NEE! ja tuurlijk wel, van mij mag alles.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar ik mag hem daarom toch wel een klootzak vinden hoop ik???
Hoi! Nog bedanktquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef Felixje het volgende:
Dag Scanman. die e10 fake van je vonnik helemaal geweldig. Ps ik ben degene die je dat filmpje via email stuurde (kon toen niet meer inloggen hier). Nieuwe weekopdrachtBewoners mogen 1 week niet zingen!
Een vriendin (oud vriendin, ze is het niet meer door diverse racistische dingetjes) shoqueerde me ooit eens door heel luid te verkondigen dat die vieze vriend van haar zus geen voet over haar drempel ging zetten... Haar zus had al geruime tijd een relatie met een donkere Amerikaanse jongen, een geweldig leuke vent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
NL bárst van de racisten, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Ik zou me hond er nog vanaf trappen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat me wat te ver...maar er moet wel wat vorm in zitten. Denk dat jij ook niet zit te wachten op maatje janine?
ennuh zullen we dat para-dito verhaal overigens mijden voor de komende tijd ?![]()
Racisme hoort tegenwoordig bij de gabbers (niet allemaal natuurlijk). Vroeger werd altijd gesuggereerd dat gabbers racisten waren (wat niet zo was). De newbee gabbers zijn wel racisten omdat ze denken dat de oude gabbers dat ook waren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NL bárst van de racisten, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Zeehondencréchequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef golfer het volgende:
Pieterburen-allert: Hilde gaat in bad.
het zou semih toch maar is zijn!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ja, helaas, heel veel Nederlanders zijn racistisch. En Etienne is misschien niet eens de enige in het BB huis.
Hebben jullie het nou werkelijk over die ene foto ofzo? Jeetje waar gaat het over, ik zie er geen kwaad inquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin (oud vriendin, ze is het niet meer door diverse racistische dingetjes) shoqueerde me ooit eens door heel luid te verkondigen dat die vieze vriend van haar zus geen voet over haar drempel ging zetten... Haar zus had al geruime tijd een relatie met een donkere Amerikaanse jongen, een geweldig leuke vent.
Ja, helaas, heel veel Nederlanders zijn racistisch. En Etienne is misschien niet eens de enige in het BB huis.
Ik wel eerlijk gezegd. Maar dan wel een die af en toe haar muil eens houdt. Kleur maakt mij niet uit maar een "iets" meer dan schatje en lieverd uit het gouden keeltje lijkt mij wel prettig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk dat jij ook niet zit te wachten op maatje janine?
Kom je hier al langer? Zo ja, dan weet je toch dat het hier zo gaat. Je mag iemand of mag iemand niet. Als je als extreem rechts figuur met site om het te bewijzen in BB gaat zitten, dan ben je de klos. Zo is het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef intoyou het volgende:
[..]
haha, ja okay, maar niet telkens opnieuw hetzelfde liedje. op een gegeven moment weten we het wel.
Janine.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Wie denken jullie dat de zussen gaan nomineren?
En wéér zit Jeroen bij Marcel in bad....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef rubstar het volgende:
Marcel gaat in bad met Hilde?
Ik zou me tuinkachel nog niet mee aan willen steken!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik zou me hond er nog vanaf trappen.
WEDDEN dat het bad overlooptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
Sjesus daar gaar Hilde nooit echt nooit meer bij passen
met site?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom je hier al langer? Zo ja, dan weet je toch dat het hier zo gaat. Je mag iemand of mag iemand niet. Als je als extreem rechts figuur met site om het te bewijzen in BB gaat zitten, dan ben je de klos. Zo is het nou eenmaal.
edit nu gaan wel de zwembroekejes aan ,word niet gegrabbeld voor 50 cent vanavond zekerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:44 schreef Coraatje het volgende:
jeroen gaat in bad met hilde? en gaat marcel er ook nog bij dat gaat niet passen hoor ...overstroming
Mensen die te pas en te onpas mensen van een ander ras (zonder dat ze het horen natuurlijk) uitmaken voor idioten en 'die moeten ze allemaal afmaken' dan spreek ik toch wel van racisten. En daar kom ik er heel erg veel van tegen in mijn werkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:41 schreef the_fucker het volgende:
[..]
De definitie van racist vind ik vaak ook wat overtrokken.
Mensen die echter zichtbaar met hun rechterarmpje omhoog staan vind ik fout.
Holland's Trots oid op CU2quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
met site?
Chankwal haatte ik echt DIEP. *gna gna* wat een sekreet was dat..en niemand die het echt door had in het huis.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Janine.
Ik ga heel raar opkijken als Janine niet als eerste eruit gaat. Vorig jaar verbaasde ik me ook al over Chankwal....
Ik ben wel benieuwd naar die site , heeft iemand een URL?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je als extreem rechts figuur met site om het te bewijzen in BB gaat zitten, dan ben je de klos. Zo is het nou eenmaal.
Wel leuk dat jij ook een tuinkachel hebt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou me tuinkachel nog niet mee aan willen steken!
ja klopt, maar ik hem altijd nog het recht om (zoals de meeste hier het zeggen) hem te verdedigen als ik het er niet mee eens ben. maar ik zal proberen er voor de rest m'n mond erover te houden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom je hier al langer? Zo ja, dan weet je toch dat het hier zo gaat. Je mag iemand of mag iemand niet. Als je als extreem rechts figuur met site om het te bewijzen in BB gaat zitten, dan ben je de klos. Zo is het nou eenmaal.
Vooral niet je mond houdenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef intoyou het volgende:
ja klopt, maar ik hem altijd nog het recht om (zoals de meeste hier het zeggen) hem te verdedigen als ik het er niet mee eens ben. maar ik zal proberen er voor de rest m'n mond erover te houden.
Ik vraag me af hoeveel *echte* vrienden ze heeft. Echte vrienden die voor dik en dun gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb wel medelijden met Janine op een bepaalde manier, zoveel issues.
Ik werk nu met een groep van 15 mensen en daarvan zijn er echt zeker 12 racistisch. De een iets erger dan de ander, maar zo gooien er allemaal de bekende kreten uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een vriendin (oud vriendin, ze is het niet meer door diverse racistische dingetjes) shoqueerde me ooit eens door heel luid te verkondigen dat die vieze vriend van haar zus geen voet over haar drempel ging zetten... Haar zus had al geruime tijd een relatie met een donkere Amerikaanse jongen, een geweldig leuke vent.
Ja, helaas, heel veel Nederlanders zijn racistisch. En Etienne is misschien niet eens de enige in het BB huis.
Ja dat gebeurt overal, maar in mijn ogen is dat niet racistisch.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die te pas en te onpas mensen van een ander ras (zonder dat ze het horen natuurlijk) uitmaken voor idioten en 'die moeten ze allemaal afmaken' dan spreek ik toch wel van racisten. En daar kom ik er heel erg veel van tegen in mijn werk![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:45 schreef rubstar het volgende:
ruimtelijk inzicht verteld mij dat 1 van de 2 heren het veld zal moeten ruimen
O, ik ook! Nog niemand in dit huis kan haar evenaren.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Chankwal haatte ik echt DIEP. *gna gna* wat een sekreet was dat..en niemand die het echt door had in het huis.
misschien fout om die foto te plaatsen want er wordt nu wel erg veel aandacht aan besteed maar goed.. we zien wel hoe E10 zich verder profileert in dat huis..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef intoyou het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik hem altijd nog het recht om (zoals de meeste hier het zeggen) hem te verdedigen als ik het er niet mee eens ben. maar ik zal proberen er voor de rest m'n mond erover te houden.
Mooi lied he.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef Lyza het volgende:
Zit die f*cking gabber Van oost naar West Berlijn te zingen van Klein Orkest.
Het gore lef van zo'n hypocriet gastje.
Zo.
Ik heb gesproken.
Gheghe ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:47 schreef toxikon het volgende:
feit is dat plofkop denkt dat ie een man van de wereld is terijl het babyvet nog op zijn smoel staat. ik heb een bloedhekel aan dat soort pestventjes.
gelukkig heb ik geleerd om ze niet meer in elkaar te rossen. dat schijnt de gezelligheid in een bar te verpesten.
http://www.cu2.nl/hollandsetrotsquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:47 schreef Flujas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die site , heeft iemand een URL?
...nee hoor, ik vond Rob leuker.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
Janine is de vrouwelijke versie van Rob vorig jaar
okay mooi, dan zijn jullie nog niet van me af.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vooral niet je mond houdenElke bewoner heeft recht op iemand die hem/haar verdedigt
Als mij schoo(n)e zusje in het huis zou zitten zal ik je ook verdedigen tot het eind.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef Isabeau het volgende:
Vooral niet je mond houdenElke bewoner heeft recht op iemand die hem/haar verdedigt
Ze heeft ook een add on voor haar lichaamquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Janine is de vrouwelijke versie van Rob vorig jaar
Dit is ook wel weer grof!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef the_fucker het volgende:
Heeft iemand even een screenshot van die nazi die met zijn poten aan dat meiske zit?
Ja. Mooi lied.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Mooi lied he.
Luister nu naar Kronenburger Park van Frank Boeijen..met Maj Taj op de achtergrond..ook mooi.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat je Rob helemaal niks vond![]()
Ja, begrijp hetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:50 schreef Lyza het volgende:
Oh en sorry voor de taal maar daar word ik dus boos van![]()
Niet doen. Ik verdedig ook regelmatig iemand tegen heel fok in. Alles je stellig in iemand gelooft, moet je gewoon volhouden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:48 schreef intoyou het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk. Overal caps van je eigen naakte lijf op internet terug vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:51 schreef golfer het volgende:
Als mij schoo(n)e zusje in het huis zou zitten zal ik je ook verdedigen tot het eind.
En vooral caps van je maken als je douchet.![]()
Ze is echt enorm onzeker. Ze moet elke keer bevestiging hebben van iemand.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:52 schreef -Myrt- het volgende:
ja stiekem houd ik echt van janine met haaar geweldige lichaam maatje 34 der moooie vrouwelijke vormen der eeuwige glimlach en vrolijkheid wie houd er nou niet van janine?
In mijn ogen wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:49 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt overal, maar in mijn ogen is dat niet racistisch.
Ja he?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me verschrikkelijk. Overal caps van je eigen naakte lijf op internet terug vinden
Daarom heb je jezelf wellicht ook niet opgegevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijk. Overal caps van je eigen naakte lijf op internet terug vinden
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |