Hij gaat zich echt niet uiten als racist bij BB. Dan kan hij daarna niet meer over straat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:32 schreef rubstar het volgende:
[..]
Ben het er gedeeltelijk mee eens.. op zijn cu2 staan nog wel recentere fotos, denk ik, waar hij met vrienden staat die de hand omhoog niet schuwen. Maar wat mij dwars zit is het feit dat hij zich te politiek correct gedraagt in dat huis.. we hebben de echte E10 nog niet gezien denk ik.. nouja.. natuurlijk wel de Playa gezien..
we zien het de komende tijd wel
begint? ik propageer al sinds ik hier kom, en dat is alle usenames bij elkaar toch een jaar of wat BB's , dat vrouwen als het aan mij ligt wel ronde vormen mogen hebben !quote:
dus stel hij is zo, dan vind jij dat niet goed, omdat hij anders is dan de rest van de wereld? ooit gehoord van verschil van mening?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand van 16 of 17 al volledig toerekeningsvatbaar is, dus vind het geen argument. En hij is nu al veel ouder en had dus die rommel weg kunnen halen als hij er niet meer achterstaat.
Dus ik vind dat er geen zogenaamd 'verzachtende omstandigheden' zijn eigenlijk.
neh bahquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamaar die neptieten zijn zo stevig als Play-Doh, dat is echt niet mooi hoor
Ik nog geen tering hekel, maar ik mag haar niet meer nee. Dat ze Milica wil nomineren snap ik al helemaal niet. Er lopen zat storende elementen rond in het huis... en om dan Milica te noemen als mogelijke kandidate gaat mij boven m'n pet. En ze klit veel te veel met haar vader en bespreekt alles tactisch met hemquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:30 schreef BB6kijker het volgende:
Ik heb nu ook een teringhekel aan Marcia, want die mond is precies dezelfde als die van haar bejaarde vader. En ja, dat is een eikel. En dat accent!
Een kenner jaquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ah, een kenner. Dus je had het eigenlijk over jezelf?
Wat ben jij nu weer voor een Dombo???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
boven de 40 moet je gewoon degelijke kleding praten en over 'intimiteit'
haha ja nu je t zegt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina's tandengepoetst neemt Lieskeske vormen aan
Ehm, juist als er verschil van mening is kun je iets goed of slecht vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef intoyou het volgende:
[..]
dus stel hij is zo, dan vind jij dat niet goed, omdat hij anders is dan de rest van de wereld? ooit gehoord van verschil van mening?
It's spreadingquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sabrina's tandengepoetst neemt Lieskeske vormen aan
nee dat zal ook wel niet.. maar ik hoop dat hij zichzelf uitspeelt door te vriendelijk tegen iedereen te doen... hij zal toch ook moeten gaan nomineren, en ik ben benieuwd wie hij nomineert, en met wie hij probeert samen te werken..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hij gaat zich echt niet uiten als racist bij BB. Dan kan hij daarna niet meer over straat.
Ik denk het. Ik vind het lichtelijk overdreven.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef Flujas het volgende:
misschien mis ik iets, maar baseren jullie je mening over E10 ( en dat hij extreem rechtse ideen heeft ) alleen op die ene foto met zijn hand in de lucht? of hebben jullie meer info?
marcel is momenteeel haar persoonlijke tafel/asbak houderquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Hilde is echt zoooo aangeschoten..ze wil Marcel.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:37 schreef -Myrt- het volgende:
[..]
marcel is momenteeel haar persoonlijke tafel/asbak houder
Absoluut, ze blijkt net zo vals en berekenend te zijn als haar vader.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik nog geen tering hekel, maar ik mag haar niet meer nee. Dat ze Milica wil nomineren snap ik al helemaal niet. Er lopen zat storende elementen rond in het huis... en om dan Milica te noemen als mogelijke kandidate gaat mij boven m'n pet. En ze klit veel te veel met haar vader en bespreekt alles tactisch met hem
Beetje type Hilde zeg maar ?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
begint? ik propageer al sinds ik hier kom, en dat is alle usenames bij elkaar toch een jaar of wat BB's , dat vrouwen als het aan mij ligt wel ronde vormen mogen hebben !
Alles goed trouwens Coos?
haha, ja okay, maar niet telkens opnieuw hetzelfde liedje. op een gegeven moment weten we het wel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ehm, juist als er verschil van mening is kun je iets goed of slecht vinden?
hahahah gaat goed, ik zie twee kampen op het forum ontstaan:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik nog geen tering hekel, maar ik mag haar niet meer nee. Dat ze Milica wil nomineren snap ik al helemaal niet. Er lopen zat storende elementen rond in het huis... en om dan Milica te noemen als mogelijke kandidate gaat mij boven m'n pet. En ze klit veel te veel met haar vader en bespreekt alles tactisch met hem
NL bárst van de racisten, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Hij gaat zich echt niet uiten als racist bij BB. Dan kan hij daarna niet meer over straat.
Hallo, het is wel een spel waarbij je 4 ton kan winnen hè. Berekenend: prima. Maar om haar nu als 'vals' te bestempelen vind ik wat ver gaan.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef BB6kijker het volgende:
Absoluut, ze blijkt net zo vals en berekenend te zijn als haar vader.
Daar ga ik mijn beltegoed niet aan uitgevenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand een telefoon bij de hand om 112 te bellen als Hilde verdrinkt in bad?
Ja hoor.. maar ik mag hem daarom toch wel een klootzak vinden hoop ik???quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef intoyou het volgende:
[..]
dus stel hij is zo, dan vind jij dat niet goed, omdat hij anders is dan de rest van de wereld? ooit gehoord van verschil van mening?
ik vind dat meer een foto van een dronken gast eerlijk gezegt, ik zie er geen Hitlergroet in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik vind het lichtelijk overdreven.
Scanman heeft alleen wel gelijk dat als je geen rechtse ideeën hebt je nooit een foto van jezelf online zet/laat staan waarop je een Hitlergroet brengt.
Ik mag ze allebei (nog).quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahahah gaat goed, ik zie twee kampen op het forum ontstaan:
-kamp miltia
-kamp marcia
ge-zel-lig!
euh er zijn nog geen bewijzen he, dus nog niet veroordelen... er zijn wel vermoedensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:38 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Absoluut, ze blijkt net zo vals en berekenend te zijn als haar vader.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Neuh, dat gaat me wat te ver...maar er moet wel wat vorm in zitten. Denk dat jij ook niet zit te wachten op maatje janine?quote:
Is toch een gratis nummer?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar ga ik mijn beltegoed niet aan uitgeven
De definitie van racist vind ik vaak ook wat overtrokken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
NL bárst van de racisten, dus ik denk dat dat wel meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |