Sony Ericsson W810 i mp3 spelerquote:
Creative Zen Touch!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Sony Ericsson W810 i mp3 speler![]()
![]()
Ten eerste mooi zijn ze niet...en ik ga echt niet geld uitgeven aan iets wat ik toch nooit gekocht zou hebben omdat iedereen er nu in keer mee looptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef Arid het volgende:
Ik begrijp dat je jaloers bent, geen geld voor zo'n mooie Ipod
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef jogy het volgende:
Het zal me niks verbazen als er gewoon gekken zijn die enkel de oordopjes in hebben met het stekkertje los in de zak.
Je kan die oortjes ook los kopen, ¤40!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef jogy het volgende:
Het zal me niks verbazen als er gewoon gekken zijn die enkel de oordopjes in hebben met het stekkertje los in de zak.
schuldigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef Razor21 het volgende:
En dan heel interssant in een appel bijtend de Metro / Spits lezen![]()
![]()
Mooi is 'ie wel ja, maar het geluid is niet mooi. Om over die belachelijke prijzen en houdbaarheid nog maar niet te beginnen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:52 schreef Arid het volgende:
Ik begrijp dat je jaloers bent, geen geld voor zo'n mooie Ipod
![]()
Mag ik je aanrakenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef GioStyle het volgende:
Mijn witte oordopjes zijn voor de 3e keer stuk.
Ik ga nu van die Sennheiser oordopjes kopen. Ben ik nu wel stoer, TS?![]()
Maar dan heb je minder snel vriendenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:56 schreef Ricky_ het volgende:
Ipod's zuigen ja. Waarom zou je veul geld uitgeven aan zo'n ding terwijl je met een goedkope MP3 speler hetzelfde kan doen?
Hij is helaas.. overleden..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef Niwa het volgende:
Ik hoor ook altijd van mensen dat hun Ipod stuk is.
Crisis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:54 schreef Niwa het volgende:
[..]
Je kan die oortjes ook los kopen, ¤40!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |