Ja, iedereen luistert toch graag muziek, wat is daar zo raar aan, ok niet iedereen heeft dezelfde smaak (logisch!) maar ik denk dat iedereen toch wel graag muziek luistertquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef Razor21 het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat zoveel mensen in 1 keer van muziek houden....echt iedereen loopt er tegenwoordig mee...
Sarcasmequote:
Hihiquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is uitgeluld en weet niets anders te zeggen.
Ik denk dat mijn ipod kleiner is en minstens zo makkelijk om te bedienen... Maar mijn iPod is dan ook voor muziek en een PDA is niet alleen een muziekspeler... Daar heb ik mijn laptop voor... werkt net iets relaxer dan een PDA (naar mijn ervaring).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:34 schreef mrPanerai het volgende:
[afbeelding]
Ik gebruik een Sony Clie met geheugenkaartjes van 1 en 2Gig.
-Handig touchscreen dat nog mooi oplicht in het donker.
-Overzichtelijke lijst van de playlist.
-Met nog een paar spelletjes voor tijdens het wachten.
-Tijd voor andere muziek? Ander kaartje erin en klaar is kees. Gewoon snel via pc-kaartlezer muziek wissen en opslaan ipv. met een datakabel altijd naar die speler.
Ok het geluid is niet super maar met lekker shure-in-ears kom je al een heel eind.
Komt voor mij veel beter in de buurt dan welke gewone mp3 speler.
Zo'n laptop is toch net wat moeilijker te handteren als een PDA me dunkt...of valt dat wel mee lekker sporten met een laptop in je armen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn ipod kleiner is en minstens zo makkelijk om te bedienen... Maar mijn iPod is dan ook voor muziek en een PDA is niet alleen een muziekspeler... Daar heb ik mijn laptop voor... werkt net iets relaxer dan een PDA (naar mijn ervaring).
Ik zou maar snel een nieuwe kopen anders word je dadelijk niet meer geaccepteerd door je homies.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik meer dan 50 uur aan muziek nodig heb.
Idd, bij mij ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:10 schreef PeZu het volgende:
btw mijn iPod is me heilig, altijd en overal heerlijke muziek bij, ipv die vuige radio
Die kopen pas iets nieuws als ik het heb gekocht, ik ben de gangleaderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:42 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Ik zou maar snel een nieuwe kopen anders word je dadelijk niet meer geaccepteerd door je homies.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik meer dan 50 uur aan muziek nodig heb.
Nee daar heb ik dan mijn iPod voor... Alle andere functies daar heb ik een laptop of een mobiel voor... le-zen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Zo'n laptop is toch net wat moeilijker te handteren als een PDA me dunkt...of valt dat wel mee lekker sporten met een laptop in je armen.
Ow, in dat geval veel respect van mijn kant.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die kopen pas iets nieuws als ik het heb gekocht, ik ben de gangleader.
Ik krijg dan een rsi duim als ik een nummer probeer te zoeken.quote:
Ik heb hem altijd op de shuffle, dat vind ik spannendquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik krijg dan een rsi duim als ik een nummer probeer te zoeken.
4GB is precies goed, voor mij dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |