abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41114511
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op de [BB6] Streamverslagen van woensdag 23 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_41114586
Big Brother geeft weer aan hoelaat het is (0:00 hr). Ze verbazen zich erover dat ze zolang met de weekopdracht bezig zijn geweest. Ze mogen de telefoon proberen en ze kunnen nu hun boodschappen bestellen.
Ze moesten 6 keer inspreken om alles door te kunnen geven.

[ Bericht 14% gewijzigd door ThaSandman op 24-08-2006 00:16:32 ]
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41115397
Semih is wat eten aan het bereiden.
De overige bewoners zijn wat aan het relaxen.
pi_41115913
14 borden staan klaar, ze gaan allemaal warm eten.

En 't is bijna 1.00u 's nachts.
88mph
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:25:51 #5
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41116682
Eten is afgelopen. Sommige mensen hangen wat, sommige mensen bereiden zich voor op de nachtrust: tanden poetsen, of zoals Tijn, zijn ogen eruit halen.

Ondertussen vertelt Etienne over zijn twee vrienden die die ene keer.... daar bij die plaats.... die chick tegenkwamen.... en toen iets deden met z'n tweeën, en ja... 10x niks dus.

Tijn vertelt tegen Marcia dat Micheline echt een type is waar hij flieft op kan worden. Hij zegt ook dat hij niet verliefd wordt op Marlies
Confidence through competence
  donderdag 24 augustus 2006 @ 01:26:16 #6
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41116691

Marcia: "Ben je een beetje verliefd op Marlies?"
Tijn: "Nee helemaal niet
Marcia: "Jij vindt haar wel leuk"
Tijn: "Ze is wel hartstikke mooi maar.... nee, ik heb haar in bad niet eens aangeraakt. Marlies is niet echt mijn typ. Als ik op iemand verliefd zou worre, dan zou het Micheline worre.... "
Marcia: "Okee, dat wilde ik even weten. Ik mis het ook wel. Ik doe het alleen niet veel, dat aanraken, omdat ik niet wil dat mijn vriendje thuis dat te zien krijgt."
Tijn: "Ik denk dat ik er ook rekening mee moet houden"
Marcia: "Ik mis het nu al... dus het gaat wel komen dat je het gewoon fijn vindt. Voor Semih en Micheline is het heerlijk. Die maken het samen mee"
Tijn: "Ik vind Marlies eigenlijk gewoon een coole gast met lang haar"
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41117253
Tijn en Marcia hebben een algemeen gesprekje. Tijn zegt dat hij het gevoel heeft dat hij de medebewoners al heel lang kent.
Marcia geeft aan hetzelfde gevoel te hebben.

Later gaat het gesprek over de nominaties. Beiden geven aan dit een lastig onderwerp te vinden.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 02:04:11 #8
55709 Stereotomy
pi_41117415
Iedereen is zich aan het opmaken om naar bed te gaan. Flossen, synchroon tandenpoetsen, gezicht wassen....

Tijn, Marcia en Micheline praten over alles en nogwat in de Japanse slaapkamer.

donderdag 24 augustus 2006 @ 02:10:28 #9
55709 Stereotomy
pi_41117502
2:09 Oeh, gevoelige snaar geraakt bij Tijn. "Mijn hart is een beetje verpest, zeg maar". Marcia en Micheline vragen aan Tijn wanneer hij zijn laatste vriendinnetje heeft gehad. Tijn draait eromheen en wil eigenlijk niet antwoorden. "Ja, nou.... zullen we het daar nou maar niet over hebben?"

De dames zijn teleurgesteld.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 02:28:06 #10
55709 Stereotomy
pi_41117743
2:24 Jeroen en Marcel zitten nog steeds in de jacuzzi, en ze willen de aandacht van Milica trekken. En da's nog aardig gelukt ook:

Ondertussen zitten blondie en blondie in bed te praten over... tja, ik kan ze echt niet volgen.

Cola light en chocolade, en wat je nu zit te praciseren over een grabbelton. Nee ik durf het niet, dat kan ik niet maken, dat durf ik niet. En ik zei al, en dat gaat gewoon uit nieuwsgierigheid. Dat gaat gewoon bij de meiden. Ik wil gewoon weten wat voor vlees we in de kuip hebben.

pi_41118204
Het Komisch Duo Smetvrees hebben weer een gezellig uurtje met zijn 2-en.
Er zit een rare vlek op het laken van Half Duo. "Die is echt niet van mij. Het lijkt niet eens op zoiets, kijk maar, niet eens in de buurt. Wat moet Etienne wel niet denken, die heeft mijn bed opgemaakt" (misschien is het vlekje van Etienne?)

Om een onbekende reden moet 1 van het duo een muntje van 20 cent zien te bemachtigen. Voor een grabbelton? "Ik kan niet naar big brother gaan en zeggen "kun je effe 100 euro wisselen""

Ze vinden het geweldig in het huis en om naar de anderen te luisteren en te kijken. Ze vinden iedereen leuk. Milica heeft een mooi gezichtje "om op te vreten". Half Duo trekt zich er niks van aan als iemand haar niet aardig zal vinden. Zegt de ander "zo, dat is een enorme verbetering voor jou" (of zoiets). "Ja, dat is zo. Maar ik vind het echt niet erg hier. Mijn enige zwakke punt is Jenna (dochtertje?)

"Marlies is een echte VROUW met 27 (26?) jaar. Waarom ben ik dat dan niet?" (giechelbui in stereo)
"Ik was gewoon een kind dat een kind kreeg" "Nee, dat is niet waar..." "... ik nam wel mijn verantwoordelijkheid, maar.... blablabla"

Ze moeten erg lachen om de reacties van iedereen toen de koffer viel. Ze doen een aantal personen in slow-motion na: Egbert die commando's roept, Rik die in paniek raakt en met zijn armen zwaait, zij zelf die achterover op een bankje ploffen. Dat laatste deden ze omdat ze zich realiseerden zich "op het parcours" van de koffer te bevinden. "Anders krijg je hetzelfde als de eerste blooper van Monsters Inc. Daar lopen ze allemaal stoer en dan struikelt de eerste en gaat iedereen daarna daarover struikelen"

"Zouden pa en ma alles opnemen en dat dat dan leuk is?" "Het eerste wel, het laatste niet. Want het wordt ZEKER niet leuk hier".

2.44 krijgen ze ruzie omdat de ene een scheet laat en de ander "ja, ga even poepen, zeg (wijst naar de wc) want die hangt nu gewoon in mijn keel". Daarmee is de ruzie ook direct weer over.
Ze lachen en gaan slapen.

"Ho, niet goed, dat is mijn rimpelhouding. Zo... deze arm zo..."

Helaas, de streams draaien weg.
pi_41119018

11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_41119019
6:46
Iedereen in diepe rust
pi_41119321
7.56
Er wordt iemand wakker "hoe laat zou het zijn" ... en gaat weer slapen
pi_41120424
9:26

Nog steeds een grote stilte in het huis.
My life is mine, My right is mine
pi_41121047
En nog steeds slapen ze

pi_41121404
Tijdsbesef komt ? Maar ze slapen nog.
pi_41122304
de nighshift cam crew is afgelost, de nieuwe spelen met de huiskamers cameras.
denk dat de haan niet al te lang op zich laat wachten.......
Ik kook mijn rijst met de sabrina 2006
pi_41122732
en daar is de haan
Ik kook mijn rijst met de sabrina 2006
pi_41122747
Daar is de haan al
er is nog plaats in de hel
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:20:40 #21
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41123215
Alle bewoners worden gewekt door de haan. Het blijkt dus dat BB het besef van tijd redelijk wil terug brengen in het huis.

BigBrother is verder continu aan het roepen dat bewoners hun zender moeten checken

De rokers waaronder kettingroker Hilde zijn begonnen aan hun eerste peuk. Ook dochter Milica heeft zich hierbij gevoegd.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:20:45 #22
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41123219
11:00 is een mooie tijd om op te staan volgens mij is Miss T-Bags het douchen trouwens
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:34:18 #23
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41123558
Marlies heeft zich weer opgeworpen als broodbakker en staat te kneden in een kom. Verder babbelen Jeroen en Marcel over het bestellen van boodschappen en hoe zij de voorraad moeten gaan bij houden.

Jeroen schenkt thee in voor de rest van de bewoners. Tijdens het theeschenken neemt Jeroen waar dat één van de bewoners geen batterijen heeft gewisselt. BB reageert hierop via de speakers dat één iemand nog batterijen moet wissellen.

Hilde, Rik en Marcia liggen te babbellen in de zitkamer. Rik vertelt dat Milica, Jeroen en Marcel naakt in bad zaten. Hilde reageert hier niet echt positief op. Marcia houdt zich voor de rest buiten het gesprek van Hilde en Rik.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:39:49 #24
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41123697
Alle bewoners zijn op behalve Micheline en Semih die liggen nog onder de dekens verscholen. Al laat Big Brother niet lang op zich wachten om nog een keer de haan te luiden.

Na dit teken besluiten de tortelduifjes om toch op te staan.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:47:40 #25
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41123914

Micheline en Semih bevestiggen hun microfoontjes en Micheline maakt alle bedden op. In de badkamer is het inmiddels spits uur. Iedereen loopt er in en uit.

Micheline verbaast zich erover dat Marlies alweer brood aan het bakken is. Het gesprek gaat verder over hoe laat bakkers wel niet op staan. Daarna praten ze verder over de ontslakkings kuur die Micheline en Monique hebben gedaan.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:56:44 #26
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41124232
In de andere zithoek word gepraat over pigment. Rik meld dat hij nooit bruin woord ook niet met zonnebankkuurtjes. Janine heeft zich weer bij haar favoriete bewoners Egebert en Hilde gevoegd. Daar voelt zij zich alleen op haar gemak blijkbaar.

Egbert meld dat hij 1 januari weer aan de slag moet bij zijn huidige baan. Al wanneer hij er eerder uitligt wil hij wel een tussenbaantje. Marcia vind de snackbar wel iets.
Rik, Hilde en Milica kennen elkaar beter dan dat ze denken. Ze kennen veel dezelfde mensen. Zo praten ze nu over Benny die ze beide kennen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:06:28 #27
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41124575
Jeroen blijkt zelf diegene te zijn die zijn batterijen nog niet gewisseld had. De leukste gesprekken spelen zich af tussen E10, Semih, Sabrina, Monique en Micheline. De zusjes maken de ene domme opmerking na de andere. Verder bespreken ze het verdwalen in Rotterdam dat Sabrina altijd doet.
Ze rijd altijd rondjes heeft ze het idee.

Tijn verteld hoe hij vroeger altijd binnen kwam in zijn eigen huis als hij de sleutesl niet bij zich had. Gewoon een ijzerdraadje door de brievenbus.
Verder verteld Semih over de inbraken in Turkije bij hun thuis en in de straat.

Bergie luncht
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:12:41 #28
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41124798
Simeh vertelt ook dat hij nog t turkse leger in moet... voor 18 maanden...
maar hij heeft t voorlopig kunnen uitstellen tot zn 38e ....
je kan t ook afkopen maar dat kost 5100 euro zegt hij.. zn vader heeft t ooit afgekocht voor 15000 gulden...

verder gaat t nu weer over slapen/ naar bed gaan...

mogge bergie
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:19:02 #29
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41125044
ze heeb n t over concurentie tussen hun en de gouden kooi...
maar zegt een van de zusjes ; dat zijn toch debielen die daar in gaan???

LOL!!! wij niet gelukkig zegt e10 sarcastisch
pi_41125075

Hilde en Egbert samen in gesprek over het ouderschap. Ze hebben het over het opvoeden van hun kinderen en hoe het is om samen te leven met een groep jonge mensen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:21:59 #31
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41125144
Monique vind het erg knap dat Sabrina heel goed alleen kan zijn. Voor de rest waren de ouders van de zusjes vroeger altijd heel gespierd.

Mogguh splif
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:27:54 #32
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41125362
ah tieten tijd
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:30:40 #33
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41125450
De zusjes konden vroeger al heel snel lopen. Beide hadden ze door het snelle lopen o benen. Semih vertrekt naar de douche en toen viel het weer stil.....

Semih keert na 1 minuut alweer terug. De douche is bezet.

3 dames bevinden zich onder de douche alleen krijgen wij daar een bilden van. Verder is anorexia Janine bezig met zichzelf op te maken. In haar kast heeft ze namelijk één hele plank vol staan met opmaaktspuletjes. Zalfjes en allerlei bullshit.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:35:36 #34
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41125590
wooww t geluid is helemaal space

t gaat over sigaretten... iedereen moet stoppen
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:37:46 #35
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41125650
Egbert heeft zijn eigen rook stoeltje. Rik verteld over hoe hij in de schulden heeft gezeten en dat hij de stress van het incasso burau op zijn nek helemaal niks vond.

Janine speel weer voor Naomi Cambell vandaag. Ze heeft stiletto hakken van 15 centimeter aan weet Rik te vertellen.
Egbert steekt nog één peuk op en daarna gaat hij de meiden en Jeroen onder de douche vandaan schoppen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:45:28 #36
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41125886
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:35 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wooww t geluid is helemaal space

t gaat over sigaretten... iedereen moet stoppen
Inmiddels zijn Rik en E10 gestopt met roken sinds gistern. Tot nog toe hebben ze nog geen sigaret opgestoken. Rik meld Janine dat hij ook zulk soort stilletto hakken heeft. Alleen dan meer hout. Zijn schoenen zijn iets spitser.

Verder besteden de twee diva's van het huis erg veel tijd aan het opmaken van zichzelf. Zo is Marlies zichzelf aan het beplamuren in de slaapkamer.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:09:52 #37
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41126614

Tijn is dus agent geweest en vertelt dat hij 4 jaar gedaan heeft en op een gegeven moment alleen nog maar gevangenen transport deed en rechtbank bewaking...
hij houdt een beetje vaag hoe dat dan gekomen is, maar feit is dat hij er nu niet meer werkt
en nu wil hij met gehandicapte kindjes werken...
de vrouwen hangen aan de lippen van deze weldoener...
er komen nu alleen maar zielige kindertjes verhalen van reizen enzo
janine doet ook mee
  donderdag 24 augustus 2006 @ 13:15:34 #38
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41126752
t gaat over vakantie in thailand
afdingen en dat het zo touristisch is geworden...
dat vindt janine ook, alleen is ze er nog nooit geweest
micheline heeft echte merkhorloges gekocht in thailand wehehehehehe

ondertussen zijn ze(marlies en semih) vrolijk broodjes aan t bakken...
opvallend is dat tijn en marlies vandaag nog niet aan elkaar geplakt zitten

donderdag 24 augustus 2006 @ 14:58:49 #39
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41130157
Marcia: "Rik, denk je ooit nog een keer met een vrouw sex te hebben?"
Rik: "Misschien, weet ik niet. Ik heb een hekel aan vagina's....
(even later) Ik heb wel eens met een paar vrouwen gezoend, maar ik vind dat een vrouw niet lekker kan zoenen."
Marcia: "Ik denk wel dat ik ook met een andere vrouw lekker kan zoenen."
Micheline: "Ik heb nog nooit met een andere vrouw gezoend. Jij dan?
Marcia: "Alleen met vriendinnen"
Janine: "Ik heb we eens met een andere vrouw gezoend. Ook wel sex gehad, maar dat vond ik niet leuk"
Micheline: "Ik niet met een meisje en ook niet met een vriendin"
Tijn: "Daarom vind ik haar helemaal...."
Janine: "Dat zie je aan jou. Je glimt helemaal".
Tijn: "Zij is echt helemaal, qua uiterlijk, uitstraling... gedachtengang......"
Marcia: "Zij is het helemaal?"

Janine: "Als je twee vrouwen ziet zoenen..."
Tijn: "Ik vind dat zó ordinair" ( )
Janine: "Ben ik wel met je eens"

My soul is painted like the wings of butterflies
  donderdag 24 augustus 2006 @ 15:36:06 #40
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41131320
15:36

Tijn vind dat E10 er als een hoer uitziet (heeft een of ander kledingstuk op z'n hoofd)

E10: Ik ben ook wel beetje een hoer

Tazmaniac zegt: Eensch

[ Bericht 70% gewijzigd door Tazmaniac op 24-08-2006 15:42:19 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:07:23 #41
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41132319
*klokt in*

Er is al enige tijd een uitgebreid lounge gesprek gaande tussen Rik, Micheline, Janine, Milica, Marlies en Etienne. Ze hebben uitgebreid Idols besproken, vooral die ene komische jongen die er niets van kon (Herman, wiens pirouette uiteraard door Rik werd voorgedaan). Ze hebben blijkbaar het voornemen om maandag, tijdens de live uitzending, een act op te voeren (dansje o.i.d.) Etienne heeft zijn werkterrein inmiddels verplaatst naar Milica, die hij eerst een half uur over de rug heeft zitten aaien en die hij nu, languit liggend, op haar bovenbenen kriebelt. Hij komt steeds dichterbij, als het ware. Momenteel worden er foto's uitgewisseld en besproken.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:20:01 #42
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41132666
De mannen in de levens van de diverse dames worden besproken. Milica heeft haar vriend ontmoet op vakantie, en toen ze thuis kwamen, was het nog steeds leuk (hij is ook Nederlander). Zij heeft hem redelijk kort voor BB ontmoet en het is dus nog niet zo lang aan. Marlies heeft ook een vriend, maar die heeft nog een vriendin (pikant!) en dus wil ze zijn naam niet noemen. In bedekte termen wordt afkeurend gesproken over vrouwen die relaties aangaan met mannen die bezet zijn, maar Marlies stelt ze gerust: ze heeft geen seks met hem gehad.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:30:17 #43
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41133074
Ze hebben het over seks.

Micheline: Rik, ben jij van het doen of laat jij het doen?
Rik: dat maakt me geen reet uit.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:37:50 #44
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41133357
Etienne gooit even zijn eigen glazen in bij Sabrina. Tegen het Verlichte Duo verhaalt hij eerst uitgebreid over die keer dat hij een scharrel had met een meisje dat zo'n beetje wijdbeens op z'n bed sprong, wat hem niet echt kon bekoren, net zomin als dat verhaal de beide zussen kan. Vervolgens biecht hij op in feite/als het ware/soort van een meisje te hebben dat zijn vriendin is en op hem wacht totdat hij weer terugkomt, "als ik terugkom". Om de zaak te bezegelen laat hij ook nog even een foto van het meisje zien, maar, "met deze is het niet echt serieus". De heer E. is nogal druk met zijn werk, vandaar.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:38:56 #45
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41133387
Er is nog hoop! Sabrina: "Wat heb je nou helemaal gedaan, een beetje rondgeneukt, ja jammer dan." Die dampende scene tussen beide lovers zit er dus nog steeds in (tenzij Milica er tussen komt,,,)
pi_41133453

Etienne zit tegen de zusjes op te scheppen over z'n sexleven en exvriendinnen:
"Ik heb van al m'n ex'en foto's op m'n computer, van de eerste tot de laatste".
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:41:39 #47
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41133496
Etienne verklaart dat pornofilms hem niets doen, want "wat heb ik eraan als anderen het doen?" Om vervolgens toe te voegen: "Ik heb thuis nog wel 300 porno videobanden liggen, maar dat is voor de handel. Die raak je echter niet kwijt, die DVDs wel, maar videobanden niet hoor." (richting camera) "Dus als iemand ze nog wil...."
pi_41133503
De bewoners vervelen zich. Ze wachten op de boodschappen die ze besteld hebben. Tijn en Marlies zijn de bedden aan het verschonen.
pi_41135075
Alle bewoners doen jassen aan en dikke kleren aan en zitten te wachten tot ze naar buiten mogen.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:35:09 #50
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41135112
Het gaat nog steeds over seks en relaties. Enkele dames hebben een seksvriendje, inclusief (hou je vast, ga even zitten) Hilde. Die heeft er zelfs twee of drie, net als sommige anderen. Rik stelt voor dat ze allemaal met jassen aan gaan zitten, omdat dan misschien de tuin opengaat (ze denken dat ze een regel misschien niet goed begrepen hebben en om die reden nog binnen zitten - "je moest je kleden alsof je naar buiten gaat".
pi_41135187

Semih met jas en muts
pi_41135188
Semih micheline egbert en tijn trekken hun jas aan. Muts en sjaal gaan ook op. Tijn zijn Rayban is kapot gegaan. Deze had hij in zijn jaszak laten zitten.

Micheline is inmiddels aan het springtouwen met het touwtje van haar jas.(handschoenen)

Ze zeggen dat ze naar buiten gaan, iedereen springt op, en schrok, omdat ze dachten dat ze nar buiten mochten. Ze schreeuwen dat ze naar buiten gaan, en ze fantaseren nu dat ze buiten staan. Egbert: het is best koud eigenlijk. Ze praten tegen de camera dat ze naa rbuiten willen. Ze hadden gehoopt dat ze naar buiten mogen

Tijn: echt een gangster de semih.
Tijn: kom we gaan sneeuwballen gooien
Egbert: er staat in de kledingvoorschriften dat je op elk moment naar buiten moet kunnen. Nou dat kan ik nu, met jas en al!

Tijn is pissig omdat BB zijn zonnebril heeft gemold. Hij zat gewoon in zijn jas, en die hebben ze gefoulleerd. Nu is de bril stuk.

Ze hangen de jas weer op en gaan bij de rest zitten.

ze willen een protest actie opzetten. de hele dag niets zeggen en dan zou BB best wel eens ons naa rbuiten laten.
tijn is nog steeds verontwaardigt over zijn zonnebril (Ray Ban)
marlies zegt dat het hier voelt alsof het buiten gesneeuwd heeft.

marcia is helemaal blij met het vooruitzicht dat ze naar buiten kan.
ze gaan met zijn allen bij de deur staan kijken of hij opengaat.

semi denkt dat de deur open gaat en er een pallet staat met wat ze besteld hebben. en dat ze dat naar binnen moeten dragen.
ze staan nu met zijn allen, met hun jas aan voor de deur..
Babe In Totale Control of Herself
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:38:21 #53
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41135202
Ze staan nu allemaal met jassen aan in de kamer en zingen "we zijn er klaar voor".
pi_41135239
ze zingen: we zijn er klaar voor. het is wel ee vrolijke bedoeling... ze willen erg graag naar buiten.
semih heeft zijn muts op: we zijn wel in nederland he!
ze denken dat het buiten gesneeuwd heeft.

ze gaan nu overleggen hoelang ze hier blijven staan.
Babe In Totale Control of Herself
pi_41135272
Ze zingen allemaal luid: "We gaan naar buiten, we gaan naar buiten, leve de koningin".
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:40:33 #56
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41135281
Een polonaise rondom de tafel. "We willen tuin..." De vrolijkheid kent geen grenzen, benieuwd of dat nog zo is als ze over een uur nog binnen zitten.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:43:40 #57
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41135360
De jassen worden weer opgeborgen, want: geen tuin. Iedereen heeft wel een mysterieuze bel gehoord, maar niemand weet waarvan. De telefoon? De boodschappen? Blijkbaar verwachten ze dat er elk moment iets gaat gebeuren. De bewoners hebben zich weer verspreid door het huis, er wordt brood gebakken alsof er niets is gebeurd. Marcia: "Ik denk dat de boodschap wel duidelijk was..."
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:50:51 #58
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41135582
Ze worden een beetje chagrijnig omdat het eten op is en ze geen idee hebben wanneer de boodschappen zullen komen. Er is geen vast tijdstip voor, dat ze bovendien toch niet zouden weten, aangezien ze geen besef van tijd hebben.

*klokt uit*
  donderdag 24 augustus 2006 @ 17:54:20 #59
105242 P-au-L
Milf Monique!!
pi_41135677
Tijn gaat Milicia masseren en het is opmerkelijk dat Marlies nu meteen op een andere plek gaat zitten bij een ander groepie. Milicia ging liggen en Marlies stond op en peerde 'm.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:16:51 #60
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41138012
*klokt in*

Jeroen heeft een envelop uit de DBK gehaald. Ze moeten alle BB brieven verzamelen en inleveren en alle foto's en kaarten uit de vensterbank halen. Het weekbudget is me 23 euro overschreden, dus sommige boodschappen zijn niet geleverd. Er wordt nu driftig geruimd en verzameld, want de groep heeft duidelijk honger.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:32:13 #61
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41138430
Ze zitten nu in de kamer te wachten (lees: hangen) totdat de boodschappen worden bezorgd. Sommige van de mannelijke bewoners spelen hun zoveelste potje hooghouden, het record is geloof ik 21 keer.
pi_41138962
Ze hebben eten.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 19:48:51 #63
144681 AgentCooper
Damn fine coffee!
pi_41138997
De boodschappen zijn eindelijk gearriveerd en alle bewoners zijn daar erg happy beppie mee. Er is een speciaal kado voor Hilde, een ingepakte fles (champagne?)

*klokt uit*
pi_41141990
Semih is voor de groep aan het koken. Geen ideee wat ze gaan eten, maar het lijkt op macaroni? Marcel, Tijn en jeroen helpen hem daarbij. Marcel en Jeroen drinken er (gelukkig) een biertje bij

Monique staat af te wassen, En sabrina kijkt toe bij het eten.

Spaghetti dus.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:26:03 #65
55709 Stereotomy
pi_41144932
22:24: Muziek knalt uit de speakers!

-edit- het is Marco Borsato met "Vandaag is Rood". Logisch, want de bewoners probeerdat dat nummer daarvoor een paar keer al te zingen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Stereotomy op 24-08-2006 23:11:50 ]
pi_41144987
Eigen liedje aan 't maken , beetje doorwerken op de muziek van 'rood' en mischien wordt het nog wat. Wel leuk

donderdag 24 augustus 2006 @ 22:31:33 #67
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41145096
iedereen jenkt! t lijkt wel een school feestje....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:20:31 #68
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41146704
23:15 Janine krijgt een vibrator, hilariteit alom in het huis. Ze hebben plannen om zometeen met z'n alle (iig met veel) te gaan zwemmen... ben weer benieuwd naar de bikini's.

Update: Zelfs Hilde twijfelde erover om haar vibrator mee te nemen maar omdat de batterij eruit moest zag ze ervan af... even werd door 4-5 vrouwen besproken welke vibrator ze thuis hadden liggen en welke de beste was. Iets met parels kwam als beste uit de bus.. (maar je verstaat er weinig van omdat iedereen door elkaar schreeuwt)

[ Bericht 49% gewijzigd door Tazmaniac op 24-08-2006 23:26:52 ]
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:39:42 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41153919
streamers
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')