wat heb jij veel gezichten zegquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:03 schreef JK1982 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En ten slotte de klapper:
[afbeelding]
![]()
We kunnen wel tegen een stootje hoorquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zal maar geen foto van m'n rechterduim posten. Dan gaan er mensen over hun nek. Aan m'n rechterduim is zoveel verbouwd het laatste jaar na m'n ongeluk...
Klik op eigen risico:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:53 schreef EvilThijn het volgende:
[..]
We kunnen wel tegen een stootje hoor![]()
Daar is-ie weer redelijk in elkaar geknutseld. De hele onderkant heeft erafgelegen. Dat deel wat onderopgenaaid zit is een stuk van m'n linkerborst.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:02 schreef EvilThijn het volgende:
Goed stuk ja die duim..aauw
Lullig, een tepel op je duim.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is-ie weer redelijk in elkaar geknutseld. De hele onderkant heeft erafgelegen. Dat deel wat onderopgenaaid zit is een stuk van m'n linkerborst.
Niks. Ze hebben als het ware een flap vlees opengemaakt in m'n borst en daar de duim opgenaaid. Na een maand zat het vastgegroeid en kon m'n duim weer los. Dat resultaat staan op die foto.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:09 schreef EvilThijn het volgende:
En wat naaien ze dan vervolgens weer op je linkerborst?
Wel cool geen vingerafdruk![]()
Dat hebben ze bij m'n opa ook gedaan. Hoe heb je jezelf zo weten te slopen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar is-ie weer redelijk in elkaar geknutseld. De hele onderkant heeft erafgelegen. Dat deel wat onderopgenaaid zit is een stuk van m'n linkerborst.
Beetje klemgezeten tussen de wand van een scheepruim en een houten paaltje. Tegen dat paaltje kwam een blokje steen gestuiterd. Blokje steen woog een slordige 20 ton.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:11 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij m'n opa ook gedaan. Hoe heb je jezelf zo weten te slopen?
au.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beetje klemgezeten tussen de wand van een scheepruim en een houten paaltje. Tegen dat paaltje kwam een blokje steen gestuiterd. Blokje steen woog een slordige 20 ton.
Tja, dan doe je niet veel meer heb ik gemerkt.
Ach gewoon blijven duimen, komt het vanzelf goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Beetje klemgezeten tussen de wand van een scheepruim en een houten paaltje. Tegen dat paaltje kwam een blokje steen gestuiterd. Blokje steen woog een slordige 20 ton.
Tja, dan doe je niet veel meer heb ik gemerkt.
Dank je. Ik mag gelukkig per 1 oktober weer gaan werken, want dat thuiszitten komt me al maanden m'n strot uit.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:17 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ach gewoon blijven duimen, komt het vanzelf goed.
Goed bezig, thumbs up!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dank je. Ik mag gelukkig per 1 oktober weer gaan werken, want dat thuiszitten komt me al maanden m'n strot uit.
Ik moest toch met mn duimen pimpen?!quote:
En Men2bEquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:39 schreef Pitbulleke het volgende:
Hier mag Sugababes Gozerd natuurlijk niet ontbreken![]()
[afbeelding]
Die gast heeft het duimpimpen gewoon uitgevonden![]()
Gothic duimenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:55 schreef Sabryas het volgende:
De titel spreekt voor zich lijkt.
TS begint:
[afbeelding]
![]()
Je moet toch iets met je vrije tijdquote:
Getver rot op, je bent zeker ook zo'n collega die af en toe "knak knak knak" met d'r vingers doetquote:
OOoh, huiliequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Getver rot op, je bent zeker ook zo'n collega die af en toe "knak knak knak" met d'r vingers doet![]()
Ik doe nooit met opzet *knak* met mijn vingersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:15 schreef Pitbulleke het volgende:
[..]
Getver rot op, je bent zeker ook zo'n collega die af en toe "knak knak knak" met d'r vingers doet![]()
Ik probeerde het net, en lukt gewoon.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef freecell het volgende:
Ik kan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind die duim wel cool andersquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 17:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik doe nooit met opzet *knak* met mijn vingers![]()
Mijn duim is gewoon raar...
Nee, er zijn wel meer mensen die het kunnen (de meeste mensen niet trouwensquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 18:58 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik probeerde het net, en lukt gewoon.
En da's dus raar?
Pimp je pols?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Met mijn andere duim kan ik het eventjes niet
[afbeelding]
Ik vermoed dat je hem in de auto ook quasi nonchalant door het opengedraaide raampje naar buiten laat hangenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan ook
Wel mooi kleurtje toch?![]()
Die van mij kunnen verderquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:31 schreef Menn0 het volgende:
Pimpt even mee met z'n lenige duimen![]()
[afbeelding]
Kan ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:08 schreef freecell het volgende:
Ik kan dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat lukt me dan nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer mensen die het kunnen (de meeste mensen niet trouwens) Maar het ziet er gewoon raar uit
Ik kan ook dit:
[afbeelding]
(niet zo goed te zien, maar hij hoekt dus 90 graden
Met mijn andere duim kan ik het eventjes niet
[afbeelding]
Ook niet raar, ziet er ook vreemd uit
Kan ik ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan ook dit:
[afbeelding]
(niet zo goed te zien, maar hij hoekt dus 90 graden
Hehequote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kan ook mijn vingers verder dan 90 graden naar achter buigen veel mensen kunnen dat ook niet.
Geluktquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:33 schreef Menn0 het volgende:
Vet Hilzillah!
Ok kan je deze
[afbeelding]
Middelvinger over topje wijsvinger,dan kracht zetten op je middelvinger zodat je dat () vormpje krijgt..
Ringvinger over je pink,ook kracht op zetten,én naar beneden drukken.. suc6
90 graden lukt inderdaad, verder niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:55 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kan ik ookIk heb een beetje hele flexibele vingers. Kan nu even geen foto nemen om het te laten zien. Kan ook mijn vingers verder dan 90 graden naar achter buigen veel mensen kunnen dat ook niet.
Heb geen moviemakerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:23 schreef Menn0 het volgende:
Tip! Filmpje schieten met Windows Moviemaker...Dan terugkijken en een screenshot maken
Argh! Die ligt gewoon uit de kom?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar wat TARA dan weer wel kan en ik dus niet is dit:
[afbeelding]
o mijn god, ik krijg m'n vinger niet eens op 90 gradenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:14 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Argh! Die ligt gewoon uit de kom?
Hier nog even mijn wijsvingerflexibelheid
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:14 schreef Menn0 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee joh, ik kan het ook, kijk maar: (niet heel duidelijk, maar toch)quote:
Bitcometquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef Hilzillah het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Eej! Jou pink ligt er naast!! Vals spelert!
Die bedoelde ik, die kan ik ook..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:14 schreef Menn0 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Elastieken handjes... gegarandeerd een walg effect in de kantine... en ja, ik ben uit verveling & om te ergeren een vinger knakkerquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef freecell het volgende:
* freecell is blij dat er meer idioten zijn
Ik "twist" mijn armen als ik wil irriteren, ook succes verzekerd, het is dat ik geen filmpjes kan plaatsen, maar andersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Elastieken handjes... gegarandeerd een walg effect in de kantine... en ja, ik ben uit verveling & om te ergeren een vinger knakker
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik "twist" mijn armen als ik wil irriteren, ook succes verzekerd, het is dat ik geen filmpjes kan plaatsen, maar anders
Gelukkig maar! Zie je toch maar weer dat er mensen zijn die minstens net zo erg zijn als jezelfquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:42 schreef freecell het volgende:
* freecell is blij dat er meer idioten zijn
Gheheh heel herkenbaar,vooral de 8vinger tegelijk knakmove doet menig rughaar rechtovereind staanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:27 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Elastieken handjes... gegarandeerd een walg effect in de kantine... en ja, ik ben uit verveling & om te ergeren een vinger knakker
Hmm, dat gaat nu sowieso niet met die gebroken arm, moet er namelijk mijn beide handen plat voor op een tafel zetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:48 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
oeh!! daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar!
Oopsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand met zijn pols verder dan 90 graden (haaks) achterover en ook niet minder ver.
Inverted layoverquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:06 schreef Menn0 het volgende:
Hey en respect voor die 'inverted layover' !!!! (zo doop ik hem maar even)
Die hou ik je nog tegoed![]()
Verder nog wat moves bedacht,namelijk wijsvinger over pink en middelvinger over ringvinger..
En pols haaks zetten en je duim langs je arm leggen![]()
Te donker voor nu om vast te leggen dus iemand kan me voor zijn![]()
Vraag me wel af of er mensen zijn die *alle* moves zover in dit topic kunnen maken! Die moet gekroond worden![]()
Ik ben nu in het bezit van cam. Zal zo ff een filumpie makenquote:
Ja tochquote:Op donderdag 14 september 2006 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Check het schuinse duim !
[afbeelding]
Ik wil ook goth strikjes!!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:29 schreef Sabryas het volgende:
Wow, m'n nutteloze donderdagmiddag-topic heeft nog potentie ook. Nu lijkt het net of ik echt gaaf ben![]()
En wat is iedereen hier flexibel zeg, ik kan m'n vingers nauwelijks naar achter buigen... maar ze hebben wel leuke 'gothic' strikjes.![]()
WAAR IS EEN BANAAN ?quote:
Foto!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, maar ik snap niet wat hier moeilijk aan is? Echt niet
Moeilijk? Kommop zeg, je hebt toch niet de motoriek van een 5-jarige?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
Pharrel StYl0Ow
[afbeelding]
Dies wel redelijk moeilijk als je hem nooit doet
Ik deed het ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Verkapt topic hoor TS meer zoiets van "kijk ik heb vrouwen duimen dus ga snel naar mijn fobo zodat ik veel views krijg topic"
Tis de bedoeling dat je je duim lager op je hand krijgt en niet alleen maar buigen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:49 schreef freecell het volgende:
[afbeelding]
Maar gaat het nou om die duim of om die vingers?
En wat is de uitdaging er van?
Ik snap het punt echt niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |