Natuurlijk, mensen van jouw klasse moeten werkenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met volle teugen![]()
Bij deze draag ik het strategisch commando over aan SpankTheMonkey (of een ander wie interesse heeft, en bij de knok!ploeg hoort) want ik ga lekker maffen
morgen vroeg op enzeau
![]()
In dat geval ga ik vrolijk door natuurlijkquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:25 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik zet er spontaan ,,Die another day" van Madonna door op ! Wat heerlijk. Weer kom ik als overwinnaar uit de strijd
![]()
Ik moet een uittreksel uit het bevolkingsregister halen op het gemeentehuisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Natuurlijk, mensen van jouw klasse moeten werken![]()
Ik doe vwo, en van mensen die zich van kreten als ,,omg" bedienen neem ik geen notitie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:26 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
Omg deze retard is echt een volhouder.
zegt een VWO-erquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
Nerd
Neupe, van studie wisselenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef derobin het volgende:
Wadan. Ga je studeren knul?
Mwhehehe, volgens mij ben jij de nerd van de klas !quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe vwo, en van mensen die zich van kreten als ,,omg" bedienen neem ik geen notitie.
Nerd![]()
Au contraire, mijn laag bij de grondse plebejer. Ik zit bij een groepje met redelijk wat aanzienquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:30 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Mwhehehe, volgens mij ben jij de nerd van de klas !
Jouw vocabulaire is niet zo gevarieerd hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Au contraire, mijn laag bij de grondse plebejer. Ik zit bij een groepje met redelijk wat aanzien![]()
Oooh wat...snoezig....je doet hbo recht zie ik in je profiel....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef derobin het volgende:
Wuahahahahahahahaha!!!!!!
Niet om half 2 in de nacht neequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Jouw vocabulaire is niet zo gevarieerd he
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
Jouw vocabulaire is niet zo gevarieerd he
quote:
Hij is al verder dan jij,quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh wat...snoezig....je doet hbo recht zie ik in je profiel....![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en ik plan om rechten aan de universiteit te studerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:35 schreef derobin het volgende:
Bek snol. Je zit nog op de middelbare school. snotneus. pffff. hoe oud ben je. 18? :p
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh wat...snoezig....je doet hbo recht zie ik in je profiel....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:28 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Van mensen die zich van kreten als ,,snoezig" bedienen neem ik geen notitie.
Nerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |