Creative tyfusdingenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had eerst goedkope spelers gekocht (creative) maar die gingen na een paar maanden al weer stuk(tyfusdingen) dus heb ik in 1 keer wat geld op tafel gelegd een Ipod Shuffle gekocht...eindelijk kwaliteit! en ja dat die oordopjes wit zijn kan je ook weinig aan doen he.
Hehe, ik denk altijd als ik zo een kneusje zie van: Ben jij er ook al ingetrapt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef Razor21 het volgende:
Echt dagelijks kom je mensen tegen je ziet ze al van ver aan komen lopen met de witte "snoertjes"in de oren.
Dan weet je alweer dat het zo'n geile Ipodneukerd is![]()
![]()
Hey kijk mij eens ik heb een Ipod en ik luister naar Paupermuziek.....
Yo dudes doe niet zo pauperig met die dingen, je bent echt niet stoer....
En dan heel interssant in een appel bijtend de Metro / Spits lezen![]()
![]()
Kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen in 1 keer van muziek houden....echt iedereen loopt er tegenwoordig mee...
Gelukkig ik niet want ik heb Scanman bij mij in de trein zitten die de gedurende 40 min. van mijn trein reis tegen mij aan lult![]()
![]()
Ipods![]()
Israel gezeik![]()
Bluetongue![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd op de shuffle, dat vind ik spannend.
Geld op tafel gelegd voor Ipod Shufflequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik had eerst goedkope spelers gekocht (creative) maar die gingen na een paar maanden al weer stuk(tyfusdingen) dus heb ik in 1 keer wat geld op tafel gelegd een Ipod Shuffle gekocht...eindelijk kwaliteit! en ja dat die oordopjes wit zijn kan je ook weinig aan doen he.
Whehehehe ja, ik dacht ook al van: wtfquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Geld op tafel gelegd voor Ipod Shuffle![]()
Ipod Shuffle![]()
Ipod Shuffle
in 1x ook hehquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Geld op tafel gelegd voor Ipod Shuffle![]()
Ipod Shuffle![]()
Ipod Shuffle
quote:
Lachen als iemand denkt een slachtoffer te hebben gevonden om te beroven van zijn ipodquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:12 schreef wunderbaum het volgende:
ik heb een sweex 256 mb spelertje met ipod dopjes. Nu hoor ik er ook echt bij![]()
Ja. Het geluid is zo brak van die doppen. Plus ze zijn wit. Ik heb een set Zwarte van Sennheiser gehaald.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Skeffie het volgende:
tja, er zit nou eenmaal oordopjes bij met witte snoertjes eraan... moeten de mensen dan maar een andere set oordopjes kopen? Sinds wanneer is luisteren naar muziek verboden, daarnaast is een Ipod geen slechte deal, en de kwaliteit van het geluid is ook goed. Ik zie het probleem niet zo....
Welke? En zijn ze beter dan die standaard dingen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Het geluid is zo brak van die doppen. Plus ze zijn wit. Ik heb een set Zwarte van Sennheiser gehaald.
iPod![]()
Ik heb ook altijd problemen met oordoppen. Gaan echt aan de lopende band kapot. Ik heb een cheap ass MP3 speler (zo'n xiron geval) en daar is zelfs echt het kabeltje geknapt (normaal gaan alleen de contactjes van binnen los). Kutkwaliteit. Heb nu Sony's hoop dat die het beter volhouden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef GioStyle het volgende:
Mijn witte oordopjes zijn voor de 3e keer stuk.
Ik ga nu van die Sennheiser oordopjes kopen. Ben ik nu wel stoer, TS?![]()
Hee zo'n zwarte heb ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:03 schreef SuperRogier het volgende:
Ik heb ook een Ipod, en hij is heus wel superzaligtotdat hij ermee stopt
Maargoed. Ik kan me goed voorstellen dat je jaloers bent. Het gemak van 20gb muziek of
meer in je broekzak doet veel mensen![]()
[afbeelding]
Ik neem aan dat jij deze of een variant hierop hebt..?![]()
![]()
Vergeet dan niet te zeggen "Tjeh, hij kostte maar 20 euri, en me muziek ververs ik wel, want er kan maar 256mb op of wtf dan ook"![]()
Owh en die witte oordopjes; de eerste 2 maanden heb ik ze gebruikt, daarna overgestapt op een philips koptelefoon, dus ik loop niet te pimpen met me ipod![]()
(Totdat ik hem uit me jaszak haal; dan is het![]()
![]()
![]()
![]()
)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:54 schreef _petjan het volgende:
Iemand uit mn klas wou iPod oordopjes kopen voor zn mobieltje (die mp3s kon afspelen)
Toen kwam hij beteuterd terug van de dixons, ze waren te duur.
Voor 10 euro heb je ook Sony of Philips oordopjes. toch echt geen B-merkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:26 schreef _petjan het volgende:
Nu heeft hij oordopjes van een of ander B-merk van 10 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |