In Hellevoet is het weer rustigquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paar schitterende ontladingen hier.
Gedaanquote:
Dat zag ik vanochtend ook, best wel coolquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gedaan
Oja ik heb de whales mouth foto's online staan![]()
Klik
Dan naar fotografie/dreigende luchten en tadaa
Hier ook:quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paar schitterende ontladingen hier.
stevige bui die daar overtrekt als ik zo op de radar kijk idd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ondertussen blijft het hier stevig doorrommelen.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:59 schreef The_Terminator het volgende:
De volgende bliksem-foto had ik trouwens een paar weken geleden gemaakt, is nog iets beter gelukt:
[afbeelding]
Aha. Dacht gewoon een foto-opnamequote:Op zondag 27 augustus 2006 22:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Filmpje maken en de geschikte frames eruit halen![]()
Ik heb het vermoeden dat daar een bliksemafleider in de buurt zit, aangezien het daar vaker 'inslaat'...quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:00 schreef Christine het volgende:
Dat lijkt wel op een inslag?
Het huis is opeens verdwenenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat daar een bliksemafleider in de buurt zit, aangezien het daar vaker 'inslaat'...
[afbeelding]
En veel geluk hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat kan eventueel ook wel hoor, gewoon een extreem lage sluitertijd gebruiken.
Zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 22:18 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Dat zag ik vanochtend ook, best wel cool![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 23:47 schreef Omaha het volgende:
Dat gebied dat nu boven Engeland ligt zal vannacht wel over Nederland trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |