abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41079551
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op de [BB6] Streamverslagen van dinsdag 22 augustus 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 00:04:39 #2
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41079671
Het is middernacht.

Niet alleen is het middernacht, Big Brother laat dat ook op het TV scherm zien. De bewoners zijn weer bij de tijd. Hilde roept nog hysterisch dat alle vla NU OPGEGETEN MOET WORDEN, omdat BB had gezegd dat ze geen eten mochten bewaren. Simeh, Tijn en nog een paar schransen met plezier het laatste pak leeg.

Ondertussen is Hilde Koning:

Confidence through competence
pi_41079756
Precies om middernacht de volgende mededeling:

Ze mogen niets meer opeten van hun extra voedsel wat er van over is.
pi_41080590
janine loopt in de slaapkamer te schelden over micheline 20 jarige debiel noemt ze dr ze zegt dit tegen milicia
pi_41081526
Janine houdt van bont. Zij, marcel, milica en jeroen zingen nu "Lief klein konijntje". In het bad.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41081573
Ze zingen nu Flappie van Youp van het Hek of een poging daartoe.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_41081808
Ff gecopierd van de weblog, dit is van ongeveer kwart over 12

Janine is nogal pissig op Michilene de reden is niet helemaal duidelijk. Maar het heeft met het uitdelen van de vla te maken en met het feit dat Michilene daarna over Janine heeft gepraat.

Janine gaat behoorlijk tekeer over Michilene eerst alleen tegen Milica in de slaapkamer daarna ook in het bad met Milica, Marcel en Jeroen:

"Twintigjarige debiel. Armzalig kind!"
"Je moet je SNUIT houden"
"Hou dan ook lekker je BEK dicht"
"dan SPAT ik uit elkaar! KOM OP"
"Als je iets tegen mij hebt zeg het dan ook in mijn gezicht"

En zo gaat ze nog even door, de andere drie horen het gelaten aan en proberen het allemaal een beetje te relativeren. Janine lijkt niet echt te luisteren. Toen andere bewoners binnenkwamen kwam Janine weer een beetje tot rust.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:24:34 #8
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41081950
De bewoners die in de keuken staatn te praten denken dat het alweer drie uur is.

Anderhalf uur geleden melde bigbrother hummie nog dat het 12 uur was.

In de keuken bevinden zich de blonde zusjes en natuurlijk Etiene.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:33:48 #9
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082135
Marcel en Jeroen hebben ook de badkamer verlaten en voegen zich bij de 3 personen in de keueken.

Ook Milica meldt zich. Er wordt besproken dat er een spookverhaal zal verteld worden vanavond.

Verder meldt BigBrother op de tv: "Dit is een waarschuwing alleen wc-papier doorspoelen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:36:47 #10
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082192
Het verhaal van de tampon in het toilette word gelijk weer aangezwengeld. Normaal is de dader in kwestie nooit zo erg ongesteld. Maar dit keer trok ze der tampon eruit en liet ze hem zo in het toilette vallen.

Ze meld wel dat het nooit meer zal gebeuren. Al moet ze hem er met haar hand uithalen.

Ook Janine meld zich in de keuken om haar laaste dosis aandacht tot zich te nemen. "Het was haar dag" al meld zij zelf. Morgen is weer iemand anders aan de beurt volgens haar. Na nog geen minuut is ze alweer vertrokken naar haar bed.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:40:16 #11
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082264
BB meld om 5 over half 2 weer eens dat iedereen zijn zender moet checken.

Gelijk hebben we hier een shot van iedereen die nog in de keuekn is.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:45:47 #12
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082360
Uit het gesprek op te maken is dat Jeroen in het bed onder één van de zusjes schijnt te liggen. Eerst lag hij nog met Millica in bed. Dit was tijdens de geheime opdracht.

Verder wordt in de keuken nogmaals gesproken over het gebruik van shag. Etiene heeft behoefte aan nog een pakje shag extra.

De enige die nog wakker zijn(niet naar hun bed toen zijn) zijn Jeroen, Marcel en zijn zoon.

Het valt Etiene erg tegen wat ze van het geld kunnen halen. Al zitten ze natuurlijk om noodrandsoen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 01:52:46 #13
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082489
Ook word de kwestie vla en Janine nog eens besproken. Janine had haar vla in de koelkast gezet. Die is uiteindleijk opgegeten door Tijn en Jeroen. Janine heeft zich daar blijkbaar uiteindelijk heel erg boos over gemaakt.

Dit zelfde gesprek is ook gaande in de slaapkamer. Al gaat het hier over het eten wat ze gekregen hebt en de opracht die mislukt is. Eén van de personen meldt hier dat Janine zich echt aan moet gaan passen. Dit is Micheline. Semih verteld hier erg wijze worden. Janine had nooit de vla mogen bewaren en had beter moeten nadenken. Zeker had zij aluminium folie erover moeten doen voordat ze het in de koelkast zetten.

Ook word er nog benadrukt dat ze een groep zijn en op elkaar moeten letten. Semih reageert hierop dat er ook individuele opdrachten zullen komen en dat iedereen voor zich zelf moet kunnen zorgen.

Verder zitten Tijn en Marlies samen in bad. Blijkbaar is ook Egbert nog wakker.

´t word een beetje moelijk om 11 mensen in de gaten te houden, waar is wie en wie slaapt er
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:03:43 #14
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082701
Janine is weer uit haar bed gekomen en lugt haar hart bij Egbert. Ze voelt zich erg alleen en baalt ervan dat ze geen maatje heeft. Het draait om het eten wat haar niet zint. Egbert verwijt zichzelf haar problemen meer dan dat zich zichzelf de problemen verwijt.

Ze baalt ervan dat er over haar geroddelt word. Uiteindelijke draait het weer uit op het vla incident. Egbert baalt ervan dat zij de vla in de koelkast heeft gezet. Ze wilde dat zij haar eigen verantwoording nam. Al wist niemand hoe laat het was. Egbert meldt Janine nog wel dat toen zij zij dat zij het wilde bewaren is haar gemeld door de groep dat er een tijdslimiet aan het eten zat.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:11:30 #15
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41082849
Marcia meld tegen Semih dat zij vind dat de groep erg verandert is sinds dag één. Uiteinelijk gaat het weer over Janine. Janine heeft zichzelf dus in een gevaarlijke positie geschoven vandaag.

Micheline verteld dat Marlies en Tijn nog steeds in het bad zitten. Ze komen tot de conclusie dat Marlies en Tijn als het goed is een stelletje worden.
Het stelletje Etiene en Sabrina word gelijk de bodem in geboord. De vriend van Sabrina zal het niet volgen omdat hij blijkbaar niet in NL zit. Al zijn ze echt van mening dat het niks gaat worden. Semih denkt dat het meer vriendschappelijk is.

Marcia is van mening dat iedereen in het begin bij het hippe clubje wilde horen. Al is nu alles verandert. Marcia was volgens Micheline de eerste dag erg rustig. De drie in de slaapkamer vinden het erg leuk dat Rik erin zit al wisten ze eerst echt niet wat ze met hem aan moesten.

Tijn is naakt de slaapkamer in gewandelt. Semih vraagt direct of hij naakt met Marlies in bad is geweest. Al hadden ze beide zwemkleding aan.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:22:18 #16
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41083011
Marcia vind het niet handig dat Egebert(haar vader) met Janine zit te praten.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Iedereen is weer in de benen. Hilde en Tijn gaan roken. Marcia, Micheline, Semih en Rik bevinden zich in de slaapkamer. Egebert en Janine zitten nog te praten. De blonde zusjes slapen. Milica, Marcel en Jeroen zitten op de banken.

Jeroen, Milica, Marcel en Etienne bespreken nogmaals de geheime opdracht van Milica en Jeroen. Ze praten ook over de persoon die in het begin miste. Iedereen keek ook gelijk Milica aan toen ze Hilde in het promo filmpje zagen terwijl Hilde nog niet in het huis zat. Etienne was ook bang dat tijdens het vagevuur zij de relatie van Milica en Jeroen aan het verpesten waren, omdat ze niet zeker wisten of zij wel of niet een stelletje waren.

Jeroen legt nog even uit op een hele ingewikkelde manier dat de opdracht van hun in het positieve is geweest van de groep.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 02:29:35 #17
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_41083111
Egbert heeft duidelijk moeite met het praten met Janine omdat ze erg straight to te point is. Ze baalt er erg van dat niks regt in haar gezicht word gezegt. Ze wil alles Face to Face hebben.

Egbert vangt al haar gal zo volwassen moglijk op. Egbert zegt dat zij niet alleen naar zichzelf moet kijken. Maar ook naar de anderen en probeert door te laten schemeren dat ze mischien beter moet kijken hoe zij zich anders in de groep moet plaatsen. Al draait Egbert er constant om heen.

De streams schakelen over op de twee zusjes die onhoorbaar in de slaapkamer met elkaar liggen te mompelen.
Ook hier is Janine het gespreks onderwerp.

Bergie heeft genoeg van het Janine geouwehoer en pakt een Stephen King boek erbij en sluit de streams
pi_41083250
Semi,Micheline en Marcia benadrukken nog maar eens dat Jeroen erg oke is.Semi gooit de zeer geliefde Janine nog even in de groep.Sjaan heeft gezecht dat ze het voor de negeroide gemeenschap een schande vindt dat Semi vlechtjes draagt.Marcia en Micheline vinden dat Sjaan nu zelf doet aan discriminatie.
pi_41083342
Milica is toch weer helemaal wakker en draaid een paar rondjes met haar billen voor de blikken van Marcel en Jeroen.Milica zit te broeden op een liedje,volgens Rick was het een erg commercieel nummer.

Marlies haar vrienden gaan allemaal naar Mysteryland komend weekend.Ondertussen begint Milica wat hyper te worden....Put youre hands up! Wat voor Rick het teken is om olijk te dansen op dancing queen van Abba Gelukkig, Milica krijgt van mams een pilletje.
pi_41083374
Sreams op een poetsende Semih (Lieske flashback).
pi_41083539
Rick moet nog meer roken,hij hoest nu de microfoons van het plafond.

Millica heeft het minste contact gehad met Marcia,de 2 zusjes vind ze erg leuk.
Volgens Rick kan Janine zich niet aanpassen.Hilde wil erg graag roken maar dat kan niet anders komt ze niet uit met der peuken.Rick benadrukt weer dat Janine niet makkelijk is.Hilde zender check 2e maal.Hilde is a techniesch,ze had de battereien niet in de zender.

Rick vind Semih wel een lekker ding.Hilde zou graag zien dat Millica en Jeroen wat zouden krijgen.Millica vind Marcel leuker,maar vooral Ettiene ziet ze wel zitten.Met Jeroen kan wel gewoon kuttuh as maatje.

Aankomende Maandag gaat er nog iemand uit volgens Millica.
pi_41083755
Zucht,Janine ontploft weer en dat om half 4............Tijn krijgt nu de volle laag.Sjaan is super opgefokt nu en gooit er een hoop whatevers in,ze boord nu Egbert volledig de grond in.

Ondertussen stream 1,Hilde en dochter slapen nog steeds niet,ze lopen nu al meer dan uur te dubben of ze nu wel of niet uit bed zullen stappen.Marlies zit bij Millica op bed nu en uiteraard gaat het over het grote vla drama.

Het drama tussen Tijn en Sjaan escaleert gigantiesch,Tijn loopt boos weg terwijl Sjaan brullend roept tot morgen!

Sjaan verveeld zich overdag,de hele dag siituhh! Ze heeft zin om lekkuh besigg te sijnn! Hilde merkt op dat er nog maar 95 dagen te gaan zijn.Sjaan ratelt weer verder over de vla Essentie is dat Sjaan door de vla de weekopdracht heeft verprutst.Millica en Rick houden zich stil.Sjaan blaat maar door,ze heeft niemand horen lulluh erover dat Sjaan geen peuken meer had.Hilde zecht shhhtttt er slapen nog mensen.Rodduluhh is foute boel volgens haar.

[ Bericht 33% gewijzigd door charlysilva op 23-08-2006 03:37:53 ]
pi_41083879
Het vla verhaal gaat maar door en door...........dat voelt kut schat gooit Sjaan er nog maar eens uit.Hilde probeer met verwoede pogingen de boel te sussen door herhaaldelijk te roepen dat er morgen weer een andere dag is.

Geweldig Millica is ook weer helemaal wakker(wat niet verwonderlijk is met Sjaan op je kamer).Micheline gaat nu flink over de tong bij Sjaan.Hilde is het beu en gaat slapen onder het mom morgen weer een dag.

Nu gaat het licht toch echt uit bij de dames.
pi_41083924
Zucht................sjaan pleurt een glas water om en uiteraard is de hele kamer weer wakker.Ons Tijn moet even zoenen en geeft Hilde een warme omhelzing.

...het zal nog lang onrustig blijven want Hilde weer nu weer wel gaan roken.

Edit:ik hou het voor gezien,sterkte Talpa camera crew

Klein doch niet onbelangrijk laatste nieuws:Millica zou graag in de Playboy willen

[ Bericht 31% gewijzigd door charlysilva op 23-08-2006 03:55:34 ]
pi_41084171
4:35/4:59: Iedereen slaapt nog, met af en toe een draaiende beweging van een lichaam
  woensdag 23 augustus 2006 @ 06:22:27 #26
136777 Felixje
Forum Asiel gevonden
pi_41084259
06:31

Diepe rust
een probleem is alleen een probleem als iemand er een probleem van maakt.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 07:03:43 #27
16273 Tovaho
For the love of music !!!
pi_41084332
7.02 uur: Alles nog zeer rustig in het kamp. Lijkt wel alsof de beelden stilstaan, maar dat zal vast het geval niet zijn....
pi_41084687
08:16 Diegene die naast Tijn ligt (Jeroen?) pulkt wat in zijn oor en kruipt dan wat dichter naar Tijn toe.. Verder alles rustig.
pi_41085392
iedereen slaapt nog...
Smile around the world :-)
  Moderator woensdag 23 augustus 2006 @ 09:37:47 #30
18653 crew  D.
pi_41085699
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:20 schreef Wereldman het volgende:
iedereen slaapt nog...

pi_41087521
10:50 En ook nu zijn er alleen maar slapende mensen te zien op de streams
pi_41087789
11:00 Micheline is uit bed en gaat naar de WC
pi_41087832
11:03 Ze liep terug eerst richting de keuken maar besloot toch weer de slaapkamer in te duiken

11:08 Nu is ook Egbert richting de WC gelopen.

[ Bericht 23% gewijzigd door DRenCC op 23-08-2006 11:09:00 ]
pi_41088717
Tijn was zojuist tegen iemand aan het praten maar heeft zich inmiddels al weer omgedraait en slaapt volgens mij alweer
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_41088739
11:38 De wekker gaat
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_41088753
11:38 de HAAN kraait voor het eerst(?!) dit jaar in het Big Brother huis
pi_41089908
12:14 Marcia en Egbert hebben het over liesje ? ( weet niet wie liesje is ) Marcia vind der wel lief maar ze vertrouwd haar niet, Egbert begint over zijn shag wat ie nog heeft en is niet van plan het te delen anders heeft ie te min, Egbert denkt wel dat zijn medebewoners daar begrip voor zullen hebben
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_41090059
Hilde was al afgekickt van de sex , Rik heeft veel sex gehad voor hij het huis in ging ( leuke info :p )
Rik zei dat hij gewoon ging wippen als er iemand tussen zat die ook wou wippen , Hilde deed dat niet, Milica zou zich doodschamen denkt ze, hilde houdt zich netjes in en doet niks , ze praten nog even over sex in het huis.
pi_41090274
12:29 Hilde en Etienne praten over hun gedoe in huis , Hilde : " mensen moeten toch wel moe worden van mij, met dat geklets zonder inhoud"

Etienne fantaseerd over het weer " Misschien is het wel hartje zomer en zit iedereen lekker op het strand "

Hilde " maar wij zitten lekker hier, het is toch een spel ? "

[ Bericht 1% gewijzigd door Annelies-G op 23-08-2006 12:49:25 ]
pi_41091156
Janine en milica hebben het over bewoners, Janine mag twee mensen echt niet en ze mogen mij ook niet zegt ze dus dat komt goed uit, ze geeft een hint en milica weet wie ze bedoelt.

Janine "ik heb een eigen mening dan ga je toch niet met een lang gezicht lopen ? ik denk dan Grow up jongen "

Janine mist haar blowen, "ben 31 en voel me iemand van 12 die spullen wordt afgestolen, moet blowen, krijg het toch niet voor niks van de dokter voorgeschreven" ik heb hier geen zin in, kan ik totaal niet begrijpen van BB "

Jannie heeft het over die jongen die ze niet mag, ze vind hem een klootzak ( punt )
pi_41091210
Janine, deze jongen heeft moeilijkheden in de maatschappij, Milica vind hem wel aardig en dat mag van janine, janine heeft mensenkennis, dat leer je, ben wel 31 .
pi_41091375
janine zeurt nu over haar maatje 34 dat dat te groot wordt, ze had wel een noodrantsoen verwacht maar dat het zo erg zou zijn had ze niet gedacht, Milica vind het allemaal wel meevallen.

** ff weg bij Janine
**
pi_41091435
13:06 zie het zwenbad niet in beeld maar een paar bewoners zijn druk aan het aquajoggen
pi_41091556
13:10

Nu het zwembad in beeld, Hilde geeft aquajogles aan Marcel , Etienne kijkt vanaf de kant toe en neemt het allemaal even in zich op.

pi_41091990
12:20 Etienne en Tijn hebben besloten om te stoppen met roken..

Etienne: We hebben iets als vervanging nodig.
Tijn: Topless vrouwen, maar daar zullen ze wel niet intrappen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:43:23 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41094565
14:44 Enveloppe:

Lounge, Zwembad, Gang is verboden terrein. Ook DBK is verboden terrein. Verlaat de vertrekken, sluit de klapdeuren en wacht op instructie van BB. Pas op: wie toch zich in de ruimte gaat bevinden of aan de klepdeuren zit, krijgt een sanctie. Wacht instructies van BB af. Groeten, BB.

Ondertussen wordt er flink gezogen in de woonkamer. Stofgezogen wel te verstaan. En Janine praat honderduit over haarzelf.
Confidence through competence
pi_41096932
De koffer van Rik hangt boven het zwembad. Wat ik heb begrepen van de opdracht kan die ieder moment vallen. De bewoners moeten hem opvangen met een zeil wat ze, gespannen, vast moeten houden. De koffer mag het water niet raken. Als de koffer droog naast het zwembad staat is de opdracht geslaagd.
pi_41097001
Wat zijn ze origineel. Die opdracht was er vorig jaar in België ook.
Maar er mochten (bij ons toch) slechts 2 personen het zeil / laken vasthouden.
88mph
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:09:58 #49
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41097195
envelop voor rik in het washok
rik
jij en je bewoners moeten blijven waar ze zijn
wie wegloopt zonder toestemming hangt een sanctie boven het hoofd
kortom blijf zitten waar je zit niet niewsgierig zijn
lees de brief, ziorg dat je alles geod begrijpt
goed nieuws Rik zijn koffer is terecht
slecht nieuws de weekopdracht komt er aan
een weekopdracht kan lang duren dus een ieder die nu nog wil plassen/drinken moet dat NU doen
de opdracht speelt zich af bij het zwembad, niemand mag naar de dbk komen om uitleg te vragen
rik zorg dat er niet uren geplast word
[[stream 1 : rik zijn koffer hangt boven het zwemabd]]

als bb een teken geeft moet rik de medebewoners naar het zwembad begeleiden

lees voor je naar het zwembad gaat alles nog eens goed door

STEM : alle bewoners moeten zich verzamelen bij het zwembad
in polonaise gaan ze naar het zwembad
STEM : wil Rik naar de dbk komen
iedereen doet schoenen uit terwijl rik naar de dbk gaat

Bewoners
doe niets ondoordachts
want een vergissing zit in klein hoekje
de weekopdracht kan muislukken door een klein detail
inmiddels hebben jullie vast in de gaten waar de koffer van Rik is gebleven
met het gele zeil moet de koffer gevangen worden , en droog aan de knat gezet worden dan is de weekopdracht geslaagd

de regels van de wekopdracht zijn :
om te slagen moeten jullie overal op letten
dus eerst lezen en dan doen
de koffer mag alleen met het gele zeil gevangen worden alle andere manieren zijn verboden
het opvangen is pas geldig als 4 bewoners tegeleijk het zeil vasthouden en spannen
het zeil moet op de 4 hoeken vastgehouden worden nergens anders
er mag gewisseld worden als een bewoner het niet volhoud
pas op die wissel kan letterlijk een zwak moment opleveren de wissel moet hand over hand plaats vinden
dwz de vertrekkende bewoner laat 1 hand los, dan de aflossende bewoner 1 hand vast dan de vertekkende 1 hand vast en de aflossende 1 hand vast
de vangers mogen onder geen beding niet in het water komen
ook de andere bewoners mogen niet in zwembad komen
jullie mogen ook niet in water springen om de koffer te redden
ook met het binnehalen van de koffer om hem droog op de kant te krijgen mag NIEMAND in zwembad komen
pas op de koffer kan vanaf nu vallen en bb gaat niet vertellen hoe lang het gaat duren
dus ga zo snel mogelijk beginnen
zet alle zeilen bij en houd een oogje in het zeil
alle sigaretten moeten in de daarvoor bestemde kokers doen
RIk gaat terug naar de dbk om het zeil te pakken

alles praat nu door elkaar iedereen weet het beter STEM probeert iets te zeggen maar kan er niet bovenuit komen

rik vraagt of ze alsjeblieft hoe dan ook zijn koffer willen redden
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:23:57 #50
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41097664
ze bljven discusieren over het wisselen
de spanning op het zeil
hoe lang het duurt
welke kant die koffer op valt
ik hoor een heleboel : thats it, zo moet het
kortom iedereen heeft een al dan niet goede mening, maar niemand luistert naar elkaar
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 23 augustus 2006 @ 16:51:06 #51
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_41098559
iedereen die het zeil vast heeft wordt vastgehouden door iemand anders
ze hebben de teorie ontwikkeld dat als de koffer valt ze voorover gaan, dus worden ze om het middel vastgehouden door een andere bewoner
hilde maant elke keer tot stilte, maar is degene die elke keer weer opnieuw met ideeen komt
wisselen moet zo, vasthouden moet zo, als tie valt dan
egbert geeft aan dat als tie valt ze nog een halve seconde hebben om zich schrap te zetten

de rust is nu wel een beetje over de bewoners gedaald
en de spanning is toch wel af te lezen bij deze en gene

pi_41100796
De weekopdracht is nog steeds bezig. Hilde roept tot irritatie van de rest constant "Concentreer je!!".

Tijn en Marlies zitten wel opvallend veel aan elkaar:

pi_41101253
Nog meer Tijn en Marlies in actie.

Er wordt eigenlijk alleen maar wat geneuzeld, en de koffer valt maar niet.
pi_41103034
Egbert weet het zeker..binnen een half uur valt ie.

Hilde zoekt steun bij ?? ze is bang dat haar aanmoedigingen en steunbetuigingen verkeerd gaan vallen bij de rest van de groep.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_41103094
Hilde 'concentreer'

De discussie gaat nu over de consequentie van het verliezen van deze opdracht. Bij verlies zullen de rokers echt moeten afzien.

Hilde 'concentreer, concentreer, ik speel wel de manager vandaag'
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_41103312
Hilde blijft Egbert consequent Edgar noemen

Met grote precizie blijft Hilda bezig iedereen te overtuigen van de noodzaak te concentreren. Soms hangt het zeil in haar ogen niet goed. Na wat omhoog en omlaag aanwijzingen zorgt ze dat het zeil weer in positie wordt gebracht.
(Roos Vonk)
  woensdag 23 augustus 2006 @ 20:41:51 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41105965
De koffer is nog niet gevallen.
Ze beginnen ook te twijfelen of hij vandaag wel valt. Er maakte zelfs iemand de snuggere opmerking dat een weekopdracht ook best eens een week zou kunnen duren.

Ze vragen zich af hoe het in Libanon gaat.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_41106003
Ze staan nog steeds te wachten tot de koffer gaat vallen.
Etienne wordt gemaand dat hij rustig moet blijven.
pi_41106078
Hilde loopt om het zwembad heen, roepend dat wie wil wisselen, dat aan moet geven.
Tijn en Marlies moeten speciaal in een hoek staan omdat die hoek 'goed' voelt...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:01:15 #60
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_41106551
Tijn ligt al even met hele grote ogen , kauwend op de bank....
??
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:21:10 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41107274
Er was net even gekibbel omdat Janine niet wil helpen met het zeil vasthouden. Ze heeft er de kracht niet voor. Ze helpt op haar manier, maar hier kan ze niet aan meedoen. Ze haalt aan dat Marsha daar ook niet sterk genoeg voor is. Tijn? zou het prettig vinden als zij ook mee zou doen. Het lijkt even ruzie te worden, maar in het kader van de concentratie wordt het snel de kop ingedrukt. Helaas...
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:59:51 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41108653
De koffer is gevallen!!!
Ze hebben hem droog aan de kant gekregen!
Ze zijn helemaal door het dolle heen en gillen We hebben hem! We hebben hem!!!

(Charmed Angel)

Rik vindt dat hij en Etiënne nu wel een sigaretje hebben verdiend. Daar denkt de rest heel anders over.
pi_41111019
Hij ook weer blij .

't is rustig nu, niet veel actie in het huis.
pi_41111781
Ze ontbijten, nog van het noodrantsoen met makreel etc.

pi_41111845

Om 23:00 aan de lunch
pi_41111948
E10 kauwt in stilte :

De jam wordt uitgelepeld, en ze zingen een songfestivalliedje erbij.

pi_41112066
Hap!

pi_41112352
Als er over afwassen wordt gesproken, zeggen de zusjes dat ze al een HUGE afwas hebben gedaan gisteren, en kijken er als volgt bij:

pi_41112597
Laatste foto in de streams, ik hoor net dat het niet gewenst is, wist ik niet sorry

Rik maakt schoon
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:17:49 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41155772
streamers bedankt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: