler rondlopen. Zet ik fijn mn iPod aan..
Heb nu sinds vandaag Rockbox op mijn H320 staan, jezus wat een shitload aan functies heb je nu! Je kan er nu zelfs Doom, Super Mario enzo op spelenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:31 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Je vergeet dat de Ivier H340 veel duurder en eerder was dan die hele iPod Photo onzin. Een iPod is weer zoiets doms van Apple waabij je ander soort USB kabels nodig hebt dan standaard. Per se itunes moet gebruiken om data over te zetten. Waarbij het niet mogelijk is om andere apparaten erop aan te sluiten zoals fotocamera's. Geen FM radio, geen voicerecorder? Line-in heeft ie wel?
Irivier H340 cheap my ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |