abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41148032
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op de [BB6] Streamverslagen van donderdag 24 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:02:26 #2
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41148086
00:00 een aantal van onze BB bewoners ligt nu lekker in het zwembad, helaas is Michiline er alweer uit =( ik ga slapen doeg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41148217

Inmiddels is iedereen weer uit het *koude* zwembad... ze componeren een liedje of zo, en tussendoor worden er wat bewoners besproken.
"de zusjes leken me eerst een stel giebels, maar monique is echt een schatje hoor, en echt een slimme meid"

[ Bericht 48% gewijzigd door Blues op 25-08-2006 00:14:23 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:06:35 #4
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41151186
2:06 Hilde zit met Marcel & Jeroen in bad. Hilde is wat aangeschoten, Milica zit ernaast om blijkbaar een oogje in het zeil te houden. Etienne is heel irritant met zijn opmerkingen.

Confidence through competence
  Moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 02:15:46 #5
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_41151337
het olijke 3tal in bad zitten wat te zingen , mss dat dr nog wat tussen marcel en hilde gebeurt , maar please god spare us !
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_41152461
over 5 uur kraait de haan staat op de tv!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 03:40:13 #7
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_41152499

BB waarschuwt de bewoners via het LCD scherm dat over 5 uur de haan kraait.
pi_41152540
Hilde met Marcel en Jeroen in bad :
Marcel en Jeroen durven hun broekjes niet uit te doen.
Etienne zit erbij en zegt dat Hilde een mooie dochter heeft (slijm slijm).
Milica wilt dat haar moeder liever water drinkt i.p.v. wijn.

"Mensen willen slapen"
Hilde begint schreeuwend te zingen
"Mensen willen echt slapen"
Wie dan?
"Er liggen een paar in bed"
Maar die slapen toch nog niet?

Hilde : Als ik bloot lig dan kome gij.
Hilde legt de harries effe recht.
Het ziet er naar uit dat Milica een beetje bezorgd word over haar moeder in deze beschonken toestand.
Hilde zit die gasten ook gewoon uit te dagen om hun broekkie uit te trekken.
Hilde heeft okselhaarfobie.
Milica zet de wijn weg.
Hilde vraagt Milica of ze ook in bad wilt, maar Milica is verstandig en gaat snel naar bed.

Etienne versterkt zijn positie bij ome Egbert in de keuken.
Etienne zou Sabrina nooit nomineren, dat is zijn steun en toevelaat in het huis.
Etienne beschouwt Jeroen dus als concurrent.
Egbert: "Het is zo'n warme groep".
Moeilijk gesprek hoor tussen Egbert en Etienne...echt zo van nou jah we praten met elkaar maar het klikt niet en we doen amicaal maar buiten het huis zou ik NOOIT met je praten.

Janine zit weer eens op te scheppen over haar neukertjes.
Janine heeft 2 vrienden waar ze veel mee doet en die 2 gozers denken dat het haar sexvriendjes zijn..maar dat is niet zo.

Janine is gaan schimmelen.

Tijn weet ons te vertellen dat hij gister er achter was gekomen dat hij een bloed lul heeft. Hij legde er bij uit dat ie klein was als die slap was... en wel een heel stuk groter word als ie stijve heeft...

Milica heeft een keer een email gestuurd naar het programma van Wendy van Dijk (Hart in Aktie).
De eerste keer kreeg ze geen reactie, toen heeft ze nog een (zielige) mail gestuurd.
Ze hebben toen bij Hilde de hele badkamer verbouwd met een bubbelbad en ze hebben een kamer verbouwd met een infrarood cabine.

Met dank aan alle streamers

[ Bericht 6% gewijzigd door ThaSandman op 25-08-2006 04:15:49 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41152854
Ja het hoge woord is eruit!
Hilde zegt, ik heb helemaal geen hekel aan allochtonen waarop Etienne zegt, maar ik wel en aan homo's. Hij schrok ervan toen Semih binnenkwam (bij de kick off) met zijn lange haar en allochtone uitstraling.
Gelijk hierna schakelde BB al het geluid weg van de streams.
De camera's draaiden ook weg. Zodra het onderwerp was veranderd kwam het geluid weer terug. (COS 69 vanaf pagina 4 ter bevestiging).

[ Bericht 10% gewijzigd door ThaSandman op 25-08-2006 04:32:30 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 04:31:22 #10
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41152880
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 04:26 schreef ThaSandman het volgende:
Ja het hoge woord is eruit!
Hilde zegt, ik heb helemaal geen hekel aan allochtonen waarop Etienne zegt, maar ik wel en aan homo's. Hij schrok ervan toen Semih binnenkwam (bij de kick off) met zijn lange haar en allochtone uitstraling.
Gelijk hierna schakelde BB al het geluid weg van de streams.
aantal bevestigingen van meekijkende users in COS ! de camera's werden ook weggedraaid!
pure censuur dus
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 05:09:10 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_41153085
1 van de blonde dolly's ( geloof Monique ) is uit bed gekomen..
Ze zei dat ze geen noot heeft geslapen, vermoedelijk door de cola light ( teveel caffeine in d;r lijf)
Ze wil even warme melk maken.. en Etienne bied aan dat even te doen.
Ze had al die tijd niet kunnen slapen ervan.
Ze wordt een beetje bijgepraat door Hilde en Etienne over wat voorgevallen zaken eerder die avond.

Zus 2 is er inmiddels bijgekomen.
Drinken allebei warme melk met honing

[ Bericht 4% gewijzigd door MissHobje op 25-08-2006 05:18:50 ]
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 06:00:00 #12
15600 BB-King
Long live the King!
pi_41153240
6:00

Etienne plast.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:04:07 #13
242 Pinball
Electric Monk
pi_41153615
Ik hoor iemand geluid maken, maar zie geen beweging op de streams.
Iedereen lijkt nog te slapen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:34:41 #14
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41156122
Tijn heeft een envelop

bewoners het zwembad en de lounge gaan weer open
pak het benodigde eten en spulletjes want je mag even niet in de rest van het huis komen
ook een sanitaire stop is niet onverstandig omdat je daar een tijdje moet blijven
en de gang dus verboden toegang is
nieuwsgierigheid wordt bestraft met een sanctie

paniek in het huis want het moet snel gebeuren, nog lang niet iedereen is aangekleed
egbert en jeroen staan in de keuken eten te verzamelen
micheline rent door de gang in alleen een slip
janine staat ook half naakt te rommelen in de kast in de gang

tijn vind dat er ontbijtkoek en fruit mee moet
rijstwafels wordt er geroepen

etienne : je moet slippers aan bij het zwembad maar die heb ik niet
egbert wil alle bananen mee want die geven energie

STEM Janine moet haar zender checken

marlies loopt nog in een handoek rond in de gang

er schijnt iets mis te zijn met janine dr zender die zit met tape dichtgeplakt

iedereen naar het zwembad nu
wauwie een zonnebank ! wordt er geroepen

er staat een zonnebank bij het zwembad met een gebruiksaanwijzing erbij

er wordt nog even gepraat over wat ze mogen en niet
ze zijn het erover eens dat ze niet door de klapdeuren mogen en ook niet door de kier van de deuren gluren

Sabrina wil als vierst onder de zonnebank nee is geen typvout

de zonnebank heeft ook een relaxfunctie
volgens sabrina is dat voor de mensen die snel verbranden

[ Bericht 50% gewijzigd door Capaja op 25-08-2006 10:54:00 ]
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_41156268
Ze gaan in bad ofzo.. Iedereen is gedoucht en aan 't omkleden.
pi_41156399

Ziet er gedoucht uit die badkamer . Alleen volgens mij hebben ze een opdracht, ze moeten allemaal pissen enzo.. Even verder kijken dus .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:46:52 #17
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_41156455
ze zitten nu allemaal bij het bad
pi_41156655

Zonnenbank en een (verwarmt?) zwembad. Uitgerekend als iedereen onder de zonnebank gaat, zitten ze daar 7 uur. En ze hebben alleen ontbijt mee .
pi_41156817

Crap, wat een licht. Nja, nummer 1 ligt eronder, ze gaan eten en dus niet 15 minuten toekijken hoe ze geen brilletje onder de zonnebank opdoet.. Eigenwijs .
pi_41156854
Transcript van het voorval van vannacht (fragment opgenomen door PC Eend)

Etienne "Voor mijn gevoel kan ik beter Semih wegstemmen dan Mich"

Hilde "Is dat omdat je nu over Semih praat omdat ik als enige daar een mee confrontatie heb gehad? Want die confrontatie, ik ben (...) van het gesprek, ik haal het gewoon weer aan met hem"

Etienne "Nee, nee, vraag maar aan papa, ik zeg het op een tactische manier, probeer ik te zeggen, maar we hadden allebei zoiets van toen we het huis in kwamen "Let maar op: Er komt een homo in het huis, en een allochtoon in het huis" En we stonden hier, en de eerste die binnen kwam, was een allochtoon. En ik stond daar echt waar, ik stond daar.. (staat op ter uitbeelding), eerst komt Micheline binnen en toen Semih. Ik dacht "nee". Ik keek hem aan, dacht "Nah, daar heb je hem"

Hilde "Maar ik vind allochtonen niet erg hoor"

Etienne "Ja, nee, ik ook, ik wel, nee, niet allemaal"

Hilde "Waarom? (er valt een sjaaltje op de grond) Dat schiet ook niet op. Zo zonde dit"

Etienne "Vergeet niet, ik heb absoluut niets tegen allochtonen, maar hij komt binnen. Dat lange haar, ik heb lang haar, maar hij heeft echt een allochtone uitstraling. Maar hij komt binnen en toen dacht ik "Zo'n gozer (steekt duim op)"

Hilde "Hij is ook echt grappig, hij is aan de ene kant ..."

Etienne "Hij is zo'n gozer (steekt duim op)"

Hilde fluistert "Maar ze horen alles, hoor!"

Etienne "En toen kwam Rik binnen en toen dacht ik "Nee, ook nog een homo! Dat meen je niet, dat meen je niet! En helemaal toen ie ... helemaal toen ie .... Milies"

Hilde "Kwamen jullie als tweede binnen ? Of was dat Milica...?"

(streams draaien weg)

[ Bericht 4% gewijzigd door avonne op 25-08-2006 11:08:58 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:54:00 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41158611
Screenshotje van even geleden:

Hilde ligt momenteel onder de zonnebank. Ze mogen nog niet de rest van het huis in.

[ Bericht 20% gewijzigd door Sanne op 25-08-2006 12:57:45 (fotootje erbij) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:40:05 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41160256
Ik kijk nog steeds maar er gebeurt eigenlijk niets. Ze liggen of onder de zonnebank of gewoon een beetje te slapen. De mannen doen een soort van balletje hooghouden met iets dat ik niet kan zien, ik hoor alleen het geluid, het klinkt niet als een bal.

12.41
Ik schrik er helemaal van er is ineens weer leven op de stream. Rik mag eronder en krijgt uitgelegd hoe alles werkt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41160311
Diep in de nacht: Hilde (nog beneveld van die flessen wijn.) wil Micheline en Semhi nomineren, Etiënne wil Semhi er uit. (maarja dat is niet zo verwonderlijk!), Marcel wordt door die twee mee gesleept.
Morgen is er weer een dag !
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:46:54 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41160474
Op stream 3 is meer te beleven. Daar zitten Janine, Egbert, Marsha, Marlies, Micheline en de zusjes te praten. Ik val er net in, ze spelen Wie ben ik? en Egbert is aan de beurt.

Hij blijkt een kaarsenstandaard te zijn.
(waarschijnlijk bedoelen ze een kandelaar?)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:59:16 #25
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41160907
Zusje: "Heb je laat maar zeggen ouders met vleugeltjes?"
Tijn: "En ik kan ook Nederlands maar ik ben hier niet vandaan. Ik ben ook een man en ik ben ouder en stoerder."
Egbert: "Ben je bekender dan Spounge Bob?"
Tijn: "Ja ik ben bekender dan Spounge Bob en ik ben ook stoerder dan Spounge Bob."
Iemand: "Je bent Mickey Mouse!"
Een ander: "Is die stoer? En die is ook geen twintig."
Tijn: "Ik ben een tekenfilm, ik ben een animatie, ik ben bekend, ik kom uit een ander deel van de wereld."

Hij blijkt Aladin te zijn.

[ Bericht 30% gewijzigd door Sanne op 25-08-2006 13:04:52 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:36:58 #26
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41162555
Ze zijn weer een paar rondjes verder en spelen nog steeds Wie ben ik?

Iemand (Semih?) vraagt aan Tijn: "Is het een homogeen of een heterogeen product?"
Etiënne: "Hallo we zijn in het Big Brother huis, we zijn niet allemaal zo slim."
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:19:29 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41164100
Wat kan ik erover zeggen, hier een situtatieschets:

vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:36:31 #28
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41164658
TV : beonwers heel het huis is weer toegankelijk

ze kunnen niet iets vinden wat veranderd is
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:14:23 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41165751
Er wordt een BBlied ingestudeerd. Nu ál.
pi_41166464
Egbert aan het scheren, Jeroen en Marcel douchen onder luid gezang. "Geef mij je angst"
pi_41166490
Ook Tijn is in de badkamer, de heren maken uitgebreid toilet en bespreken de beste manieren om te scheren.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:50:50 #32
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41166598
15:50 Micheline en 'Sammy' onder de zonnenbank
Hij is volgens mij een beetje cheil aant worden, maar Micheline wil er voorlopig niks van weten. Ze verteld dat ze tijdens haar vakantie in Spanje? ingesmeerd was door vrienden en dat ze hoer op haar rug hadden geschreven, dit resulteerde dat het aan het einde van de dag op haar rug stond.

hehe

[ Bericht 81% gewijzigd door Tazmaniac op 25-08-2006 16:01:28 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41167016
Het brood gaat de oven in. Egbert roept dat er vandaag weer even door het huis gegaan moet worden.
Michelline gaat douchen. Jeroen en Marcel in de keuken, Semhi nog onder de zonnebank.
pi_41167123
Zusjes op de bank, Etienne en Milica samen op een ligbank.
Etienne heeft niet goed geslapen, omdat 2 van die gekke vrouwtjes warme melk wilden.
Egbert maakt er een grapje over, Marcia en Jeanine zijn er ook.
Monique was heel misselijk vannacht, wilde daarom ook warme melk.
Etienne: "Zou ons vandaag nog iets te wachten staan?" Monique voelt van niet! :-)
pi_41167195
Janine gaat nu lekker bij Etienne op de bank liggen.
Etienne verlaat de bank.

Egbert heeft last van jeuk, en gaat kijken of de dagboekkamer open is.
pi_41167414
Bijna iedereen is in de keuken, wachtend op het brood.
Alles en iedereen klept door elkaar heen.
Gaat over wat ze gaan eten.
Alleen Hilde zie ik niet en Semih is nog onder de zonnebank.
Tijn heeft zijn sikje afgeschoren en wil geen commentaar over zijn "blotebillengezicht" Wie dat doet kan een "hoek" krijgen.
Koffie is mislukt, de filter zat dubbel.

Opeens roept iedereen STTT Sttt, ze horen vogels!!! DE tuin!
Dus niet, Semih heeft de muziek van de zonnebank aan gezet???
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:29:18 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41167477
Ze horen vogels fluiten door de boxen? En gaan uit hun dak.
Het blijkt een grap van Semih te zijn?
Ik snap hem nog niet want ik hoor de vogels ook.
pi_41169397
De voorraden krijgen een plek in de keuken, Marcel en Jeroen zijn er mee bezig.
Rik en Milica doen wat danspasjes, en storten zich dan weer op de bank.
Hilde komt weer tevoorschijn.
"Hillie, ouwe gek!" roept Rik!
(die nu nagellak wil)
De rest loop wat rond te keuen.
pi_41169514
Rik: "Janintje, KUTTEKOP"!
Janine kan er wel om lachen.
pi_41169806
Rik, Marlies, Milica en Monique zitten bij elkaar.
Rik gooit de ene na de andere opmerking eruit.
"Milica met je lelijke borsten"
"Er zit een dooie hond op je knie" (over haar op de knieen van Milica)
"Ik word gek van die Nederlandse muziek"
Hij is wat narrig.
pi_41169850
Marcia en Janine zijn de badkamer aan het doen. Ondertussen probeert Marcia de "kipfiletjes" van Janine uit.
Janine wilde graag siliconen borsten maar moest eerst een lening hebben voor haar huis, dat ging voor.

Tijn en Egbert willen wel een filmpje kijken.
Egbert wil wel een half uurtje computeren, Tijn is niet zo'n computer gek.

De hair-extentions van Milica worden besproken, het zijn er 60.

[ Bericht 23% gewijzigd door Spablauw op 25-08-2006 17:57:36 ]
pi_41170226
Etienne is aan het stofzuigen.
Janine gaat weer wassen.
De keuken wordt opgeruimd.
Rik tut met het haar van Milica.
Milica steekt een veer in Rik zijn kont, en bespreken hun gemeenschappelijke kennissen.
pi_41170302
Hilde:
"Ik wil douchen!
Schiet op, mannen!
Ga niet voor die spiegel staan trutten, stelletje pisnichten.!"
pi_41170483
Semih en Michelline in de badkamer, M. beetje verdrietig, S. vind M. te bot vandaag.
M. vind dat S. dingen akelig zegt, het gaat over kleinigheidjes in de keuken.
Ze kussen het af, maar beginnen dan weer overnieuw.
M: "dat jij een beetje mietig ben kan ik niks aan doen"
Ze zijn allebei een beetje moe.
Maar wel vriendjes voor altijd.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:21:33 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41170641

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41170998
Tijn: Ik ben een paar keer zo belazerd (in een relatie).
TIJN ZENDER!!
Tijn: Wat een gezeik!
pi_41179378
Er gebeurt bar weinig, er wordt wat gekletst, er is afgewassen en opgeruimd, er worden wat spelletjes gedaan, men gaat even douchen of in bad, het lijkt wel een bejaardenhuis in actie.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:42:55 #48
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41179714
Een van de zusjes showt haar buik. Tot ze acht maanden zwanger was was er nog niets te zien, daarna kwam het in een keer.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:05:05 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41180620
Hilde en Etiënne ziten te dammen. Micheline gaat naar de slaapkamer. Het merendeel van de bewoners hangt in de keuken rond.
pi_41180743
Tijn in bad, heeft moeite met het niet roken.
Praat met Micheline die aan het tanden poetsen is, en probeert grappig te doen.
Janine: "zit je helemaal alleen in je badje, schat?"
Ze is helemaal vrolijk.

Semih ligt al in bed, en Micheline springt erbij.
S: "he, je staat in je blootje!"
M:"Dat gaan ze echt niet uitzenden!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')