tuurlijk niet, morgen is toch alles kapot en niemand die meer begint over vuile borden hoor.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:15 schreef MouseOver het volgende:
Ik twijfel een beetje. Er staat nog een berg afwas, zou ik daar nu wel of niet aan beginnen
Denk vanavond een keer, vanmiddag moet ik nog werken dus kan ik niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:26 schreef Kadesh het volgende:
Die Atoomoorlog van vandaag, is die voor de middag of na de middag?
Hangt af van de tijdzone die je neemtquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:26 schreef Kadesh het volgende:
Die Atoomoorlog van vandaag, is die voor de middag of na de middag?
Vandaag, we gaan allemaal overlijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef NordicBlue het volgende:
Waarneer begintie?
BREAKING NEWS: Wire services reporting gunfire and explosions heard in diplomatic sector of Syrian capital, Damascus. Details soon.quote:Op dinsdag 12 september 2006 09:48 schreef NordicBlue het volgende:
Waarneer begintie?
Wrom ben jij superwoedend op fok?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
oow dan kunnen we nu gaan rellen
we leven toch tot 12 september
rellen![]()
Meki is zwakbegaafd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:16 schreef neegij het volgende:
[..]
Wrom ben jij superwoedend op fok?![]()
Ik dacht dat er een atoombom was ontploft, maar het was slechts een autobomquote:Bij een aanval op de Amerikaanse ambassade in de Syrische hoofdstad Damascus is een Syrische bewaker om het leven gekomen. Getuigen zeggen dat twee gewapende mannen de aanval openden op de ambassade. Ook zijn er berichten dat er een autobom ontploft is voor het gebouw
Soow jij bent echt stoer hej! Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:37 schreef tontorico het volgende:
Ik zag al gelijk dat het uit de bijbel kwam.
Nou in dat geval denk ik dat roodkapje morgen weer verkracht wordt door de wolf, want ik heb evenveel geloof in sprookjes van de gebroeders grimm als in de bijbel.
Misschien een typeVAut in die bijbelquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:30 schreef Everett het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een atoombom was ontploft, maar het was slechts een autobom![]()
Nog even wachten dus...
Mensen met zo'n avatar worden nooit geraaktquote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kut zal ik sporten voor vanavond ook maar afzeggen... en de verjaardag van mn zwager
quote:Op dinsdag 12 september 2006 10:56 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Mensen met zo'n avatar worden nooit geraakt
Nou, je klok heeft anders al flink last van de straling geloof ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:14 schreef Gurby het volgende:
Hier is het verdorie al 17:14 en er is nog niks gebeurd
Buffalo Bill was ook niet tof, die heeft hele kuddes bizons uitgeroeid, gewoon voor de lolquote:Op dinsdag 12 september 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Die gast die dit voorspelt noemt zichzelf Yisrayl Hawkins. Op zich best een indrukwekkende naam. Alleen las ik net dat hij is geboren als Buffalo Bill Hawkins![]()
Klinkt wat minder angstaanjagend. Ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat we vandaag nog niet naar de klote gaan.
*kras* *kras* *kras*quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:24 schreef erikkll het volgende:ik leef nog steeds, wat is dit nou voor voorspelling van niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |