quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:56 schreef E.T. het volgende:
Saskia had in d'r slaapzakje altijd alleen een pyama-hesje (en een romper zonder mouwen). En dan een lakentje en dekentje over d'r benen![]()
En dan lekker het raam open
Goed idee.quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:10 schreef sjak het volgende:
Lekker Ingrid, dan hebben jullie tenminste een nacht rust. Als ze nou bij je ouders wel doorslaapt, kijk/vraag dan eens wat zij doen als ze huilt. De oplossing zit bij zulke ukkies soms in zulke kleine dingen.
Ik heb ook nog een vraagje. Ik stop Jets tegenwoordig in een slaapzakje in bed maar heb het idee dat het zo koud is. Doen jullie er een pyjama onder? Het is zo dubbel want ik heb ergens gelezen dat oververhitting de belangrijkste oorzaak is van wiegedood op deze leeftijd maar te koud is natuurlijk ook niet fijn. Wat kan je over kleine dingen lopen mutsen he
zou ze 't misschien wat te koud hebben misschien, dat ze daar 's nachts van wakker wordt de laatste weken?quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:34 schreef Ingrid19 het volgende:
Kim heeft een rompertje aan, meestal mouwloos,met een pyjama. en nu nog zomerslaapzak.
Nou, ik denk het niet, want haar nekje en handjes voelen lekker warm aan.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef bixister het volgende:
[..]
zou ze 't misschien wat te koud hebben misschien, dat ze daar 's nachts van wakker wordt de laatste weken?
ik hoop het, we wachten het maar weer ff af. hij heeft 5 flessen van 130/140 cc op (incl. schepjes dus)quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:40 schreef kozakken het volgende:
Joh, hij drinkt gewoon al veel beter per fles. Mss moet zijn maagje gewoon weer wennen aan de nieuwe hoeveelheid en regelt hij het in een paar dagen weer helemaal zelf.
zelf slaap je toch ook niet meer onder alleen een laken nu? of is jullie zomerslaapzak toch iets dikker dan dat? nou ja, het valt in ieder geval te proberen om haar een iets warmere aan te doen. of een dekentje erbij.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:53 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet, want haar nekje en handjes voelen lekker warm aan.
Maar je weet maar nooit.
Een deken erbij is geen optie. Ze trekt hem over haar hoofd. We doen nu eerst een rompertje met lange mouw, pyjama en slaapzak aan. Misschien helpt het, al hebben we niet het idee dat ze het koud heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:28 schreef bixister het volgende:
[..]
zelf slaap je toch ook niet meer onder alleen een laken nu? of is jullie zomerslaapzak toch iets dikker dan dat? nou ja, het valt in ieder geval te proberen om haar een iets warmere aan te doen. of een dekentje erbij.
Vicky, wat ook goed helpt tegen open luieruitslag is maizena! Het droogt namelijk in, en heelt sneller, helpt bij Saartje heel goed.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:58 schreef Vicky het volgende:
het ziet er nu al een stuk rustiger uit gelukkig. Het is niet meer zo erg open...
Doen er een lekkere dikke klodder op en verschonen de luier nu gewoon wat vaker.
Goed zo Ezra
Lekker hequote:Op zaterdag 2 september 2006 19:01 schreef Vicky het volgende:
Fuente, had ik van de week idd ook al gedaan, maar ga het er zo ook maar opdoen..
lang leve de tandjes...
Haha, ja hoor, kan ook aan de voorkant.quote:Op zondag 3 september 2006 16:29 schreef MeNicole het volgende:
Wist niet dat baby's zo konden poepen dat het zelfs aan de voorkant de luier uit komt. En dan is ie nog niet eens aan de dunne![]()
Volgens mij is 'officieel' gezien de term huilbaby alleen voor baby's waarbij dit vrij snel na de geboorte al ontstaat. En niet bij baby van ouder dan een half jaar, zoals Kim. Waarschijnlijker is dat er gewoon iets is waarom ze huilt; aandacht, angst, tandjes, verlatingsangst o.i.d.quote:Op zondag 3 september 2006 23:07 schreef Djeez het volgende:
Ik wil niet negatief zijn oid, maar kan het zijn dat Kim alsnog een huilbaby wordt ? Zoals jullie allemaal wel hebben gelezen, is Kim de laatste drie weken niet te genieten. Overdag slaapt ze zelden, en als ze dat al doet, nooit langer dan een uurtje. 's Nachts is het helemaal een drama. Pas na veel krijsen valt ze in slaap, waarna ze na een paar uur alweer luid krijsend wakker wordt. Ze wil alleen stil worden als ze tussen ons in wordt gelegd. En nu wil Kim zelfs geen fles meer voor het slapen gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |