U bevindt zich hier:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:10 schreef seveneleven het volgende:
[..]
Ik heb verder geen problemen met je ofzo hoor.
Maar ikzelf doe ook VMBO, en het maakt geen reet uit wat voor een opleiding je doet, of het nou Gymnasium is, of VMBO.
VMBO'ers zijn meestal wat technischer aangelegd, ten opzicht van VWO'ers.
Dus stop alsjeblieft het het spotten op " lagere opleidingen " want je wordt er niet populair op.
- SevenEleven
ooooooh jij bent er gloeiend bij, als ik nu alleen het juiste forum kan vinden om dit voorval te melden....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
U bevindt zich hier:
ONZ
En daarbij ben ik technischer aangelegd dan het grosch der VMBO-ers
Dus je wilt zeggen dat ze in Drenthe allemaal hoog opgeleid zijn?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:14 schreef derobin het volgende:
En daarbij, in Drenthe, praten we allemaal zo
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:15 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ooooooh jij bent er gloeiend bij, als ik nu alleen het juiste forum kan vinden om dit voorval te melden....
Ik noem het geen klikken, ik noem het je plicht als forumgebruikster !quote:
Ach ja, verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef derobin het volgende:
Neuj, juist niet... Het gros hier is retard. Maarjah,niks aan te doen. Steek ik goed bij af...
Ik, als rasechte Drent, ondersteun dit standpunt volledig.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:16 schreef derobin het volgende:
Neuj, juist niet... Het gros hier is retard. Maarjah,niks aan te doen. Steek ik goed bij af...
plebs2 (het ~)quote:
Zou het de br33zâh-of-hoe-je-het-ook-schrijft-cultuur zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zakgeld-irritaties
En dan? Grotere cadeaus voor je verjaardag, sinterklaas en kerst. Vergoeding van je ouders voor je bruiloft, vakanties en je eerste huis. Straks zet je heel FOK! nog op dat ouders moeten op gaan draaien voor de toekomstige bejaardenzorg van hun kinderen.![]()
Ja, ik vind het ook een slechte ontwikkeling dat er op het kwaliteitsforum FOK! steeds meer users als Met-Yvana rondlopen. Vuur!![]()
[afbeelding]
Geniet zo lang je nog kan van je tijd op fok! Je dagen zijn geteldquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zou het de br33zâh-of-hoe-je-het-ook-schrijft-cultuur zijn![]()
Huilie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geniet zo lang je nog kan van je tijd op fok! Je dagen zijn geteld![]()
Met volle teugenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Geniet zo lang je nog kan van je tijd op fok! Je dagen zijn geteld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |