Vandaag dus 5 jaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus hoelang is ze al dood? get over it
Inderdaad. Ik dacht dat we hier in MUZ zitten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:40 schreef Tokay het volgende:
Tjonge jonge, wat een agressieve reacties hier.![]()
je hebt wel gelijk vinnik, maar zeg jij dit ook op tijdenens de doden herdenking tegen mensen van niet joodse afkomst?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus hoelang is ze al dood? get over it
ik vind wel een verschil zitten in de herdenking van miljoenen die slachtoffer zijn geworden van één van de zwartste pagina's uit de geschiedenis en het jaarlijks oprakelen van de dood van een zangeres die absoluut niets heeft betekent in de muziekwereld. Mooie stem, zeker, maar niet van betekenis geweest.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:48 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
je hebt wel gelijk vinnik, maar zeg jij dit ook op tijdenens de doden herdenking tegen mensen van niet joodse afkomst?
waar ik heen wil gaan is, dat je mensen lekker in hun waarde moet laten, je hoeft niet te reageren.......
voor jou heeft ze niets betekent maar voor de TS blijkbaar wel en dat is mijn bedoelingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik vind wel een verschil zitten in de herdenking van miljoenen die slachtoffer zijn geworden van één van de zwartste pagina's uit de geschiedenis en het jaarlijks oprakelen van de dood van een zangeres die absoluut niets heeft betekent in de muziekwereld. Mooie stem, zeker, maar niet van betekenis geweest.
ik vind het onnodig om 5 jaar na de dood van een persoon die je niet hebt gekend, die geen rol van betekenis heeft gespeeld in de wereld, geen radicale verandering in de muziek heeft gebracht, nog "verdrietig" te zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:57 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
voor jou heeft ze niets betekent maar voor de TS blijkbaar wel en dat is mijn bedoeling
dus vind ik het onnodig dat iemand gaat zeiken over iemand anders zijn "verdriet".
Dit zou mijn reactie kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:38 schreef Tokay het volgende:
Ik heb haar altijd een goede zangeres gevonden.
Niet zo ordinair als haar meeste R'nB-collega's, en in het bezit van een prachtige stem.
Miss You (hoe toepasselijk) vind ik een van haar mooiste nummers.
Dat was wel de algemene verwachting, dat ze een enorm potentieel had. Jammer dat dat nooit meer duidelijk zal wordenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
ik had eigenlijk wel veel van haar verwacht. Zonde, zonde, zonde, Jammer.
Dat is idd een prachtig nummerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit zou mijn reactie kunnen zijn.
Ik vind Miss You ook een van haar mooiste nummers. Dit is ook haar laatste nummer, toch?
Ik kan me de clip nog wel herinneren, waar al haar vrienden/collega's playbacken.
Ik vind het wel jammer, want haar laatste nummers vond ik echt lekker klinken, dus ik had eigenlijk wel veel van haar verwacht. Zonde, zonde, zonde, Jammer.
Ahh, fijn, die modjesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Idd, mag nu de volgende R&P hoer aan de beurt zijn?
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
dood mokkel, slotje
-edit- ze is nu 5 jaar dood, je hebt haar niet persoonlijk gekend, het is geen familie, move on.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:58 schreef Ibanez het volgende:
misschien niet toepasselijk, maar wel zo lollig: ik heb me eens een installatie van 750 watt opgeblazen in de auto, met een nummer van haar en Timbaland waar je het godganzelijke liedje een baby hoort lallen. 4 tweeweg, 2 tweeters, 2 drieweg en een woofer en twee versterkers naar de kloten.... De eertse basslag zat waarschijnlijk een piek in waardoor het een beetje mis ging in mijn condensator die in de kofferruimte hing.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |