Inverted layoverquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:06 schreef Menn0 het volgende:
Hey en respect voor die 'inverted layover' !!!! (zo doop ik hem maar even)
Die hou ik je nog tegoed![]()
Verder nog wat moves bedacht,namelijk wijsvinger over pink en middelvinger over ringvinger..
En pols haaks zetten en je duim langs je arm leggen![]()
Te donker voor nu om vast te leggen dus iemand kan me voor zijn![]()
Vraag me wel af of er mensen zijn die *alle* moves zover in dit topic kunnen maken! Die moet gekroond worden![]()
Ik ben nu in het bezit van cam. Zal zo ff een filumpie makenquote:
Ja tochquote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Check het schuinse duim !
[afbeelding]
Ik wil ook goth strikjes!!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef Sabryas het volgende:
Wow, m'n nutteloze donderdagmiddag-topic heeft nog potentie ook. Nu lijkt het net of ik echt gaaf ben![]()
En wat is iedereen hier flexibel zeg, ik kan m'n vingers nauwelijks naar achter buigen... maar ze hebben wel leuke 'gothic' strikjes.![]()
WAAR IS EEN BANAAN ?quote:
Foto!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar ik snap niet wat hier moeilijk aan is? Echt niet
Moeilijk? Kommop zeg, je hebt toch niet de motoriek van een 5-jarige?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Pharrel StYl0Ow
[afbeelding]
Dies wel redelijk moeilijk als je hem nooit doet
Ik deed het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt topic hoor TS meer zoiets van "kijk ik heb vrouwen duimen dus ga snel naar mijn fobo zodat ik veel views krijg topic"
Tis de bedoeling dat je je duim lager op je hand krijgt en niet alleen maar buigen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
Maar gaat het nou om die duim of om die vingers?
En wat is de uitdaging er van?
Ik snap het punt echt niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |