Daarom ook die datum, dan komt het bedrog aan het licht en om dat te maskeren gaan ze met bommen smijten. Alle troep netjes onder een bommentapijt geveegdquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
Houdt dit verband met 5 jaar 11 september eigenlijk? Komt de wereld er tijdens de 5e verjaardag van 11 september massaal achter dat Bush het zelf heeft gedaan, en vervolgens is de hele wereld pissed off ofzo?
Geen zorgen, je voelt er toch niks van.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
jazeker! Sta je er dicht bij, dan verdamp je.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:14 schreef mesecina het volgende:
Is zo een explosie nu werkelijk zo heet?![]()
Ook interessant om weten is waar die 1/5 van de wereldbevolking die overleeft zich bevindt?
En dan kom je daar aan, hoppa, giftige spin en dood ben jequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is kleinquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:44 schreef mesecina het volgende:
Iets zegt me dat Brussel net niet die veilige plaats is om bij die 1/5 van de overlevenden te behoren. Toch maar een ticket richting amazone boeken?![]()
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 03:25 schreef NorthernStar het volgende:
. Er is trouwens zo'n beetje elke week wel eentje die het einde van de wereld voorspeld. En steevast op een verschrikkelijke manier.
Wel een hoop grondstoffen hoor daarquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik zou gaan voor afrika daar valt tochal niets te halen dus de kans dat dat gebombadeert gaat worden is klein
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 21:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, het zal vast niet gebeuren door een explosie aan madeliefjes en pluizige konijntjes.
Nooit, maar je kan er een leuk Foktopic van makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 07:48 schreef Metallicity het volgende:
Sinds wanneer zijn berichten op Geenstijl betrouwbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |