jazeker! Sta je er dicht bij, dan verdamp je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
Ook interessant om weten is waar die 1/5 van de wereldbevolking die overleeft zich bevindt?
En dan kom je daar aan, hoppa, giftige spin en dood ben jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is kleinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
. Er is trouwens zo'n beetje elke week wel eentje die het einde van de wereld voorspeld. En steevast op een verschrikkelijke manier.
Wel een hoop grondstoffen hoor daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is klein
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
Nooit, maar je kan er een leuk Foktopic van makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:48 schreef Metallicity het volgende:
Sinds wanneer zijn berichten op Geenstijl betrouwbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |