With stupid.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
eensch
Ik wil een aparte snelle lijn voor crew zodat we rustig kunnen modden
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef iamredleader het volgende:
Heb ik ook gemerkt... waarom is dit?
Inderdaad, niks meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja TS heeft gelijk.Het is soms om moedeloos van te worden.
Dat heb ik soms als ik een post plaats.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb het soms dat hij helemaal niet meer laad krijg ik een 404
Oquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ja TS heeft gelijk.Het is soms om moedeloos van te worden.
Nu de 1000 posts, dan een eigen naam-topic, en als kroon een ban.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:59 schreef brood_korst het volgende:
Weer een mijlpaal in mijn leventje bereikt
Aantal posts: 962 (gemiddeld 5 per dag) Bijnaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu de 1000 posts, dan een eigen naam-topic, en als kroon een ban.![]()
En dat toch elke keer weer niet zo lijkt te zijn..quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een post plaats.
Erg lastig omdat ik bang ben dat ik dan dubbel post.![]()
k heb heul geen viruske in mijn pantoffel pcquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef Evertjan het volgende:
loller broodkorst je hebt vast een virus in je roflpc
Rest alleen nog het definitief verwijderen van je profielquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:06 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Aantal posts: 962 (gemiddeld 5 per dag) Bijna
Naam topic : ** Brood_korst Adoratie Topic **
en een ban pfff daar heb ik er al genoeg van gehad![]()
![]()
Ja of hij laadt half.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:10 schreef brood_korst het volgende:
ja en gister is hij bij mij ook gewoon een tijdje off geweest
dat is echt zwaar irritant vooral dat slome laaieDan liever off als dat ik 2 min moet wachten voordat hij gelaaie is Grrrr
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:39 schreef PeZu het volgende:
ik zou liegen als ik zei nergens last van maar aangezien b_k de TS is
IK HEB NERGENS LAST VAN!!!
Boeiendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
www.getfirefox.nlquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:02 schreef robert-dirksen het volgende:
Hier ook zo supertraag
en alleen maar slomer als je meer IE's aan hebt
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 00:08 schreef SeLLeM het volgende:
Watskebeurt met fok!
neem IE 7 heeft ook tabbladenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 23:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
www.getfirefox.nl
Nee maar hier is ie ook sloom
EDIT: op het moment overigens niet, maar de afgelopen dag wel af en toe. En soms krijg je dan zo'n game over, time out error.
Zorg eens dat je weet waar je het over hebt!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:06 schreef Demius het volgende:
Zorg es voor goede hosting!
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:51 schreef SuperwormJim het volgende:
Ja ... dat komt door die kuttopics van jou!![]()
Permban ofzo jaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nu de 1000 posts, dan een eigen naam-topic, en als kroon een ban.![]()
als dit snel is, wil ik niet eens weten wat het morgen dan wordt..quote:Op maandag 4 september 2006 15:40 schreef Damzkieee het volgende:
Vandaag weer snel, morgen weer sloom...
Maar gelijk heeft ie!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:00 schreef Dirktator het volgende:
Nu nog gezegt met een -d schrijven en je bent helemaaaaaal de bom!
Nu welquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:54 schreef SeaOfLove het volgende:
Fok heeft zijn snelheid weer terug![]()
Sowieso de laatste weken erg traag. Overdag niet zo'n ramp omdat ik eigenlijk andere dingen moet doen dan fok!kenquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:31 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Nu welomdat iedereen op zn werk zit
![]()
Moet het vanavond nog maar eens zien..gister kreeg ik alleen een wit scherm toen ik naar fok wilde![]()
Ja dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
's Nachts is een ander verhaal(oja ik zou ook eens kunnen slapen
)
Als een nachtmerrie die uitkomtquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:37 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Straks word ik nog oud, eenzaam en fokloos!![]()
Ja ze moeten dus héél nodig wat aan die server doen, want anders dan word mijn leven een helquote:Op dinsdag 12 september 2006 08:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Als een nachtmerrie die uitkomt![]()
![]()
En daardoor postte ik ook dubbel.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik soms als ik een post plaats.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |