Oeh das waar ook.quote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef Gia het volgende:
Stond er bij die voorspelling ook bij waar het 12 september moest zijn?
Het is namelijk op vele plaatsen ter wereld al 12 september.
Ik hoor anders wel al wat rommelen hier en daar...quote:Op maandag 11 september 2006 19:16 schreef Gia het volgende:
Stond er bij die voorspelling ook bij waar het 12 september moest zijn?
Het is namelijk op vele plaatsen ter wereld al 12 september.
Wat klinkt dat poetischquote:Op maandag 11 september 2006 19:09 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf wakker van het felle licht om dan voor eeuwig in te slapen.
![]()
Overmorgen.. mag je het topic weer openen. Eigenlijk moet je em morgen dichtgooien, want stel je voorquote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Eigenlijk zou ik dit topic naar ONZ moeten schoppen, of beter nog; de Grafkelder, kunnen we op gepaste wijze afscheid nemen van elkaar![]()
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.quote:Op maandag 11 september 2006 19:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Eigenlijk zou ik dit topic naar ONZ moeten schoppen, of beter nog; de Grafkelder, kunnen we op gepaste wijze afscheid nemen van elkaar![]()
jij met je anti TRU obessiequote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.
Waarom denk je dat ik eenquote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me prima passen tussen de gemiddelde TRU topics.
quote:Op maandag 11 september 2006 22:15 schreef Virus3000 het volgende:
Ik moet morgen men uitslag van school ophalen
Dus ik drop een atoombom op school wanneer ik niet geslaagd ben
Krijgt Meki voor de eerste keer in zen leven misschien nog eens gelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |